winis Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Witajcie !!! Silnik nie ma takiej mocy jak powinien mieć. Jak może byc tego przyczyna??? [ Dodano: Czw 10 Lip, 2008 14:00 ] silnik 2,7 TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Wiec tak jest to diesel na turbie (pracuje w dieslach, cięzarówki daf) diagnostyka wygląda tak: 1- sprawdzasz turbo - podłączasz manometr (gdzies do kolektora ssącego za turbo) i mierzysz cisnienie jakie wytwarza sprężarka, nie stety nie wiem jakie powinno być w nissanie :zly2: w daf-ie jak daje 1 - 1,3 mpa na pusto to jest super :diabel: jak ni działa to cza do regeneracji oddać jak turbo ox to 2- sprawdzasz cisnienie na garach, to juz wymaga warsztatu raczej, diesel to powinien troche ponad 20 mieć (jak mniej to kupa) i od razu sprawdzasz wtryski bo i tak bedą zdemontowane i nie wiele więcej wezmą - wtryski jak leżą to wymiana końcówek albo całych wtrysków - jak na garach mało dmucha to robisz test olejowy i sprawdzasz czy to głowica czy pierscienie, głowicę sie oddaje do planowania i na docieranie zaworów a pierscienie to juz kapitalka silnika :< a jak wszystko jest ox to 3- sprawdzasz pompę paliwa a jak to pompowtryski to zostaje jeszcze problem z elektryką Oczywiscie o takich banałach jak wymiana filtrów paliwa, oleju i powietrza przed tym wszystkim nie wspominam po tym co napisałeś to wnosze że to punkt 1 lub 2 raczej nie 3 ale wszystko możliwe, napisz jeszcze jakie ma objawy czy dymi i wogule :?: pozdrawiam Sew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winis Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 jadę np 70 km/h dam gazu i powoli się rozpędza mam takiego nisssana w firmie i w porównaniu do mojego to rakieta [ Dodano: Pią 11 Lip, 2008 18:37 ] turbina sie nie zakłancza i dlatego nie ma mocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Turbina się nie załącza tylko chodzi cały czas A kopci to auto mocno, bo jakby turbo leżało to by kopcił. Jak nie zapodaje dymu dużo to może pompa wtryskowa nie daje takiego ciśnienia jak trzeba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 To napisz juz winis dokoncz czy dymi bardzo i czy słychac turbo jak dasz buta :diabel2: (popularnie sie muwi ze "sie załancza") :sylwester: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sylwek Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Na początek odłącz przepływomierz, jeśli padł to samochód będzie jeżdził duużo lepiej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winis Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 dymi lekko przy odpalaniu podczas jazdy nie dziś odłączę przepływomierz i zobaczę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grzegorzs76 Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 A ja powiem tak, a mam zbliżone auto czyli Ford Maveric, auto powyże 2,5 -3 tys obrotow ciagnie ladnie ale pnizej jest mulowate - na MIL wskazuje kod 18 czyli Electric governor - cokolwiek to znaczy a jest to część pompy wtryskowej - wie ktoś coś wiecej na ten temat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lukas_01 Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 winis jak już zdjagnozujesz co się dzieje z tym silnikiem ze nie ma mocy to prosze żebyś to napisał. Ponieważ mam patrola z 3 litrowym silnikiem i tagże mam problem z mocą. :029: co robić?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sew Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Loj błedami sie w dieslach przejmowac :diabel2: no co wy diesel to po wywaleniu kompa na szmelc ma jeździc i juz :kosci: delikatny wymont młotem 0.5 kg i gra :kosci: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest paulo7-72 Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 Witam miałem u siebie problem z mocą okazało się że to czujnik obrotów wału i jakiś czujnik w pompie wtryskowej wymieniłem ten pierwszy i było OK ale przed wczoraj znowu coś zdechło. :zly: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest woyak Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 generalnie trza wszystko sprawdzic najpierw proponuje filtry,,potem wtryskiwacze i jego koncówki,turbo...wszystko po kolei az znajdziesz przyczyne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wbit Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 U mnie pomogła wymiana przepływomierza. Autoko z muła pancernego przeistoczyło się Tyrrana nad Tyrrany. Przed wymianą ledwo jeździło, całkowity brak mocy, nie było odejścia jak bywało wczesniej, a mimo obrotów grubo ponad 2000 nie chciało jechać. Żona, która jeździła tym "złomem" już dostawała nerwówki, bo miała trudności z wyprzedzanie traktorów. Jak sprawdzać: 1. odłączyc kabelek od przepływomierza, bez niego nie będzie jeździło gorzej. Co niektórzy na forum mówili, że powinno być nieco lepiej 2. można sprawdzić napięcie - u mnie było 1V..... na jałowym, a po dodaniu obrotów ta wartość się nie zmieniała ( powinno być około 2V na jałowym, i sporo więcej po dodaniu gazu - szukaj na forum) 3. można próbować przeczyścić , przemywać czujnik..... gdzieś na forum można znaleźć szczegółową instrukcję. Jest jeden myk - czujnik z przepływomierza nie tak łatwo wyjąć. Bosch zastosował specjalne wkręty serwisowe -dziwna gwiazdka z kulką. Można to ominąć stosując zwykłe kombinerki, chwytając całą główkę wkręta i bez problemów można wykręcić ją z plastikowej obudowy. Moje przemywanie czujnika nic nie dało, choć czytałem opinie wielu osób, że w ten sposób można z 50-letniej pani zrobić narowisytą 17tkę 4. zakupiłem orginał Bosha, wymieniłem, nawet za namową forum nie resetowałem błędów, tylko dałem komputerowi czas na naukę nowego czujnika. Po wymianie, włączyłem silnik, a po rozgrzaniu dokonałem testowej jazdy. NIE TO AUTO. Obecnie rwie asfalt i nie dziwi mnie, że w dowodzie ma HAK na 2600 kG. Mnie się udało, a raczej moje żonie, bo ona jeżdziła mułem pancernym a teraz na nowo dostała Terrana - Tyrrana PiS Sprowadziłem orginalnego Boscha z zagranicy (taniej) w ilości 2 sztuk. Jeżeli KOGOŚ ten czujnik interesuje, to odsprzedam mój zapas po atrakcyjnej cenie. Polecam moje ogłoszenie w dziale części zamienne lub pod mailem wbit@interia.pl . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest paulo7-72 Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Witam serdecznie ponownie jak wcześniej pisałem po wymianie czujnika wału buło kul lecz nie długo,pojechałem s powrotem do elektryka i nic brak błędów,na szczęście mam kolegę Jurka który jeździ sportowo w terenie ale jest też mechanikiem po 15min. wyszło że w moim aucie źle działa sterowanie przepustnicy "nawiasem mówiąc jest nie potrzebna"w efekcie wyglądało jak by padło turbo bo mocy nie było albo padł silnik bo kopcił na niebiesko czyli olej brał,w moim przypadku chodziło o to że przepustnica była cały czas zamknięta i ciągła większość powietrza z silnika czyli się dusił i kopcił na niebiesko,cały ten problem obeszliśmy bardzo prosto zaślepiając wężyk podciśnieniowy od przepustnicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinki1983 Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 Witam serdecznie miałem problem pod tytułem auto było słabe i dymiło na czarno po krótkiej walce okazało się iż w aucie padła turbina wystarczyło ją wymienić na nową i auto ożyło tak jak powinno być Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.