Gość Sponge Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Dlaczego tak głośno chodzi? głos wydobywa się z przewodu doprowadzającego powietrze do silnika. Od czego są chyba 3 przewody wystające na górze z pompy wtryskowej? u mnie są obcięte przy samej pompie. TAGUJ TEMATY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 tlumik szmerow moze jakis jest odjety ale zeby przy pompie wtryskowej? zatkaj wydech szmata jak nie zdechnie po paru minutach to masz wydech dziurawy i to to chyab ze dzwiek jest bardziej klekoczacy to mzoe zawory albo po prostu charakterystyka pracy diesla bylo trzeba bendzyne brac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sponge Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 http://www.knop.yoyo.pl/niss.jpg dorysowałem te kabelki które powinny być. U mnie są odrąbane. Napiszcie od czego powinny być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Dlaczego tak głośno chodzi? głos wydobywa się z przewodu doprowadzającego powietrze do silnika. Witam. Mam ten sam problem - głośno chodzi - tak jakby była mała dziura gdzieś w układzie wydechowym. Ba już myślałem że będę musiał wymieniać tłumik. Pogrzebałem dzisiaj przy aucie i okazało się że dźwięk dochodzi z okolic filtra powietrza. Zauważyłem że na filtrze powietrza jest przepustnica do której dochodzi podciśnienie sterowane przez elektrozawór. Zacząłem eksperymentować. Jak przepustnicę podnosiłem auto momentalnie cichło. Z tego co ustaliłem mam walnięty elektrozawór który steruje tą przepustnicą, bo po ominięciu go przepustnica była cały czas w górze. Pytanie z mojej strony co to jest ?? Czy da się to jakoś naprawić ?? I skąd elektrozawór bierze sygnał do podnoszenia przepustnicy no i czy w ogóle jest potrzebny. Pozdrawiam Co do uciętych przewodów - jutro się przyjrzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sponge Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Dowiedziałem sie ze moim sunny jest silnik od primery która ma jakieś tam sterowanie elektroniczne i w suniaczu są nie potrzebne i kable są odrąbane. a co do hałasu to serdeczne dzięki. jutro sie pobawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 A wiesz może czy przepustnica powinna być u podniesiona czy opuszczona ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sponge Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Niewiem ale szukam odpowiedzi. ta przepustnica jest w pokrywce filtra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 w N14 2.0D nie ma przepustnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiu Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jak zwał tak zwał jest zawór który otwiera i zamyka dopływ czystego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sponge Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 w N14 2.0D nie ma przepustnicy... O no to co zrobić zeby był bardziej cichy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 O no to co zrobić zeby był bardziej cichy? chyba nic się z tym nie da zrobić. Jedynie co to można zainwestować w wytłumienie komory silnika wtedy będzie większy komfort jazdy w kabinie no na zewnątrz tez powinno pomóc. Taka już uroda tego silnika i trzeba się do tego przyzwyczaić nowsze konstrukcje np. CD20T z primery p11 pracuje niemal identycznie. trzeba było kupić benzynę tam silnika prawie nie słychać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ta jak to piszecie "przepustnica" to zawór do gaszenia silnika (w sytuacjach awaryjnych diesel na oleju silnikowym potrafi rozkręcić się do kilkunastu tysięcy obr/min!!! - widziałem jak później wygląda silnik 1.6D z VW), gdy prędkość obrotowa za bardzo rośnie, elektrozawór otwiera podciśnienie z pompy znajdującej się na alternatorze i zamyka całkowicie dopływ powietrza do silnika. Lekko dudniący dolot w tym silniku może świadczyć o upapranym filtrze powietrza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oloz Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Przepustnic znajduje sie na przewodzie gumowatym przy filtrze powietrza, generalnie jest otwarta , dopiero kiedy dodamy gwałtownie gazu i zaraz puścimy ta przepustnica zamyka dopływ powietrza z filtra a jednocześnie puszcza spaliny do kolektora ssącego tzw. recyrkulacja spalin. ta przepustnica nie służy do gaszenia auta , chociaż pewnie by się udało nissanka zadusić na wolnych obrotach , gdyby przypadkiem przepustnica była zamknięta na dopływ powietrza z filtra, ale nawet jak zawór na podciśnienie jest zepsuty to i tak przepustnica jest otwarta i puszcza powietrze z filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.