antoniobermuda Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Witam. W moim Sunny N14 1,4 mam taki oto problem: Lewarek zmiany biegów dziwnie drga, nie jest to typowe drżenie, tylko duże skoki około 3-4cm. Objawy występują głównie w dwóch przypadkach: 1. Przy jeździe na półsprzęgle do tyłu, oraz przy dodawaniu i puszczaniu gazu przy jeździe na wstecznym 2. Na dwójce przy dodawaniu lub puszczaniu gazu Wcześniej myślałem że będzie to związane z poduszkami pod silnikiem, które na 100% były do wymiany, ale po wymianie dwóch (przedniej i prawej) stuki przeszły a lewarek dalej "lata" Na wyższych biegach już nie ma takiego efektu, czasem jest minimalny skok po zmianie z 2 na 3 ale już nie taki duży jak na dwójce i na wstecznym. Strasznie to jest denerwujące, co może być tego przyczyną, no i czy to nie jest niebezpieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Ja bym sie dalej upieral ze jest to wina zawieszenia silnika posprawdzaj jeszcze raz te poduchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yarema Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Spróbuj sprawdzić mocowanie lewarka, od spodu, (trzeba zdjąć osłonę). Miałem niedawno problem podobny do twojego, okazało się że to sprężyna która odciąga lewarek, kosztowała 2 zł i problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Czyli trzeba wleźć pod auto, czy od góry jakoś się tam da dostać? [ Dodano: Pią 18 Lip, 2008 17:41 ] Wracałem z pracy i potestowałem trochę, w sumie też skłaniałbym się jednak do tego że to będą poduszki. Ewidentnie to szarpanie jest zgrane z silnikiem i jest takie dość twarde, sztywne, wydaje mi się, że gdyby to była jakaś sprężyna, to lewarek bardziej luźno by chodził, bardziej dyndał niż szarpał. Ale to tylko gdybanie, bo na autach się nie znam Tylko jak dojść do tego, która to poduszka? Nie za bardzo mi się chce wymieniać wszystkie, bo to jednak koszt. Nawiasem mówiąc znalazłem prawą poduszkę (tą którą wymieniłem na używkę) w tedgumie i jednak zastanawiam się czy nie kupić i wsadzić nówki. Jak myślicie, będzie się nadawał produkt polski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Zawsze nowa będzie lepsza niż niewiadomego pochodzenia używka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam ponownie. No i się doigrałem, dzisiaj szlag trafił auto Jechałem sobie w miarę spokojnie w niedzielne popołudnie z odwiedzin u babci, zatrzymuję się, a tu lipa - nie da się wrzucić jedynki. Okazało się, że "coś" się przesunęło, nie wiem, skrzynia chyba, silnik wygląda że jest na miejscu no i jeden bieg, który mi się udało wrzucić, to trójka. Cała skrzynia jakby się przesunęła i biegów, które wchodzą na dół już się nie da wrzucić. Na szczęście było to jakieś 100metrów od mechanika, u którego na początku robiłem z autem, więc jakoś tam dojechałem na tej trójce. Panowie oczywiście w niedzielę nie pracują, ale jutro pewnie już będę na 100% wiedział co jest do zrobienia . Trudno zdarza się, dobrze że obok mechanika, a nie w szczerym polu na weekendowej wycieczce. Dam jutro znać co się rozleciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 ja bym obstawial na linke/drazek (nie wiem jak to w nissanach jest rozwiazane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Sprawa zaczęła się powoli wyjaśniać. Sytuacja jest nieciekawa, ale może coś się uda zrobić. Jak na razie mechanik zdiagnozował, że urwały się śruby łączące lewą poduszkę ze skrzynią, problem w tym że urwane śruby ciężko wykręcić, jutro mają próbować coś z tym zrobić, jak się nie uda ich wykręcić na podnośniku, to trzeba będzie wyjąć całą skrzynię, co wiadomo wiąże się z większymi kosztami. Pochwalę się jak poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 nie tak ciezko.. rozwiercasz, gwintujesz w lewa strone, wkrecasz cienka srube i wykrecasz calosc mozna tez nabic w srubie otwor na imbus mozna tez przyspawac imbis ;] mozna tez rozwiercic calkowicie, nagwintowac i juz tak wiec mozliwosci jest cala gama tylko trzeba chciec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Udało się! Mechanik się pomęczył, ale się udało, co ciekawe okazało się, że poduszka w miarę OK, z tego wniosek, że lewarek latał przez to, że śruby zaczęły się odkręcać, a w końcu je ucięło. Nie ma to jak dostać autko z powrotem i to na weekend Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.