Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Matowe tylne lampy-jak zlikwidować?


Guest zdzlip
 Share

Recommended Posts

Guest zdzlip

Witam

Jak w temacie-czy zna ktoś jakiś skuteczny sposób na zmatowienie tylnych lamp-zmatowienie jest częściowe z jednej stron i drugiej strony.Gdy jest mokro wtedy są całe błyszczące.Próbowałem myć-nie pomaga. Może zastosować pastę polerską???

Czy ma ktoś sprawdzony sposób....jakoś nigdzie nie mogę znaleźć na forum.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rysiu83

ale od wewnątrz czy na zewnątrz?? jeśli od wewnątrz to pewno masz jakieś pęknięcie i tam się zbiera wilgoć a z czasem zaczyna robić się efekt zmatowienia,jeśli na zewnątrz to pasta polerska i do przodu.

Link to comment
Share on other sites

Guest zdzlip

Wygląda, że na zewnątrz, gdyż wystarczy deszczowa pogoda lub np. je polać wodą i znika.

Tak podejrzewałem, że coś w rodzaju pasty polerskiej...cholera ja znam tylko aut-max....jeszcze z dawnych czasów....pewnie teraz są już jakieś znacznie nowsze pasty.

Dzięki za radę...mam rozumieć, że sposób sprawdzony??....żeby nie spieprzyć do końca.

Link to comment
Share on other sites

Guest SpikE

No ja mialem to samo, a raczej mam. Chodzi o ta czesc lampy znajdujaca sie na klapie bagaznika zapewne. Przynajmniej u mnie tak jest.

Probowalem to polerowac jakas pasta ale nie odnioslo to zadnego dlugotrwalego efektu. Trzeba by to chyba jakas elektryczna polerka potraktowac bo jak recznie chciec to robic to mozna jajo zniesc.

Przeszla mi taka mysl, zeby natluscic to jakims srodkiem nadajacym polysk ale jesli nawet daloby to cos to napewno nie na dluzsza mete.

Link to comment
Share on other sites

Guest Raf4rb

Bardzo dawno temu ten temat pojawił się na forum, wiem, że ktoś polerował ale z jakim efektem, nie pamiętam. Moje lampy też tak zmatowiały ale chyba nie będę tego ruszał, poluję na lamy z białymi kloszami kierunkowskazów.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rysiu83
A to takie tez sie trafialy, czy jakies "tuningowe"?

 

chyba chodzi o te po lifcie

 

[ Dodano: Nie 27 Lip, 2008 14:26 ]

zdjcia0244ud5.jpg

zdjcia0244ud5.767aedc2cb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja mam ten sam problem,szukam tez jakis lepszych,np takich jak na zdjeciu,a tymczasem spryskuje je raz na tydzien plakiem do kokpitu efekt jest,tylko ze krotkotrwaly, na tydzien może i znów matowe.pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest SpikE

To chyba o ten topic chodzilo:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6918&

 

a ja kupiłem od ruskich zielona paste polerską

na fleksa ... ale z regulowana predkością obrotów (na 1) aby nie przypalić plastiku

i wyglądały jak pipka aniołka

 

robiłem to w poprzednim aucie....

ale uwaga .... jak przycisniesz i przegrzejesz plastik to bedzie slad

 

To chyba najbardziej wartosciowa wypowiedz calego tematu.

I ja tego sprobuje. Mam wlasnie w domu taka zielona paste polerska.

Link to comment
Share on other sites

ja spotkałem sie z takimi przypadkami ze wiekszosc lamp tylnych w samochodach,podobnych rocznikiem które miały lampy tej firmy tak sie działo chyba ze sie myle,bynajmniej na moich pisze made in france,u mnie wczesniej w laurelku pisało made in japan i byly piekne :D

Link to comment
Share on other sites

Guest B_E_R_E_K

lampy produkowala firma VALEO i sa faktycznie made in france (moze dlatego sa takie francowate i robia sie brzydkie) Ja probowalem malowac je lakierem ale nie trzymal sie wygladalo to jakby byly tluste a byly odtluszczone... U mnie pomogla dopiero folia z allegro do lamp. Ja zrobilem lampy na czarno bo mam kolor metallic alaska wiec pasuja ladnie, ale sa rowniez dostepne inne kolory np czerwony zielony bialy wiec mozna cos dopasowac do nadwozia.koszt okolo 20-30 zl z tego co pamietam. Lampy nie trzeba wyciagac zeby okleic. potrzeba natomiast 2 osob jedna grzeje folie na zalamaniach a druga kladzie i dociska odpowiednio. na koniec nozykiem do tapet usuwamy po zaglebieniach resztki folii i idziemy na piwko ;) wewnetrzne i zewnetrzne lampy zrobilem w jakies 25 minutek a efekt swietny Jesli chodzi natomiast o widocznosc to bez wiekszych problemow! w sloncu widac u mnie migacze bez problemu i smerfy tez sie jeszcze nigdy nie przyczepiły mi do tych lamp.

