Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

qashqai - nowy qq+2


Guest kristo
 Share

Recommended Posts

Guest kristo
A kolega nie zauważył że jest odpowiednie miejsce na takie posty http://www.nissanklub.pl/forum/viewforum.php?f=43

 

Dzięki za pouczenie ale wskazane forum chyba nie jest jednak odpowiednim miejscem gdyż jego opis to: "Ciekawe filmy i zdjęcia z udziałem Nissanów i klubowiczów" a na zaprezentowanych zdjęciach są co prawda Nissany ale nie ma żadnego 'klubowicza' :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest kaszkio

nie widzę tematu ogolnego o qq +2 a szukałem:) wszedl w tym miesiącu do salonów. co sądzicie o nim? co sądzą o nim użytkownicy, tak jak ja, kaszkaja pierwszej generacji? w ten weekend drzwi otwarte, ja się wybieram, musze zobaczyć to cudenko z bliska;)

 

qashqai +2

Link to comment
Share on other sites

Widziałem to autko w salonie i nadal nie żałuje że jeżdżę wersją 5 miejscową. Moim zdaniem to wszystko zależy po co chcesz je kupić -jeśli ma nim jeździć więcej niż 5 osób a bagażnik nie odgrywa większej roli albo potrzebujesz auta z wielką przestrzenią i QQ podoba ci się ale dotychczasowa wersja ma kuferek zbyt mały to ok. Dla mnie przeciętnego "posiadacza" 4osobowej rodziny zwykły QQ wystarcza aż nadto. Nio i chyba nie zmieściłby mi się do garażu :)

pozdrowionka

Link to comment
Share on other sites

nie widzę tematu ogolnego o qq +2 a szukałem:) wszedl w tym miesiącu do salonów. co sądzicie o nim? co sądzą o nim użytkownicy, tak jak ja, kaszkaja pierwszej generacji? w ten weekend drzwi otwarte, ja się wybieram, musze zobaczyć to cudenko z bliska;)

 

qashqai +2

 

Widziałem w salonie w sobotę - ostatni rząd siedzeń chyba dla krasnoludków :)

Dla dużej rodziny albo jak jak dzieci mają dużo kolegów co z nimi chcą jeździć, ale raczej nie na wakacje dla większej rodziny bo jak się rozłoży siedzenia to bagażnik znika

Link to comment
Share on other sites

Mnie sie podoba jedna rzecz w Q+2 - relinigi. Cholera ze nie mozna do naszych zamontować i lepiej wyglądałby i praktyczne to.

 

nie interesowało mnie to wiec szczegółów nie pamiętam, ale jakiś czas temu na forum UK pisali że do zwykłego QQ serwis Nissana montuje relingi - zapytaj w ASO, może coś się zmieniło i już teraz zamontują

Link to comment
Share on other sites

na pewno lepiej się prowadzi po nierównościach (tych na naszych drogach utwardzonych), na pewno ma lepiej wytłumione zawieszenie.

Link to comment
Share on other sites

na pewno lepiej się prowadzi po nierównościach (tych na naszych drogach utwardzonych), na pewno ma lepiej wytłumione zawieszenie.

 

A co konkretnie jest zmienione w zawieszeniu? Myślałem że zmienili jedynie "górę"

Link to comment
Share on other sites

jest zwiększony rozstaw osi.... no i coś zmienili w samym zawieszeniu, bo ciszej pokonuje te same nierówności co zwykła wersja.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest kaszkio
nie widzę tematu ogolnego o qq +2 a szukałem:) wszedl w tym miesiącu do salonów. co sądzicie o nim? co sądzą o nim użytkownicy, tak jak ja, kaszkaja pierwszej generacji? w ten weekend drzwi otwarte, ja się wybieram, musze zobaczyć to cudenko z bliska;)

 

qashqai +2

 

Widziałem w salonie w sobotę - ostatni rząd siedzeń chyba dla krasnoludków :)

