Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Spadki mocy na 5 biegu


Guest molp

Recommended Posts

Witam,mam problem w mojej primerze p11 2.0i 16 v.HELP!!!!!!!!!

Zauważyłem że po wrzuceniu piątego biegu obroty po wciśnięciu gazu obroty nie rosną tak płynnie jak na pozostałych biegach a co za tym idzie samochód nie przyspiesza tak jak powinien.Pod pedałem gazu czuć jakby przez ułamek sekundy odcinało mieszankę.Jest to bardzo regularne,i zdarza się tylko na 5 biegu.Na pozostałych biegach wszystko jest ok.Wymieniłem już świece i filtr powietrza oraz filtr benzyny.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Niech moc będzie z Wami!

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzales tez przy wiekszych obrotach? Tak powiedzmy przy 140-150km/h kiedy to powinno byc kolo 4 tys obrotow.

Link to comment
Share on other sites

U Ciebie na piątce się dzieje a u mnie na trójce przy około 1,5 tyś. zaczyna szarpać samochodem i nie bardzo wiem co się dzieje bo na innych biegach spokojnie moge od 1 tyś. wciskać gaz i nie szarpie. Mam benzyniaka 1,6 i '99 rocznik.

 

Niedługo będzie wymiana oleju to na co gościu ma zwrócić uwage. Zresztą stuka i puka zawieszenie. Ale w Primerkach to chyba normalka :)

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzales tez przy wiekszych obrotach? Tak powiedzmy przy 140-150km/h kiedy to powinno byc kolo 4 tys obrotow.

Też mam podobne uczucie,ale napewno jest to słabiej wyczuwalne,bo silnik ma większe wibracje.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzales tez przy wiekszych obrotach? Tak powiedzmy przy 140-150km/h kiedy to powinno byc kolo 4 tys obrotow.

Też mam podobne uczucie,ale napewno jest to słabiej wyczuwalne,bo silnik ma wiąksze wibracje.

Najprawdopodobniej lozysko skrzyni, mialem cos takiego w corolli (chwilowe spadki mocy, jakby cos sie slizgalo (na poczatku myslalem ze sprzeglo) towazyszyl temu dzwiek jakby tarcia. Tylko ze tam to bylo na biegach 2-3-4. Wiec prosciej i taniej bylo wymienic cala skrzynie. A tu jesli to lozysko 5 biegu to chyba mozna spokojnie naprawic.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzales tez przy wiekszych obrotach? Tak powiedzmy przy 140-150km/h kiedy to powinno byc kolo 4 tys obrotow.

Też mam podobne uczucie,ale napewno jest to słabiej wyczuwalne,bo silnik ma wiąksze wibracje.

Najprawdopodobniej lozysko skrzyni, mialem cos takiego w corolli (chwilowe spadki mocy, jakby cos sie slizgalo (na poczatku myslalem ze sprzeglo) towazyszyl temu dzwiek jakby tarcia. Tylko ze tam to bylo na biegach 2-3-4. Wiec prosciej i taniej bylo wymienic cala skrzynie. A tu jesli to lozysko 5 biegu to chyba mozna spokojnie naprawic.

Być może...ale gdy jadę na 5 biegu ze stałą prędkością to tego nie ma,pojawia się przy przyspieszaniu.

Szukam dobrego mechanika z Olsztyna (warm.-maz.) lub okolic,który by się tym zajął.

 

[ Dodano: Pon 04 Sie, 2008 15:17 ]

mam wrażenie jakby bieg na ułamek sekundy się wysprzęglał,natępuje to bardzo regularnie w rćwnych odstępach czasu tj ok 1 sekundy,nic nie zgrzyta,nawet po wskazówce obrotomierza widać że na moment się zatrzymuje,da się z tym jeździć ale wolałbym żeby mi przy wyprzedzaniu kiedyś nie zabrakło tego ułamka sekundy ;)

byłem u mechanika stwierdził ,że sprzęgło się powoli kończy i dlatego może się ślizgać.Poluzuwał i jest trochą lepiej.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...