lisek Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Czesc, moj GA16DE spala stukowo benzyne, silnik dzwoni jak bym jechał na Wyborowej. opoznilem troche zapłon, troche pomogło. Na gazie jest cisza. Co może byc powodem takiego zachowania? Co sprawdzic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Widzisz, mam ogromną nadzieje ze to jest to lipne Paliwo. Ostatnio dłubałem hamulce u kumpla w nexii, i podbił do mnie koleś,że ma załatwiane, po 3,5 od niego kupiłem.10l. Wlałem i w sumie od tego czasu problem się pojawił, ale byłem na tyle przytomny ze powiązałem te dwa fakty. Stare paliwo spuściłem ze zbiornika, i zalałem na BP, ale nie pomogło. Byc moze musze jeszcze pojezdzic i samo przestanie,ale zrobilem juz z 50km na nowym paliwku i ciagle dzwoni. Cofnołem troche zapłon to troche ucichło,ale tez slychac, bardziej cofnac nie moge bo sie juz jechac nie da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 a da to coś jakbyś ECU zresetował? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted July 29, 2008 Author Share Posted July 29, 2008 nie dało niestety. Wpiołem consulta i zrobiłem mu reset , potem adaptacje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 a moze dolac jakiegoś uszlachetniacza do paliw ?? co by zwiększyło oktanowaść Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof48 Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Zwiększenie oktanowości chyba nic nie da. Ja jakiś czas jeździłem na 100 oktanach i mam teraz podobny problem. Silnik dzwoni szczególnie, gdy dodaję gazu. Pracując na wolnych obrotach jest OK, ale gdy tylko depnę w gaz, to słyszę dzwonienie. Może ktoś, kto miał podobny problem udzieli nam rad, jak to naprawić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Moze czujnik spalania stukowego zaliczyl padaczke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest radekow Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 JAK MAM TO SAMO PO ZATANKOWANIU TANIEGO PALIWA 95E NA LUKOIL - MOZE TO PRZYPADEK ACZKOLWIEK PROBLEM POJAWIL SIĘ WTEDY. Na zimnym silniku jest lepiej ale po nagrzaniu przy raptownym dodawaniu gazu silnik wydaje lekki metaliczny stuk (mechanik powiedzial ze to spalanie stukowe) zaplon jest ok . potwierdziły todwa zaklady mech. w jednym powiedzieli ze to silnik krokowy i ze po puszczeniu pedalu gazu silnik traci nadmiernie obroty i przy ponownym dodaniu gazu nie radzi sobie z powrotem na tyle szybkim aby normalnie przyspieszyc. Czysczeni silniczka krokowego powinno pomoc ale niekoniecznie. Ktory jest to dokładnie bo ja sie nie orientuje dokladnie i czy sam moge go przeczyscic i ewentualnie jak sie zabrac do tego aby go nie skopac bardziej??? :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted August 8, 2008 Author Share Posted August 8, 2008 jak dla mnie to zmien zakład, to raczej diagnoza wyssana z palca. Zalałem Vpower Racing i problem ustał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MISIU-BISI Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 witam, odświeżę trochę temat, też mi zaczął spalać stukowo najpierw pb, zalałem v-powerem ale nie pomogło, opózniłem zapłon i lepiej choć nie idealnie,ale mułą złapał, dzisiaj założyłem lpg na sekwencji i też stuka przy zapłonie na 15 stopni,już sam nie wim co to jest, silnik spala olej jak to mają sr20de czyżby nagar to powodował-mam to tylko na gorącym silniku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted May 16, 2009 Author Share Posted May 16, 2009 w sr20 masz czujnik spalania stukowego, może padł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MISIU-BISI Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 czujnik wymieniłem bo faktycznie był walnięty-błąd 34-teraz jest ok-ale nie sądzę że to on, czujnik wyłapuje stuki które w normalnym samochodzie nie pojawiają sie tak często przecież,i cofa zapłon niewiele, ja ręcznie przestawiłem prawie do końca na chyba 5 stopni i dalej czasami stukał przy 3-4tys na trjóce najczęściej, może mam za dużo nagaru, albo padł aparatzapłonowy-no ale co w nim może paść-iskry by w ogóle nie było..sam już nie wiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jam Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 moze padl czujnik temperatury ale przewod do niego mi gdzies przewod nie stykal i komp ne otrzymywal info odpowiedzniego przez co byly mega jaja z zaplonem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.