Guest madzia Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 WITAM!! czy ktos wie, jak moze byc przyczyna, ze pedal gazu nie zawsze funkcjonuje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 zerwana linka? Musisz powiedziec cos wiecej, trzeba miec pewnosc ze sie otwiera przepustnica. Jesli sie otwiera a samochod nie podnosi obrotów to juz kwestia elektroniki, tpsu, przepływomierza i bóg wie czego jeszcze. Przyjrzyj sie lince, jesli jest zbyt luzna, moze spadac ze swojego kołowrotka na przepustnicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Lisek a może ma TD ,a na ten temat jest już post . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 hehe, fakt ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 czekamy na dokładniejszy opis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest madzia Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 podczas jazdy gdy sciagam noge z gazu i ponownie go naciskam to nie zawsze zaskakuje ,pali mi sie kontrolka od silnika i obroty raz spadaja raz sie podnosza i auto potrafi zgasnac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 ale chodzi nam żebyś podała rodzaj silnika . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest madzia Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 2,0 turbo disel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 No koleżanko w końcu załapałaś o co chodzi jakbyś tak w swoim profilu napisała więcej prócz tylko primera to byś dostała wcześniej odpowiedż Jeśli to WP11.144 to nie ma tam linki tylko jest potencjometr. Pompa wtruskowa jest sterowana elektronicznie. Jeśli pali się check to musisz w pierwszej kolejności sprawdzić czu filtr paliwa nie jest zawodniony a potem w dalszej kolejności zrobić odczyt kodów. Z tego co się orientyję to tylko na czytniku jeśli masz wtyk OBD2 ( taki trapezowy )no chyba, że wie ktoś jak je wywołać i odczytać z błyskowych ( o ile wougule to możliwe ) Druga sprawa to sprawdziłbym przepływkę, a dokładnie napięcie przepływomierza na biegu jałowym i ciepłym silniku. Jak to się robi http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...rzep%B3ywomierz Potem zajrzałbym do pompy i wtryskiwaczy no i samego potencjometru na pedale gazu Tak na marginesie to kiedy były sprawdzane/wymieniane filtry i olej oraz świece, ten check to się włączył po jakiejś awarii ? OPISZ BLIŻEJ TYP POJAZDU I ROCZNIK Napisz z kąd jesteś to może ktoś z okolic będzie mógł zerknąć na to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest madzia Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 DZiekuje za podpowiedz co mam dalej robic, teraz jade na urlop ,wiec zajme sie tym pozniej. mieszkam w Gdyni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Tu masz listę kluboiczów z grupy NKP z twojej okolicy i miasta http://www.nissanklub.pl/forum/groupcp.php?g=4103 poproś może kogoś najbardziej aktywnego na PW ( prywatna wiadomość ) to ci pomoże albo wskaże godny warsztat Jeszcze raz proszę opisz dokładniej wszystko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knockout1 Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 We wszystkich diesle'ach P11 był potencjometr zamiast linki. Trzeba rozebrać pedał gazu i zobaczyć w jakim stanie są scieżki. Jeśli są jeszcze w miare dobrym stanie przemyć je benzyną ekstrakcyjną i będzie śmigać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loopezik Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Mi się kiedyś pedał zacinał, to wystarczyło rozebrać potencjometr i przeczyścić tarczki, które o siebie trą i posmarować (do samego czujnika się nie dogrzebywałem). Pomogło na jakiś rok - dwa. W tej chwili obroty już całkiem mi wariują i podobno czujnik padł. Znalazłem przez internet, a nie było łatwo, za 400 zł. Czekam na przesyłkę. Ale w pierwszej kolejności jedź na kompa albo autodiagnostyka, żeby mieć pewność co siedzi. Ps. Potencjometry w primerach były różne, ja mam 99 rok i do mojej nie pasuje np. z 98 roku czy 2000. Tamtych znalazłem dużo więcej i taniej, ale niestety, lipa. Mam nadzieję, że ten będzie dobry. Powodzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Panowie my tu o pedale, a tymczasem madzi pali się check i potrafi zgasnąć. Pedał raczej nie jest diagnozowany przez kompa. Tak sobie myślę że problem może leżeć w czujniku położenia wału :029: , ale trzeba to sprawdzić na KTSie czy innym wynalazku do OBD2 tak jak już wspomniałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loopezik Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 A i owszem, położenie pedału gazu jest przekazywane na potencjometr i dalej do pompy i błąd taki może wyjść na komputerze. Kod, o ile się nie mylę, 43. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.