Dla dużej rodziny albo jak jak dzieci mają dużo kolegów co z nimi chcą jeździć, ale raczej nie na wakacje dla większej rodziny bo jak się rozłoży siedzenia to bagażnik znika

 

hehe no bo to taki lans dla dzieciakow chyba;) tak samo jak w outlanderze.jeździłem nim na drzwiach otwartych i było fajnie, troche wiekszą szybe tylnią ma od jedynki + jest szerszy, wyzszy i dłuższy. miły model

Link to comment
Share on other sites

Guest kaszkio

no rzeczywiście qq jest trochę bardziej drapieżny z przodu, fakt, nawet na stronce ich sprawdziłem :). ale może qq+2 troche złagodniał bo ma 7 miejsc i dla rodziny ma wyglądać dobrze. a mąż/tata jak już odwiezie maluchy do przedszkola to nie patrzy na wygląd tylko osiągi i gna:D

Link to comment
Share on other sites

no ale przy wersjach qq i qq+2 z tymi samymi silnikami to w +2 będzie miał gorsze osiągi... Mysle,że wtedy jedynie silnik 2 litrowy wchodzi w gre..

Link to comment
Share on other sites

no ale przy wersjach qq i qq+2 z tymi samymi silnikami to w +2 będzie miał gorsze osiągi... Mysle,że wtedy jedynie silnik 2 litrowy wchodzi w gre..

 

z tego co pamiętam mniejsze silniki nie są oferowane do +2

Link to comment
Share on other sites

Są - 1,5 diesel i 1,6 benzynka. Tylko na stronce jest napisane że dopiero od 2009 roku bedą dostępne.

 

dziwne, te silniki są zdecydowanie za małe do QQ nie mówiąc już o QQ+2

Link to comment
Share on other sites

też jestem takiego zdania...QQ2 powinien mieć te min 2 L

 

1,5 w dizlu da radę bo ma turbo (oczywiście z elastycznością bo w sprincie to już nie bardzo). Natomiast ciekaw jestem kiedy pojawi się downsizeing w "japońskich" markach. Bo taki 1,6 turbo w benzynie mógłby nieźle namieszać w Kaszkaju na przykład :mikolaj:

Link to comment
Share on other sites

Guest kaszkio

pewnie beda te wersje silnikowe troche tańsze, moze wiecej osób sobie qq+2 kupi. ale 2.0 to podstawa, też tak myśle. najlepszy silniczek do tego modelu

Link to comment
Share on other sites

a czy ktokolwiek z Was porównywał bezposrednio w jeździe wersję 2.0 i 1.6 lub 1.5 czy tylko teoretyzujecie?

 

bo akurat dla mnie różnia w cenie zakupu i późniejszych kosztach eksploatacji (szczególnie w jeździe miejskiej) zdecydowanie przemawia na korzyść mniejszych silników, no ale cóż ja do rajdowców nie należę i na zyskaniu 5 min na dystansie 100 km aż tak mi nie zależy.

Link to comment
Share on other sites

Guest kaszkio

ja porównywałem ale tylko w internecie z informacji jakie o spalaniu wyczytałem w necie. no i masz racje. mniejsze silniki bardziej oszczędne ale chyba jak się ropsztyla kupuje to on mniej pali nawet od mniejszego benzyniaka. no ale droższe wersje sa z silnikami tdi.

 

a w ogole dzisiaj w rmf słyszałem że qq i qq+2 mają nowe niższe ceny i qq kosztuje koło 60 a qq+2 75 (w podstawowych wersjach)

Link to comment
Share on other sites

[...] no ale cóż ja do rajdowców nie należę i na zyskaniu 5 min na dystansie 100 km aż tak mi nie zależy.

 

oczywiście każdy kupuje to co mu najbardziej odpowiada dlatego też są produkowane tak różne samochody. Ale większy silnik to nie 5 min oszczędności, ale przede wszystkim większe bezpieczeństwo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...