Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Zielony Szerszeń czyli GTIR Wanna be


szopen
 Share

Recommended Posts

Auto pewnie wielu z was zna ale postanowiłem w końcu pozbierać do kupy wszystko i opisać na forum.

 

A więc było sobie kiedys sunny n14 gti z początku produkcji ( w VINie jest numer 0000739)

Zakupiłem je od deleara nissana w Szwajcarii, bezwypadkowa igiełka z kilkoma purchlami na tylnich błotnikach.

 

SILNIK: SR20DE seryjnie 143 KM zaplon przyspieszony do ok.17 stopni przed gmp.zasilanie: PB98, wałki przestawione "by Coobcio"

UKLAD DOLOTOWY: stożek bezpośrednio na przeplywomierzu ( niedlugo wjeżdża CAI), tu -padnięta sonda lambda

UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 SSAC 2,5 cala, rury 2,25cala , środkowy przelot by Tomala, końcowy EL-TEC.

ELEKTRONIKA: wskazniki dodatkowe: woltomierz,ćiśnienie oleju

UKLAD NAPĘDOWY: seria

ZAWIESZENIE: Amory Kayaba + spręzyny H&R 30/30

UKLAD HAMULCOWY-przód tarcze nawiercane Nipparts + Ferodo Premier

MOC przed modyfikacjami

 

MOC:po modyfikacjach dolotu, wydechu i regulacji zapłonu: 149,2 KM i 183Nm

W planach : zrobić mocne N/A , walki Catcams, porting kolektora wydechowego, wydech z kwasa 2,5'',

WYKRESY Z HAMOWNI:

1)po regulacji wałków rozrządu 150,2 KM - 192,7 Nm

Sunny_wykres.jpg

 

2)po wymianie tłumika końcowego na EL-TEC 151,5 KM - 196,3 Nm

Szopen_2.jpg

 

3)moc po zamontowaniu kolektora SSAC - 157,2 KM - 185 Nm

Szopen.jpg

 

BODY: Na początek zamontowałem białe boczne kierunkowskazy i końcowy tłumik Upgrade S16.

 

IMG_3178nkp.jpg

IMG_3180.jpg

 

Po roku postanowiłem zmienic nudny mysi kolor na cos weselszego, auto zostało rozebrane do gołej blachy i pomalowane na wściekle zielony metallic.

Przy okazji wskoczyła maska z GTIRa i tylna lotka.

 

DSC01480.jpg

DSC01479.jpg

DSC01478.jpg

DSC01477.jpg

 

 

 

W planach nowa pompa walbro 255 i strojenie ecumasterem.

Link to comment
Share on other sites

podoba mi się niesamowity wzrost mocy po wymianie tłumika końcowego :D ale liczy się przecież wrrrrrrrrrrrrrrrrrr :one:

Przemaluj na czarno albo biało i będzie OK :)

Link to comment
Share on other sites

Zadbane GTi :D jak sie wystroi bedzie wiecej ( tez sie zbieram do takiego modu )

 

Zapomniales napisac o bialych felgach NISMO dla mnie sa BOMBA :one:

Link to comment
Share on other sites

kurde, pełna profeska, gratulacje :D:D:D

 

[ Dodano: Pon 30 Cze, 2008 20:50 ]

podoba mi się niesamowity wzrost mocy po wymianie tłumika końcowego :D ale liczy się przecież wrrrrrrrrrrrrrrrrrr :one:

Przemaluj na czarno albo biało i będzie OK :)

ale ty jesteś hondziarzu :D nabijasz się z nas :P jeszcze poczekamy, jeszcze zobaczymy :one:

Link to comment
Share on other sites

podoba mi się niesamowity wzrost mocy po wymianie tłumika końcowego :D ale liczy się przecież wrrrrrrrrrrrrrrrrrr :one:

Przemaluj na czarno albo biało i będzie OK :)

 

 

Ten niesamowity wzrost mocy spowodowany jest prawdopodobnie padnietą pompą paliwową. Jeżeli sądzisz że wymiana samego końcowego tłumika w wolnossącym aucie da więcej niż 1-2 KM to sie mylisz.

Link to comment
Share on other sites

ale full przelot ze srebrnej Coobcia da co najmniej 15 Km czerwonej, tak na 200/200 :)

jeszcze przepływka i parę innych modów i będzie jeszcze więcej :diabel2:

Link to comment
Share on other sites

podoba mi się niesamowity wzrost mocy po wymianie tłumika końcowego :D ale liczy się przecież wrrrrrrrrrrrrrrrrrr :one:

Przemaluj na czarno albo biało i będzie OK :)

 

 

Ten niesamowity wzrost mocy spowodowany jest prawdopodobnie padnietą pompą paliwową. Jeżeli sądzisz że wymiana samego końcowego tłumika w wolnossącym aucie da więcej niż 1-2 KM to sie mylisz.