Link to comment
Share on other sites

Guest Abdul

Sorry, że nie w temacie ale z ciekawości zapytam, można gdzieś dostać tylne lampy tuningowane do Nissana Primery P10 ? sorry ale nie wiedziałem gdzie zapytać.

Pozdrawiam ;)

Link to comment
Share on other sites

ja szukałem wszedzie gdzie sie dało na necie i nic.tylko do p11 a do p10 mogli tez by wyprodukowac,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

ja szukałem wszedzie gdzie sie dało na necie i nic.tylko do p11 a do p10 mogli tez by wyprodukowac,pozdro.
do tych naszych p10 to ze wszysklampami ciezko :/
Link to comment
Share on other sites

Guest Plewek01

Ja lampę potraktowałem wd40 pomaga na jakieś 2 miesiące chyba że na myjkę ciśnieniową zajedziesz to krócej :). Nie chce mi się zmieniać kloszy więc co jakiś czas wd40 i cyka :).

Link to comment
Share on other sites

Ja też miałem ten sam problem mimo iż mam lampy po lifcie...

Jeśli ktoś chce polerować to przed pasta radze użyć papieru ściernego na wodę, można zacząć od 600-3000, im drobniejszego papieru użyje się na końcu tym mniej zabawy z pastą, po szlifowaniu papierem polerowanie nawet bez użycia polerki nie sprawia trudu, ja używam pasty G3, można ją dostać w każdym sklepie z lakierami samochodowymi (tubka Która wystarcza na polerkę mechaniczna całego auta ok 30zł)

Efekt? jak normalne lampy... :/

Ja zrobiłem to inaczej, dokładnie usunąłem biały nalot papierami wodnymi 600,800, lampy w błotnikach również zmatowałem, oklełem taśma papierową czarne obwódki i polakierowałem lakierem bezbarwnym

Efekt? lampy jak po plaku, trwały połysk... :D

Minął już rok a wygląd lamp sie nie zmienił i nie ma problemu z odpadajacym lakierem...

 

Myślę że każdy może sie pobawic w przygotowanie lamp do malowania a lakierowanie zlecić jakiemuś warsztatowi...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest marceli
Ja zrobiłem to inaczej, dokładnie usunąłem biały nalot papierami wodnymi 600,800, lampy w błotnikach również zmatowałem, oklełem taśma papierową czarne obwódki i polakierowałem lakierem bezbarwnym

Efekt? lampy jak po plaku, trwały połysk...

 

I ja tak też zrobiłem bo wszystkie inne sposoby nie dawały efektu na dłużej.Narazie jest ok,po zmatowieniu niema śladu a jest ładna czerwona błyszczaca lampa.

Malowałem sprayem akrylem bezbarwnym MOTIPa. Koszt spray 10zł + 3zł papier. :)

Póki co polecam bo warto,wreszcie tylnie lampy juz mnie nie denerwują :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Pasta tempo da jakis efekt?Z tym WD40 to tak na serio?

zrób tak jak napisał Marceli...wygląda to na prawdę fajnie ;)

Link to comment
Share on other sites

Witam Primerowiczów!miałem ten problem,pomalowałem sprayem do lamp,ale wyglądało jeszcze gorzej,ponieważ po krótkim czasie farba odeszła.Na przeglądzie powiedzieli mi że lampa od wstecznego musi być biała.Zacząłem kombinować i myć rozpuszczalnikiem "nitro"udało się umyć,ale lampy wróciły do matu.Okleiłem lampę białą(wąską białą część) taśmą,a resztę pomalowałem podkładem w sprayu i na to lakierem do lamp(w kolorze nadwozia).W ten sposób tracimy światło przeciwmgielne,ale efekt jest dosyć ciekawy,bo auto wygląda na szersze(bez wewnętrznych lamp w klapie)i zgrabniejsze.Primera ma swoją linie i rzuca się w oczy. :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...