lukas Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 sprawa następująca-w sunny n14 ustawiałem już zbieżność 2 razy-przez jakieś 2 tygodnie jest ok,a potem koła sukcesywnie zjeżdzają się dołem do środka-są zbieżne...gość ze stacji obsługi nie ma pojęcia co jest grane-ale dziwne jest też że przód mam jakieś 2cm wyżej niż tył z tyłu pięknie zbieżnośc trzyma) poradzcie-może jakieś podobne problemy ,mieliśćie-nie wiem co robić-auto szybko staje się nerwowe-przednia oś mi podskakuje i jest mało praecyzyjna-amorki mam gazowe i nowe-sprężyny i całe zawieszenie ok-może to jakieś łożyska zwrotnicy>??? Edit by Bombel: Taguj tematy!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robertss Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 Cze, taka sugestia, a może coś dzieje się z mocowaniami amortyzatorów, np buda się rozjeżdża? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 wiesz właściwie tylko to mi na myśl przychodzi-bo cała reszta jest jakby ok-tylko dlaczego przód autka tak wysoko stoi względem tyłu[na obu osiach prawie nowe amorki mam]?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jam Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 sprezyny moze masz wyruchane albo ogolnei nie od tego samochodu i stad roznica wysokosci a rozjezdza sie moze przez zuzyte tuleje metalowo gumowe na wachaczach albo moze sroby sa zle dokrecone? proponuje zaznaczyc jakims pisakiem i sprawdzic po paru dniach czy sie linie nie rozjechaly jak tak to moze dodatkowa nakretka kontrujaca. moze masz tez bude przerdzewiala i trzyma sie tylko na lakierze ktory coraz bardziej peka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BIGHIRO Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Zobacz czy przy ruszaniu do przodu , do tylu kolo przesuwa sie. Mysle ze masz do wymiany tuleje wachacza albo sworzen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 niestety to co mówicie juz zostało sprawdzone-absolutnie żadnych luzów w zawieszeniu nie ma,spręzyny mają pół roku od nowości,tak samo jak amortyzatory-dziś byłem pytać o poduszki ,mocowania amorków-88zeta za 1 szt.w oryginale[zamienników brak] a co do budy to korozja jest ale z tyłu auta,i nic nie może się rozjeżdzać również z powodu powypadkowej przeszłośći-mam pod tym względem dziewicę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krispy Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 a może wykręca Ci się drążek kierowniczy z listwy :027: tam jest taka specjalna podkładka zabezpieczająca i jeśli ktoś już wymieniał drążek to mógł jej nie założyć i teraz drążek się odkręca. Weź zdejmij gumę osłonową i zobacz czy jest dokręcone :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 heh, mam tak w P10 - ustawili mi zbieznosc pojezdzilem i koła piszczą, pojechałem - znowu rozjechany, sprawdzali na szarapakach zawieszenie i ok. I znowu to samo, a okazało sie ze wywalone są sworznie wahaczy, tylko na odpowiedniej maszynie trzeba było to sprawdzic, takiej zeby płyty pod kołami rozjezdzlay sie nalewo i prawo(widac jak wyginają się opony) - i wyszło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stu Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 dokladnie ja mam zbierznosc ok nie ustawiam od 4 lat tyko jak juz piszczy i rzuca wystarczy wyminic sworznie wahacza. mozna sprawidzic samemu czy sa wybite. podnoscisz przod i lomem albo czym twardym wsadazasz miedzy kolumne a wahacz i probojesz ja do gory podniesc wtedy odrazu widacz czy masz luzzy na sworzniu. ps u mnie sworznie wytrzymaly 25 tys ?? czy to normalne te tansze ? a koncowki drazkow od 4 lat jak nowe ?? laczniki stabilizatora ma juz jakies 50 tys i jest ok ten drozszy ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted August 4, 2008 Author Share Posted August 4, 2008 Ale siara-wydaje mi się że mam sprężyny z przodu od innego nissana... [ Dodano: Sro 27 Sie, 2008 19:34 ] wszystko się wyjaśniło-po zmierzeniu sprężyn okazało się że mają 385mm,a nie jak w serii 365mm poszukuje teraz dobrych sportowych springów ale znaleźć mi coś jest ciężko[bo albo drogie albo firma kibel] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xsiu Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Nie moglem znalesc podobnego tematu, wiec napsize tutaj. Mam sunny 91 sedan, imam problem przy jezdzie na luzie i przyspieszaniu, auto "ucieka" w prawo. Niedawno mialem wymianiane prawe zawieszenie po stluczce, dzis reklamowalem naprawe i zrobili ponownie geometrie kol i wyszlo ze kola sa rowno, tylko odziwo lewe kolo jest za bardzo wychylone na zewnatrz (ma byc 1,3' jest 3,8') mowia ze to duzo i trzeba cos z tym zrobic, mozliwie ze pomoze rozporka, ostatecznie naciaganie u blacharza, ale boje sie ze to spierd... i potem bede tylko pakwoal kase w auto. Chcialem kupic rozpurke na internecia, towar nie jest lato dostac a cena to ok 350zl. Czy rozpurak pomoze w moim przypadku, co radzicie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.