Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[k11]krece kluczykiem-cisza

Guest tibia
 Share

Recommended Posts

Guest tibia

Pomozcie mi, bo w technicznej obsludze samochodow jestem calkiem zielona, a zaufane osoby na urlopach...

wsiadlam dzis do mojej micry-przekrecilam kluczyk do tego polozenie, w ktorym wlaczaja sie kontrolki-zaswiecilo sie, ok. po chwili przekrecilam jak do odpalenia -nic....... totalna cisza. kontrolki zgasly. i tak 4 razy, mimo wyjecie takze kluczyka i ponownej proby...

jakies propozycje? :zly:

Guest tibia

nie mam pojecia, co to moze byc-naprawde jestem zielona w kwestii napraw :( a nie moge podjechac do mechanika i to moj najwiekszy bol teraz :029: sa jakies inne objawy rozladowanego akumulatora? cos w stylu ze swiatla nie swieca...?

Guest tibia

tydzien. fakt, ze stoi na parkingu i duzo lalo w tym tygodniu, ale nie wiem, czy to moglo az tak zaszkodzic.. czy srednio zarientowany w mechanice facet pozna, czy to akulator? ;)

a może któraś z klem na akumulatorze nie jest dokręcona?

Jakby akumulator był rozładowany, to lampki wougle by nie świeciły. Jeżeli świecą to oznacza że jest jakiś prąd i by próbował rozrusznik zakręcić, ale jest cisza. Mogło coś się w rozruszniku porobić. Najlepiej by przydał się ktoś kumaty na miejscu. A na pych nie szło odpalić ?

Już miałem parę razy u siebie sytuację że akumulator był rozładowany, ale zawsze coś próbował pokręcić.

Guest blazej

Ale czy naprawdę nie łatwiej jest zacząć od rzeczy prostych, a później ewentualnie szukać dalszych usterek? U mnie jak auto stało +/- 2 tygodnie to kontrolki się jeszcze zapalały, ale rozrusznik nawet nie dawał oznak życia.

Guest tibia

samochod postal 10 godzin-wsiadlam-wkladam kluczyk-przekrecam troche-zapalaja sie kontrolki. Dokrecam do konca-przez doslownie sekunde bylo slychac rozrusznik-i potem od razu cisza..

rano najpierw wlaczylam swiatla, potem dopiero chcialam odpalic, wiec moze na swiatla zuzyla sie resztka akumulatora...?