Guest C.Kriso Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Witam, juz od jakiegos czasu z przegubu w moim 100NX wydobywa sie smar a przegub stuka na zakrętach. Czy kotś z Was wymieniał sam przegub w setce? w warsztacie chcą za to ok 70zł, a ja wole zrobić sam, bo to chyba nie takie trudne? :> przegub jaki chce kupic : http://allegro.pl/item389001456_nowy_przeg...unny_100nx.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robertss Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 taniutki ten przegub, poza tym w opisie jest błąd bo do setki 1,6 i 2,0 sa inne przeguby, ten jest do 1,6. jakby co to mam za tą cenę z eurodrivershafts na zbyciu, bo leży 2 lata i sie kurzy , sorry za spam co do wymiany to pewnie że można samemu, ale jak jest zapieczony z półosią to może być problem, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C.Kriso Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 ale jak jest zapieczony z półosią to może być problem Czy ktoś wie jak jest z tą półosią?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas3035 Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Polecam lekturę z serii SAM NAPRAWIAM NISSAN SUNNY lub PRIMERA P10 dostępne na necie, a generalnie to robota w dużej ilości smaru i jeśli masz czym odkręcić nakrętkę to jesteś to sam zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.