szopen Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Auto pewnie wielu z was zna ale postanowiłem w końcu pozbierać do kupy wszystko i opisać na forum. A więc było sobie kiedys sunny n14 gti z początku produkcji ( w VINie jest numer 0000739) Zakupiłem je od deleara nissana w Szwajcarii, bezwypadkowa igiełka z kilkoma purchlami na tylnich błotnikach. SILNIK: SR20DE seryjnie 143 KM zaplon przyspieszony do ok.17 stopni przed gmp.zasilanie: PB98, wałki przestawione "by Coobcio" UKLAD DOLOTOWY: stożek bezpośrednio na przeplywomierzu ( niedlugo wjeżdża CAI), tu -padnięta sonda lambda UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 SSAC 2,5 cala, rury 2,25cala , środkowy przelot by Tomala, końcowy EL-TEC. ELEKTRONIKA: wskazniki dodatkowe: woltomierz,ćiśnienie oleju UKLAD NAPĘDOWY: seria ZAWIESZENIE: Amory Kayaba + spręzyny H&R 30/30 UKLAD HAMULCOWY-przód tarcze nawiercane Nipparts + Ferodo Premier MOC przed modyfikacjami MOC:po modyfikacjach dolotu, wydechu i regulacji zapłonu: 149,2 KM i 183Nm W planach : zrobić mocne N/A , walki Catcams, porting kolektora wydechowego, wydech z kwasa 2,5'', WYKRESY Z HAMOWNI: 1)po regulacji wałków rozrządu 150,2 KM - 192,7 Nm 2)po wymianie tłumika końcowego na EL-TEC 151,5 KM - 196,3 Nm 3)moc po zamontowaniu kolektora SSAC - 157,2 KM - 185 Nm BODY: Na początek zamontowałem białe boczne kierunkowskazy i końcowy tłumik Upgrade S16. Po roku postanowiłem zmienic nudny mysi kolor na cos weselszego, auto zostało rozebrane do gołej blachy i pomalowane na wściekle zielony metallic. Przy okazji wskoczyła maska z GTIRa i tylna lotka. W planach nowa pompa walbro 255 i strojenie ecumasterem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malin_f1 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 podoba mi się niesamowity wzrost mocy po wymianie tłumika końcowego ale liczy się przecież wrrrrrrrrrrrrrrrrrr :one: Przemaluj na czarno albo biało i będzie OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROKI Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Zadbane GTi jak sie wystroi bedzie wiecej ( tez sie zbieram do takiego modu ) Zapomniales napisac o bialych felgach NISMO dla mnie sa BOMBA :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 kurde, pełna profeska, gratulacje [ Dodano: Pon 30 Cze, 2008 20:50 ] podoba mi się niesamowity wzrost mocy po wymianie tłumika końcowego ale liczy się przecież wrrrrrrrrrrrrrrrrrr :one: Przemaluj na czarno albo biało i będzie OK ale ty jesteś hondziarzu nabijasz się z nas jeszcze poczekamy, jeszcze zobaczymy :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szopen Posted June 30, 2008 Author Share Posted June 30, 2008 podoba mi się niesamowity wzrost mocy po wymianie tłumika końcowego ale liczy się przecież wrrrrrrrrrrrrrrrrrr :one: Przemaluj na czarno albo biało i będzie OK Ten niesamowity wzrost mocy spowodowany jest prawdopodobnie padnietą pompą paliwową. Jeżeli sądzisz że wymiana samego końcowego tłumika w wolnossącym aucie da więcej niż 1-2 KM to sie mylisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 ale full przelot ze srebrnej Coobcia da co najmniej 15 Km czerwonej, tak na 200/200 jeszcze przepływka i parę innych modów i będzie jeszcze więcej :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROKI Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 podoba mi się niesamowity wzrost mocy po wymianie tłumika końcowego ale liczy się przecież wrrrrrrrrrrrrrrrrrr :one: Przemaluj na czarno albo biało i będzie OK Ten niesamowity wzrost mocy spowodowany jest prawdopodobnie padnietą pompą paliwową. Jeżeli sądzisz że wymiana samego końcowego tłumika w wolnossącym aucie da więcej niż 1-2 KM to sie mylisz. Tez mam tak pofalowany wykres na koncu, pompa byla sprawdzana przez Coobcia i daje 3 bary, takze powiedzial ze trzeba tam podlac poprzez smt i bedzie gitara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest carfanr Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Ładny, zadbany egzemplarz. Mody również okij, jedynie przemalowanie na zielono to nieporozumienie - moim zdaniem. Ostry czerwony , na przykład, nadałby TON, ale nie zielony, sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malin_f1 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 160 KM w takim lekkim aucie jak sunny wystarczy będzie zapier*** aż miło ale kolor do zmiany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szopen Posted June 30, 2008 Author Share Posted June 30, 2008 Własnie dotarły graty zza oceanu : zobaczymy co będzie po montażu kolektora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wieshaq Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 No to znalazłem Kolege który mnie obtrąbił mignęło mi twoje słoneczko w lusterku i powiem że wygląda zaj..... i w lusterku i na zdjęciach. P.S. Kolorek bardzo oryginalny i wyróżniający popieram ten wybór!!! Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 caculko, też o czymś takim pomyślę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 akze powiedzial ze trzeba tam podlac poprzez smt i bedzie gitara Jak pompa zdrowa to trzeba zdjąć paliwa a do 4500 dolać... przeważnie wszystkie SR20 i GA14/16 tak mają... Mi kolor odpowiada jedyne czego brakuje poza męską mocą to dwóch kubełków i z jajem zrobionego wnętrza - styl rajdowy (Carbonowe boczki ?? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 dla mnie kolorek jest profi fajniutki nissanek zadbany jedynie przemalowanie na zielono to nieporozumienie - moim zdaniem. Ostry czerwony , na przykład, nadałby TON, ale nie zielony, sorry. soryy ale niemogą być wszystkie czerwone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szopen Posted July 1, 2008 Author Share Posted July 1, 2008 dzisiaj w końcu znalazłem mistrza , który dorobił mi takie oto cudo: Teraz tylko montaż mi został tylko czasu brak. :029: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 bardzo mi się podoba Twoje nismo :one: Mam nadzieję, że kiedyś będę miał możliwość zobaczyć je w realu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rossi20 Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 ja widzialem na zywo , super fajny woz, kolor niesmowity mieni sie, czarna maska, fenomenalnie zrobione felgi ;-) i zegary w srdoku umieszczone tak jak ja bym chcial ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szopen Posted July 1, 2008 Author Share Posted July 1, 2008 Rossi, to jak juz tak sobie smarujemy to ja chciałbym twój silnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Powiedz mi,ile kosztował cię tłumik końcowy elteca? Mam taki w planach. I czy to jest przelot, przelotowo-komorowy i czy jest dużo cichszy niż tomali. PS. Co robiłeś z przepływką bo na wykresie jest napisane +przepływka. [ Dodano: Sro 02 Lip, 2008 18:01 ] acha no i ta przejściówka to do wydechu 2,5' na 2,25'? Będzie wspawana z resztę układu i połączona z gratami ze stanów? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szopen Posted July 2, 2008 Author Share Posted July 2, 2008 bodek , napisałem ci wszystko na priva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 To usługa w eltecu skoczyła do góry. Teraz za tłumik końcowy liczą sobie 650zł z montażem. Obojętnie czy przelot czy komorowo-przelotowy. Dzięki pzdr [ Dodano: Sro 02 Lip, 2008 20:21 ] W sumie to ich powaliło z tymi cenami. Na allegro są tłumiki przelotowo komorowe z ładną, wypolerowaną końcówką ale puchą ze zwykłej stali za ~250zł. Np. ultera. Myślę, że głośność, jakość wykonania, i przelotowość jest podobna do elteca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rossi20 Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 no el-tec ceni siebie , choc 650 za tlumik to juz sporo ;-) za caly wydech zapłaciłem 1400 złotyc. Montaz kolekotra, połaczenia, caly wydech i tłumik przelot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szadi Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Śliczniutka nyska Szopen :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arbuz Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Szopen, ja CIebie kiedys widzialem chyba na MC koło Kępna na trasie Wawa - Wrocław A co do nismo, to naprawde szeroko wygląda . Wpadnij na jakis zlocik nim, np. na Północny Pozdrawiam :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wald Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Super autko. Kolor bardzo mi sie podoba, niesamowita roznica co do fabrycznego wczesniejszego wygladu. Mozesz jeszcze zapodac fotke na bialych felach, ciekaw jestem jak to jest w porownaniu do seryjnych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.