Gość Virgo_ Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam, po zrzuceniu skrzyni biegów i wyjeciu sprzegla mam okazje przyjrzec sie tarczy, lozysku i dociskowi. Kompletne sprzeglo wymienialem w marcu 2007, 3 miesiace auto stalo. przejechalem kolo 10 tys km od momentu wymiany. Czy to normalne, ze sprezynki na tarczy sprzegla sa jakby zeszlifowane, przytarte? Wgladaja jakby o cos haczyly, mam mozliwosc reklamacji ale nie jestem pewien czy mi ja uznają. Poza tym bede czekal z miesiac na odpowiedz a w tym czasie potrzebuje auto. Reklamacja moze byc tylko calego kompletu (tarcza, docisk, lozysko) a nie usmiecha mi sie kupic te czesci zeby pozniej spotkac sie z negatywna odpowiedzia reklamacji. Poza tym na docisku widac wglebienie, ale to chyba od lozyska dociskowego. Mechanicy nie sa zgodni co do kwesti koniecznosci wymiany tarczy sprzegla przez te sprezynki. Nie ma na nich luzu, okladzina jest w porzadku, jeszcze miejscami nie dotarta, nity sa ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIGHIRO Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Spróbujcie dojść co jest przyczyna wytarcia sprężyn , nie powinny sie wycierac bo nie maja o co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 No wlasnie chodzi o to, ze nikt nie ma pojecia z jakiej przyczyny sprezynki sa przyszlifowane. Tez mysle, ze mi nikt nie uzna reklamacji, mimo, ze przejechalem na prawde nie duzo kilometrow jak dla nowego sprzegla. Co do firmy to powiedzieli mi, ze japońskie, dokladnej nazwy firmy nie pamietam, cos na "T". Wszystko dzialalo zupelnie normalnie, gdyby nie potrzeba demontazu skrzyni biegow nawet bym nie wiedzial, ze cos jest nie tak. Pozostaje mi chyba tylko zlozyc wszystko z powrotem i czekac az cos sie sypnie pozdrawiam PS. Skrzynia jest juz naprawiona (w Siedlcach), na dniach bedzie wlozona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Takiej nie znam Sprawdzilem. Łożysko oporowe jest Timkena. mowili, że cały komplet jest tej firmy, ale na samej tarczy jakos nie moge znalezc zadnego logo ani napisu, ktory by swiadczyl, ze tarcza tez jest Timkena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIGHIRO Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 A czy obudowa sprezyn jest wytarta?? Jesli nie to prawdopodobie sprezyny sie obracaly . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Obudowa byla ok, tylko blaszki byly nieco odgiete. Sunny zlozony, wszystko dziala super tylko po puszczeniu sprzegla na jałowym slysze jakies delikatne pukanie, tarcie... To bylo tez wczesniej, przed robota, ale myslalem ze to lozyska skrzyni, teraz widac ze to cos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.