Guest Sponge Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Dlaczego tak głośno chodzi? głos wydobywa się z przewodu doprowadzającego powietrze do silnika. Od czego są chyba 3 przewody wystające na górze z pompy wtryskowej? u mnie są obcięte przy samej pompie. TAGUJ TEMATY!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jam Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 tlumik szmerow moze jakis jest odjety ale zeby przy pompie wtryskowej? zatkaj wydech szmata jak nie zdechnie po paru minutach to masz wydech dziurawy i to to chyab ze dzwiek jest bardziej klekoczacy to mzoe zawory albo po prostu charakterystyka pracy diesla bylo trzeba bendzyne brac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sponge Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 http://www.knop.yoyo.pl/niss.jpg dorysowałem te kabelki które powinny być. U mnie są odrąbane. Napiszcie od czego powinny być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest winiu Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Dlaczego tak głośno chodzi? głos wydobywa się z przewodu doprowadzającego powietrze do silnika. Witam. Mam ten sam problem - głośno chodzi - tak jakby była mała dziura gdzieś w układzie wydechowym. Ba już myślałem że będę musiał wymieniać tłumik. Pogrzebałem dzisiaj przy aucie i okazało się że dźwięk dochodzi z okolic filtra powietrza. Zauważyłem że na filtrze powietrza jest przepustnica do której dochodzi podciśnienie sterowane przez elektrozawór. Zacząłem eksperymentować. Jak przepustnicę podnosiłem auto momentalnie cichło. Z tego co ustaliłem mam walnięty elektrozawór który steruje tą przepustnicą, bo po ominięciu go przepustnica była cały czas w górze. Pytanie z mojej strony co to jest ?? Czy da się to jakoś naprawić ?? I skąd elektrozawór bierze sygnał do podnoszenia przepustnicy no i czy w ogóle jest potrzebny. Pozdrawiam Co do uciętych przewodów - jutro się przyjrzę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sponge Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Dowiedziałem sie ze moim sunny jest silnik od primery która ma jakieś tam sterowanie elektroniczne i w suniaczu są nie potrzebne i kable są odrąbane. a co do hałasu to serdeczne dzięki. jutro sie pobawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest winiu Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 A wiesz może czy przepustnica powinna być u podniesiona czy opuszczona ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sponge Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Niewiem ale szukam odpowiedzi. ta przepustnica jest w pokrywce filtra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest irek Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 w N14 2.0D nie ma przepustnicy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest winiu Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Jak zwał tak zwał jest zawór który otwiera i zamyka dopływ czystego powietrza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sponge Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 w N14 2.0D nie ma przepustnicy... O no to co zrobić zeby był bardziej cichy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kubek Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 O no to co zrobić zeby był bardziej cichy? chyba nic się z tym nie da zrobić. Jedynie co to można zainwestować w wytłumienie komory silnika wtedy będzie większy komfort jazdy w kabinie no na zewnątrz tez powinno pomóc. Taka już uroda tego silnika i trzeba się do tego przyzwyczaić nowsze konstrukcje np. CD20T z primery p11 pracuje niemal identycznie. trzeba było kupić benzynę tam silnika prawie nie słychać pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Ta jak to piszecie "przepustnica" to zawór do gaszenia silnika (w sytuacjach awaryjnych diesel na oleju silnikowym potrafi rozkręcić się do kilkunastu tysięcy obr/min!!! - widziałem jak później wygląda silnik 1.6D z VW), gdy prędkość obrotowa za bardzo rośnie, elektrozawór otwiera podciśnienie z pompy znajdującej się na alternatorze i zamyka całkowicie dopływ powietrza do silnika. Lekko dudniący dolot w tym silniku może świadczyć o upapranym filtrze powietrza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oloz Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Przepustnic znajduje sie na przewodzie gumowatym przy filtrze powietrza, generalnie jest otwarta , dopiero kiedy dodamy gwałtownie gazu i zaraz puścimy ta przepustnica zamyka dopływ powietrza z filtra a jednocześnie puszcza spaliny do kolektora ssącego tzw. recyrkulacja spalin. ta przepustnica nie służy do gaszenia auta , chociaż pewnie by się udało nissanka zadusić na wolnych obrotach , gdyby przypadkiem przepustnica była zamknięta na dopływ powietrza z filtra, ale nawet jak zawór na podciśnienie jest zepsuty to i tak przepustnica jest otwarta i puszcza powietrze z filtra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.