Guest gigi6660 Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Witam! Moja mała dostała już nowe serducho i zaczęła jeździć i oczywiście zaczęły się znów kłopoty. Mianowicie... Wymieniałem wczoraj płyn chłodzący cały i już wczoraj silnik zaczął się strasznie grzać. Z tego co wygrzebałem na forum i w necie to jest to wina termostatu który nie działa prawidłowo... tzn nie otwiera dużego obiegu tylko na małym wszystko chodzi ( wiem to bo rura na górze chłodnicy jest ciepła a ta na dole ciągle zimna i zimna i zimna - i właśnie podobno to jest objawem źle działającego termostatu ). Acha no i jeszcze dodam że przed wymianą płynu chłodzącego - czyli przed tym jak się zaczał grzać - ogrzewanie w środku działało git a teraz przestało działać - leci ciągle zimne powietrze. Moje pytania brzmią: 1. Czy dobrze wogóle myśle? 2. Czy możliwe jest że termostat nie działa prawidłowo bo układ jest zapowietrzony? Czy poprostu się zepsuł a zapowietrzenie układu nie ma wpływu na działanie termostatu? 3. Czy to zimne powietrze w ogrzewaniu jest następstwem ( prawdopodobnie ) zapowietrzonego układu chłodzenia czy to jakaś osobna bajka? Będę wdzięczny za wszelkie szybkie odpoiwedzi gdyż po 15 chciał bym się za to już zabrać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faras77 Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Czy płyn chłodzący ubywa, czy jest cały czas stan taki sam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted July 25, 2008 Share Posted July 25, 2008 [N16] pytanie o termostat i zapowietrzenie układu chłodzenia Kolor Twojej Almerki tutaj znaczenia nie ma, ale silnik tak. Także nie rób z tego tajemnicy, szybciej się ustali ewentualną przyczynę. Zakładając, że jest to YD22di, stawiam na zapowietrzenie układu chłodzenia przez niewiedzę "mechanika". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.