lukas Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 sprawa następująca-w sunny n14 ustawiałem już zbieżność 2 razy-przez jakieś 2 tygodnie jest ok,a potem koła sukcesywnie zjeżdzają się dołem do środka-są zbieżne...gość ze stacji obsługi nie ma pojęcia co jest grane-ale dziwne jest też że przód mam jakieś 2cm wyżej niż tył z tyłu pięknie zbieżnośc trzyma) poradzcie-może jakieś podobne problemy ,mieliśćie-nie wiem co robić-auto szybko staje się nerwowe-przednia oś mi podskakuje i jest mało praecyzyjna-amorki mam gazowe i nowe-sprężyny i całe zawieszenie ok-może to jakieś łożyska zwrotnicy>??? Edit by Bombel: Taguj tematy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Cze, taka sugestia, a może coś dzieje się z mocowaniami amortyzatorów, np buda się rozjeżdża? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 wiesz właściwie tylko to mi na myśl przychodzi-bo cała reszta jest jakby ok-tylko dlaczego przód autka tak wysoko stoi względem tyłu[na obu osiach prawie nowe amorki mam]?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 sprezyny moze masz wyruchane albo ogolnei nie od tego samochodu i stad roznica wysokosci a rozjezdza sie moze przez zuzyte tuleje metalowo gumowe na wachaczach albo moze sroby sa zle dokrecone? proponuje zaznaczyc jakims pisakiem i sprawdzic po paru dniach czy sie linie nie rozjechaly jak tak to moze dodatkowa nakretka kontrujaca. moze masz tez bude przerdzewiala i trzyma sie tylko na lakierze ktory coraz bardziej peka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIGHIRO Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Zobacz czy przy ruszaniu do przodu , do tylu kolo przesuwa sie. Mysle ze masz do wymiany tuleje wachacza albo sworzen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 niestety to co mówicie juz zostało sprawdzone-absolutnie żadnych luzów w zawieszeniu nie ma,spręzyny mają pół roku od nowości,tak samo jak amortyzatory-dziś byłem pytać o poduszki ,mocowania amorków-88zeta za 1 szt.w oryginale[zamienników brak] a co do budy to korozja jest ale z tyłu auta,i nic nie może się rozjeżdzać również z powodu powypadkowej przeszłośći-mam pod tym względem dziewicę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krispy Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 a może wykręca Ci się drążek kierowniczy z listwy :027: tam jest taka specjalna podkładka zabezpieczająca i jeśli ktoś już wymieniał drążek to mógł jej nie założyć i teraz drążek się odkręca. Weź zdejmij gumę osłonową i zobacz czy jest dokręcone :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 heh, mam tak w P10 - ustawili mi zbieznosc pojezdzilem i koła piszczą, pojechałem - znowu rozjechany, sprawdzali na szarapakach zawieszenie i ok. I znowu to samo, a okazało sie ze wywalone są sworznie wahaczy, tylko na odpowiedniej maszynie trzeba było to sprawdzic, takiej zeby płyty pod kołami rozjezdzlay sie nalewo i prawo(widac jak wyginają się opony) - i wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stu Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 dokladnie ja mam zbierznosc ok nie ustawiam od 4 lat tyko jak juz piszczy i rzuca wystarczy wyminic sworznie wahacza. mozna sprawidzic samemu czy sa wybite. podnoscisz przod i lomem albo czym twardym wsadazasz miedzy kolumne a wahacz i probojesz ja do gory podniesc wtedy odrazu widacz czy masz luzzy na sworzniu. ps u mnie sworznie wytrzymaly 25 tys ?? czy to normalne te tansze ? a koncowki drazkow od 4 lat jak nowe ?? laczniki stabilizatora ma juz jakies 50 tys i jest ok ten drozszy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Ale siara-wydaje mi się że mam sprężyny z przodu od innego nissana... [ Dodano: Sro 27 Sie, 2008 19:34 ] wszystko się wyjaśniło-po zmierzeniu sprężyn okazało się że mają 385mm,a nie jak w serii 365mm poszukuje teraz dobrych sportowych springów ale znaleźć mi coś jest ciężko[bo albo drogie albo firma kibel] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsiu Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Nie moglem znalesc podobnego tematu, wiec napsize tutaj. Mam sunny 91 sedan, imam problem przy jezdzie na luzie i przyspieszaniu, auto "ucieka" w prawo. Niedawno mialem wymianiane prawe zawieszenie po stluczce, dzis reklamowalem naprawe i zrobili ponownie geometrie kol i wyszlo ze kola sa rowno, tylko odziwo lewe kolo jest za bardzo wychylone na zewnatrz (ma byc 1,3' jest 3,8') mowia ze to duzo i trzeba cos z tym zrobic, mozliwie ze pomoze rozporka, ostatecznie naciaganie u blacharza, ale boje sie ze to spierd... i potem bede tylko pakwoal kase w auto. Chcialem kupic rozpurke na internecia, towar nie jest lato dostac a cena to ok 350zl. Czy rozpurak pomoze w moim przypadku, co radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.