Guest krisu Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Witam. Jak pewnie zauważyliście trudno dostać ksiażke instruktarzową do k10ki wiec licze na waszą wiedze. Jak w temacie. Przegrzałem i musze wymienić uszczelke pod głowicą. W jakiej kolejności przykręcać śruby? Z jaką siłą w Nm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Proszę bardzo: a manuala znajdziesz tutaj: -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6785 ...i pamiętaj kolego, żeby głowicę dociągać na dwa razy, w przeciwnym razie długo nie pojeździsz na nowej uszczelce (opis jak to zrobić znajdziesz w tym dziale) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krisu Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Dzieki kolego. Szerokości;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Szerokości i przyczepności :one: Ps. Pochwal się w odpowiednim dziale swoim autkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krisu Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Pochwale sie moim wkładem pracy jak i kosztem jaki mnie wyniósł przy wymianie uszczelek. Wiec: uszczelka pod głowice- 88zł( usczelka w łódzkiej hurtowni 4cars na Wróblewskiego kosztuje koło 75zł ale niestety kupiłem gdzie indziej) planowanie głowicy- 60zł wymiana zaworu- 90zł( niestety jeden był nieszczelny. sam zawór 40zł) uszczelki pod kolektory- okolo 17zł Podsumowujac około 250zł. W warsztacie w granicach 400/500zł. Zdjecie głowicy. Widać na nim nowy zawór. Jest "niższa" o 0,25mm(przynajmniej tak mi powiedzieli) Może sie komuś przyda. A pochwale sie całą jak doprowadze do porzadku:P bajo;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 krisu, nie zapomnij po 500 km dociągnąć głowicy bo będziesz kupował drugą uszczelkę , nie daj sobie wmówić że nie trzeba bo to się zemści [ Dodano: Pią 01 Sie, 2008 22:39 ] ...i pamiętaj kolego, żeby głowicę dociągać na dwa razy, w przeciwnym razie długo nie pojeździsz na nowej uszczelce (opis jak to zrobić znajdziesz w tym dziale)_________________ PAMIĘTAJ!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.