Guest adrian4 Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Mam problem na forum nie ma nic na ten temat mam primerke p11 96rok 1,6 poj od jakiegoś czasu mam pukania w lewym przednim kole wymieniłem już wahacz górny łożysko reszta zawieszenia jest ok byłem na trzepakach i tylko mi powiedzieli że może być górne mocowanie amora miec luz na gumie i puka ..Dziwne jest to że amor pracuje góra dół a jak mam objawy takie że jak jadę obojętnie czy dużą czy mała pred mam stukanie na płytach kostkach ale takie metaliczne denerwuje mnie to strasznie .moje pyt jest takie czy to może być listwa (maglownicy(układ kierowniczy) czy to ktoś przerabiał bo nie widzi mi sie naprawa układu kierowniczego z góry thz za odp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 adrian4, wymieniłeś górny wahacz tylko z jednej strony czy z dwóch. Jeżeli wymieniłeś to na jaki (jakiej firmy i ile na nim już przejechałeś). Gniazdo amortyzatora dostaniesz raczej tylko w oryginale - koszt w JC ponad 100 zł za 1 szt. Dolny wahacz jest OK? Może klocki hamulcowe ci się tłuką. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 ja mam popukiwanie wlasnie takie ciche z lewego przedniego kola ale na postoju jak bujam to nic... w dodatku też jadąc po płaskim słychać to popukiwanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Panowie mi też pukało, wymieniłem amortyzatory na gazowe, górne wahacze i nic nie puka !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Przy skręcie może pukać łożysko zwrotnicy , ile ja czasu spędziłem na szukaniu tego pukania , ile stacji diagnostycznych zwiedziłem. Dopiero znajomy mechanior z łomem znalazł.mogą pukać drążek kierowniczy , końcówka i nawet prowadnice zacisku hamulca .Pojedz do mechanika i niech ten weźmie łom i szuka. Najlepsza metoda . A na stacji diagnostycznej to ci sprawdzą amorki i powiedzą że jeszcze pośmigasz (a amortyzator wylany). Oni są od stemplowania pieczątek chyba bo z diagnozą u nich to ciężko. Może ja tak tylko trafiam . :diabel: [ Dodano: Sro 30 Lip, 2008 14:05 ] a już też myślałem nad wymiana maglownicy - a teraz cisza po wymianie łożysk zwrotnicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Oni są od stemplowania pieczątek chyba bo z diagnozą u nich to ciężko. Może ja tak tylko trafiam . :diabel: nie tylko ty - pewnie większość z nas - podbić skasować 100 zł i następny proszę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikerenko Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Mi tez puka i stuka i na początku to była tylko przednia lewa strona a teraz to chyba całe zwieszenie stuka. Oprócz stukania to jeszcze przy przejeżdżaniu przez progi przód skrzeczy jakby miał zaraz się złamać. Hamulce piszczą i w ogóle będzie trzeba wlożyć pare stóweczek w auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 adrian4 mam podobnie. Znaczy przy tego typu niewielkich nierównościach słychać tępe pukanie z prawej strony. Wymieniłem górny wahacz, łożyska zwrotnicy, łożysko koła, dolny sworzeń wahacza i gumę, która przychodzi od góry kielicha nad amorkiem. Jeszcze została guma od dołu kielicha i może elementy metalowe czyli sam wysięgnik i łapa mocująca wahacz do karoserii. [ Dodano: Czw 31 Lip, 2008 12:03 ] ze o łączniku stabilizatora nie wspomne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 przy niewielkich nierównościach jak puka może być luz na prowadnicach zacisku hamulca . Jeszcze wymienię u siebie prowadnice i musi nastać wielka cisza. A tak ogólnie prawie pół roku walczyłem żeby doprowadzić zawieszenie przednie do kompletnej ciszy. :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adrian4 Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Sprawdze prowadnice hamulca a jak nie to to zostaje ostatnia wersja listwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al_rami Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Dziwne metaliczne dźwięki, pukania z przodu na niewielkich nierównościach...przyczyn szukałem od miesiąca, kilku mechaników twierdziło, ze wszystko jest OK. Ale jeden znalazł - podobno łącznik stabilizatora. W wtorek wymiana i zobaczymy na ile trafna była diagnoza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ksiaze Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 adrian4 zmien gumy na drazku stabilizatora po lewej i prawej stronie a jesli zmienisz na nowe i nadal bedzie pukac tylko ciszej to utnij maly kawalek paska takiego np. jak idzie do napedu pompy wody i wsadz miedzy ta gume na drazku a podloge i dokrec i bedzie cisza ja juz pare aut takim sposobem zalatwilem bardzo prymitywne ale dziala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.