Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[B12/N13] Po wymiania filtra ropy silnik nie pali...??


duczekzabrze

Recommended Posts

Mam wielki problem... wymieniłe dzisiaj Fitr paliwa i id tego momentu silnik nie pali .Tzn... Po wymianie napompowałem pompką na filtrze zeby ropa zapełniła filtr ..nie chcialem chechlac akumulator bo szkoda... silnik odpalil bez problemu ale po chwili zaczął sie mulic i zgasł... chciałem go odpalic ale co zapalil to gasnal....

 

Jak juz odpalił to pompowałem recznie pompka na filtrze i jakos silnik chodził,wolnych obrotów nie bardzo trzymał ale silnik chodził:/

Zastanawiające jest to ze jak odłaczyłem przewod paliwowy co idzie z filtra do pompy to roa wraca sie z pompy z dosc duzym cisnieniem..czyżby zapowietrzona? jesli tak to jak odpowietrzyć? wsadzilem stary filtr ale to samo,K..wica mnie bierze bo juz kiedys wymieniałem i bez zadnych problemow.. mial ktos taka niespodziankę??

Link to comment
Share on other sites

ja nawet nie pompowalem filtra wymienilem zapalielm dalem po gazie ale itak zgasl po chwilce. potem krecilem na pelnym gazie az po chwili zalapal i nie bylo poroblemu.

Ale co do tematu keidys braklo mi ropy w polo 1.4 dalem po garach na samej stacji zassal syf i resztki i sie zapowietrzyl odpalem z 30 minut a itak mial problemy na niskich obrotach potem jeszcze ok 3-4 dni niechcial odpalac i ciezko chodzil na niskich obrotach az przestalo potem mi powiedzial mechanior ze wystrczylo pompe odpowetrzyc jaks tam jest srubka od tego i bym nie musial katowac rozrusznika. od tamtej pory smigam z min. 5 litr wahy w kanisterku.

Link to comment
Share on other sites

problem rozwiazany :D wystarczyło odlaczyc przeówd zwrotny z ropy na pompie i tak go odpalic :D chodzi dalej jak lalunia :D:D:D: moje stare kochane sloneczko :D:D:D mój dieselek :D:D:D:D:D: w nagrode zatankowany po full...DSC00293.JPG

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...