Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[k11]krece kluczykiem-cisza


Guest tibia
 Share

Recommended Posts

Guest tibia

Pomozcie mi, bo w technicznej obsludze samochodow jestem calkiem zielona, a zaufane osoby na urlopach...

 

wsiadlam dzis do mojej micry-przekrecilam kluczyk do tego polozenie, w ktorym wlaczaja sie kontrolki-zaswiecilo sie, ok. po chwili przekrecilam jak do odpalenia -nic....... totalna cisza. kontrolki zgasly. i tak 4 razy, mimo wyjecie takze kluczyka i ponownej proby...

 

jakies propozycje? :zly:

Link to comment
Share on other sites

Guest tibia

nie mam pojecia, co to moze byc-naprawde jestem zielona w kwestii napraw :( a nie moge podjechac do mechanika i to moj najwiekszy bol teraz :029: sa jakies inne objawy rozladowanego akumulatora? cos w stylu ze swiatla nie swieca...?

Link to comment
Share on other sites

Guest tibia

tydzien. fakt, ze stoi na parkingu i duzo lalo w tym tygodniu, ale nie wiem, czy to moglo az tak zaszkodzic.. czy srednio zarientowany w mechanice facet pozna, czy to akulator? ;)

Link to comment
Share on other sites

a może któraś z klem na akumulatorze nie jest dokręcona?

Link to comment
Share on other sites

Jakby akumulator był rozładowany, to lampki wougle by nie świeciły. Jeżeli świecą to oznacza że jest jakiś prąd i by próbował rozrusznik zakręcić, ale jest cisza. Mogło coś się w rozruszniku porobić. Najlepiej by przydał się ktoś kumaty na miejscu. A na pych nie szło odpalić ?

 

Już miałem parę razy u siebie sytuację że akumulator był rozładowany, ale zawsze coś próbował pokręcić.

Link to comment
Share on other sites

Guest blazej

Ale czy naprawdę nie łatwiej jest zacząć od rzeczy prostych, a później ewentualnie szukać dalszych usterek? U mnie jak auto stało +/- 2 tygodnie to kontrolki się jeszcze zapalały, ale rozrusznik nawet nie dawał oznak życia.

Link to comment
Share on other sites

Guest tibia

samochod postal 10 godzin-wsiadlam-wkladam kluczyk-przekrecam troche-zapalaja sie kontrolki. Dokrecam do konca-przez doslownie sekunde bylo slychac rozrusznik-i potem od razu cisza..

 

rano najpierw wlaczylam swiatla, potem dopiero chcialam odpalic, wiec moze na swiatla zuzyla sie resztka akumulatora...?

 

dalsza diagnostyka musi poczekac-klemy ew. moge sprawdzic sama ;) ale czy one moga sie same poluzowac, skoro tydzien temu wszystko bylo ok...?

 

dziekuje za porady ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli wiesz jak dolać wody do akumulatora, to kup destylowaną i dolej (o ile jest do czego). Potem skombinuj kogoś kto ma auto niedaleko i ma kable rozruchowe i odpal i zrób jakieś 10-20km (najlepiej z sensem). I pamiętaj - światła zapala się i gasi gdy silnik już/jeszcze pracuje... szczególnie jeśli robisz jednorazowo niewielkie dystanse ;).

Link to comment
Share on other sites

a jezeli zapalasz i przygasają kontrolki w tym momencie to aku siediz ,

ja stawiam na rozladowany akumulator

Link to comment
Share on other sites

Guest tibia

no pewnie akumulator.... to jest WEBER 40AH/300 /czytajac z paragonu/ - kupiony w maju 2006. to duzo czy malo na akumulator?

 

jesli rzeczywiscie sie okaze, ze trzeba kupic nowy-to jaki wybrac...?

Link to comment
Share on other sites

Guest tibia

pytalam, czy to norma, ze 2letni akumulator pada...? :diabel2:

 

no i czy musi byc konkretnej firmy-zeby nie kosztowal krocie i nie umarl po roku... :029:

Link to comment
Share on other sites

Guest Szadi

Jeśli kontrolki przygasają przy rozruchu to na pewno aku, a jeżeli nie to stawiam na rozrusznik. Ostatni miałem podobny problem. Autko odpaliłem przejechałem jakieś 5 km i po 10 min chciałem odpalić i odpaliłem - ale na popych :) szczotki wymieniłem i śmiga nyska dalej:)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest blazej
pytalam, czy to norma, ze 2letni akumulator pada...?

:P

Dwa lata to trochę mało... Ja bym go najpierw porządnie naładował...

 

A z firm to Banner, Centra, Bosh.

Link to comment
Share on other sites

Guest majsterus

tibia dam Ci radę, odpalaj silnik dopiero jak pompa paliwa przestaje pracować czyli po około 5 sek. Pompa w micrze straszliwie prądożerna jest i na krótkich odcinkach akumulator dostaje.

 

akumulator zwykły wystarczy, żaden bosch, to jest benzynowy silnik a nie diesel.

kupowałem rok temu jakieś 150-170

Link to comment
Share on other sites

Guest tibia

tak, kontrolki gasna przy przekreceniu ;) bede uwazac i odpalac po 5 sek, dziekuje ;)

 

a co znaczy zwykly akumulator? ;)

 

straszne sa awarie, kiedy samochod nie chce ruszyc :]

Link to comment
Share on other sites

a co znaczy zwykly akumulator? ;)

czytaj: niemarkowy ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Guest slan1975

w mojej micrze zdarza się przy pierwszej próbie rozruchu, że czasem jest tylko "pstryk", jedno kopnięcie-klapnięcie i głucha cisza, po odczekaniu chwilki i ponownym przekręcniu kluczyka zwykle już kręci i pali (odpalam zawsze na luzie i z wciśniętym sprzęgłem, zawsze też odczekuję kilka dobrych sekund przed próbą zapłonu - napewno akumulator nie ma tu nic do rzeczy, rozrusznik? stacyjka?

Link to comment
Share on other sites

Rozkrec kierownice tam gdzie masz kluczyk podmuchaj tak poczysc i powinno puscic. NIe lacza tam styki. Ja tak mialem zrobilem czyszczenie i chodzi do dzis :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...