 

 

Tez mam tak pofalowany wykres na koncu, pompa byla sprawdzana przez Coobcia i daje 3 bary, takze powiedzial ze trzeba tam podlac poprzez smt i bedzie gitara :D

Link to comment
Share on other sites

Guest carfanr

Ładny, zadbany egzemplarz. Mody również okij, jedynie przemalowanie na zielono to nieporozumienie - moim zdaniem. Ostry czerwony , na przykład, nadałby TON, ale nie zielony, sorry.

Link to comment
Share on other sites

160 KM w takim lekkim aucie jak sunny wystarczy będzie zapier*** aż miło ale kolor do zmiany :)

Link to comment
Share on other sites

Własnie dotarły graty zza oceanu :

 

P1000505.jpg

 

 

zobaczymy co będzie po montażu kolektora ;)

Link to comment
Share on other sites

No to znalazłem Kolege który mnie obtrąbił mignęło mi twoje słoneczko w lusterku i powiem że wygląda zaj..... i w lusterku i na zdjęciach.

P.S. Kolorek bardzo oryginalny i wyróżniający popieram ten wybór!!!

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

akze powiedzial ze trzeba tam podlac poprzez smt i bedzie gitara

Jak pompa zdrowa to trzeba zdjąć paliwa a do 4500 dolać... przeważnie wszystkie SR20 i GA14/16 tak mają...

Mi kolor odpowiada jedyne czego brakuje poza męską mocą to dwóch kubełków i z jajem zrobionego wnętrza - styl rajdowy (Carbonowe boczki ?? )

Link to comment
Share on other sites

dla mnie kolorek jest profi :)

fajniutki nissanek zadbany

 

jedynie przemalowanie na zielono to nieporozumienie - moim zdaniem. Ostry czerwony , na przykład, nadałby TON, ale nie zielony, sorry.

 

soryy ale niemogą być wszystkie czerwone :P

Link to comment
Share on other sites

dzisiaj w końcu znalazłem mistrza , który dorobił mi takie oto cudo:

 

P1000528.jpg

 

Teraz tylko montaż mi został tylko czasu brak. :029:

Link to comment
Share on other sites

bardzo mi się podoba Twoje nismo :one: Mam nadzieję, że kiedyś będę miał możliwość zobaczyć je w realu ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest rossi20

ja widzialem na zywo , super fajny woz, kolor niesmowity mieni sie, czarna maska, fenomenalnie zrobione felgi ;-) i zegary w srdoku umieszczone tak jak ja bym chcial ;-)

Link to comment
Share on other sites

Rossi, to jak juz tak sobie smarujemy to ja chciałbym twój silnik :D

Link to comment
Share on other sites

Powiedz mi,ile kosztował cię tłumik końcowy elteca? Mam taki w planach. I czy to jest przelot, przelotowo-komorowy i czy jest dużo cichszy niż tomali.

 

PS. Co robiłeś z przepływką bo na wykresie jest napisane +przepływka.

 

[ Dodano: Sro 02 Lip, 2008 18:01 ]

acha no i ta przejściówka to do wydechu 2,5' na 2,25'? Będzie wspawana z resztę układu i połączona z gratami ze stanów?

Link to comment
Share on other sites

bodek , napisałem ci wszystko na priva

Link to comment
Share on other sites

To usługa w eltecu skoczyła do góry. Teraz za tłumik końcowy liczą sobie 650zł z montażem. Obojętnie czy przelot czy komorowo-przelotowy.

 

Dzięki pzdr

 

[ Dodano: Sro 02 Lip, 2008 20:21 ]

W sumie to ich powaliło z tymi cenami. Na allegro są tłumiki przelotowo komorowe z ładną, wypolerowaną końcówką ale puchą ze zwykłej stali za ~250zł. Np. ultera. Myślę, że głośność, jakość wykonania, i przelotowość jest podobna do elteca.

Link to comment
Share on other sites

Guest rossi20

no el-tec ceni siebie , choc 650 za tlumik to juz sporo ;-) za caly wydech zapłaciłem 1400 złotyc. Montaz kolekotra, połaczenia, caly wydech i tłumik przelot.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arbuz

Szopen, ja CIebie kiedys widzialem chyba na MC koło Kępna na trasie Wawa - Wrocław ;)

 

A co do nismo, to naprawde szeroko wygląda :). Wpadnij na jakis zlocik nim, np. na Północny :)

 

Pozdrawiam :one:

Link to comment
Share on other sites

Guest Wald

Super autko.

Kolor bardzo mi sie podoba, niesamowita roznica co do fabrycznego wczesniejszego wygladu.

Mozesz jeszcze zapodac fotke na bialych felach, ciekaw jestem jak to jest w porownaniu do seryjnych.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...