Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Małe zmiany


Guest macready
 Share

Recommended Posts

Guest macready

Witam, jestem nowy na forum i chce sie poradzic ekspertów w pewnej kwesti

 

A wiec mam nissana almere N15 1999r 1.6 3drzwiowy

 

i to co bym chchiał w nim zmienic:

 

1.Dodać tempomat - pytanie czy sie da, bo do tego modelu chyba nie ma, a trzeba by było z innego dać... co myślicie?

 

2.Poduszki - mam tylko 2 , chciałbym dodać boczne, ew kurtyny i na nogi... czy np boczne by z almery tino pasowały, a te inne z innych modeli bo do almer chyba nie bylo nigdy....

 

3.Podrasowanie silnika, tak aby zamknąć licznik czyli aby osiągał prędkość 220km/h

 

4.Klatka - to już mam załatwione z homologacją... podstawowa wersja praktycznie wogóle nie przeszkadza w uzytkowaniu, te rozbudowane niby lepsze ale utrudniaja życie za bardzo.... Tu mam pytanie, jak myślicie w jakim stopniu klatka wpływa na bezpieczenstwo?

 

5.ESP - co o tym myslicie?(tego nie musze miec)

 

Zaznaczam, że nie jestem piratem, ani nie jestem zainteresowany wiejskim tuningiem, na zewnątrz nic nei bede raczej matował.

Słyszałem opinie, że powinienem kupic inne auto z tymi funkcjami, ale ja uwielbiam almere N15:-)

 

TAGUJ POSTY!!!

Link to comment
Share on other sites

Kup sobie nowsze auto, gdzie technologie jakie opisujesz juz sa pewnym standardem, lub domontowywane.

N15 nie oszukujac nikogo, bylo i bedzie ubogie w takie technologie z racji projektowania tego modelu dosyc dawno.

Lekko poprawione stylistycznie Sunny, malo awaryjne wlasnie przez brak dodatkow.

Chcesz zrobic przyslowiowego "Mecedesa z Malucha", moze by i wyszlo ale zawsze bedzie to "Maluch a nie Mercedes".

Piszesz o klatce, do rajdow ja szykujesz ?

Link to comment
Share on other sites

kompletnie moja sie to z celem

jak nie staryujesz w rajdach to po jaka chholere ci klatka?

wpakujesz kupe kasy ktorej nigdy nie odzyskasz....

Link to comment
Share on other sites

Guest macready

klatka - dla bezpieczeństwa, poprostu będe sie lepiej czuł tej klatki prawie nie widać bo to wersja podstawowa, nie takie jak w rajdach...

 

aha i alternatywy dla Almery to Opel Astra II (tu widze czasem tempomaty i 8 poduszek w najlepszych wersjach)

no i Golf III/IV

 

co myślicie?

Link to comment
Share on other sites

Guest Yaroo

Jeżeli myślisz tyle zmienić i tyle kasy wpakować to może sprzedaj Almi i kup coś innego. Za kilka lat przy sprzedaży auta kasy za te bajery nie odzyskasz.

Link to comment
Share on other sites

Guest sauron9
Dokładnie jak wszyscy piszą powyżej. Lepiej kup nowe auto, taniej wyjdzie :P

 

Zgadzam się z tym, ale czytając to forum dużo ludzi się do tego nie stosuje.

Dodawanie turbiny, CAI, porting, zmiana wałków, wydechu, dojazdy i płacenie za hamownię itp itd - sumując to wszystko otrzymujemy kwoty, które często przekraczają wartość gołego samochodu i przy sprzedaży także to nie zostanie odzyskane.

Wniosek z tego taki, że jak ktoś lubi swoje auto, stać go na te zmiany to problem straty pieniędzy nie istnieje.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...