Gość Lipok Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 witam mam do kupienia autko nissan sunny 1.4 16v tylko ze jest na gazniku i stad moje pytanko ??? jakie przbiegi i ogolnie jak sie sprawuja te gazniki ? sa z nimi jakies problemy ??? pozdrawiam i czekam na odp poniewaz jutro jade ogladac autko pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Miałem Sunny na gaźniku z przebiegiem 260 tyś. Absolutnie nic się z autem nie działo. Tata ma też na gaźniku ale przebieg ma 150 tyś. Również nic się nie dzieje Nie miałem problemów z tymi gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lipok Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 a to sa typowe gazniki czy jest w nich jakis smieszny monowtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 monowtrysk w gazniku? lol chlopie poczytaj najpierw chociaz na wikipedii co co znaczy monowstrysk to tak w skrocie jeden wtryskiwacz w dolocie na wszystkei cylindry pelen wtrysk to wstryskiwacz do kazdego cylindra gaznik to gaznik i nei ma tam zadnych wtryskow ci co pisza na aukcjach o mono wtrysku to sciemniaja i choci im o gaznik setrowany elektronicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojteczekm16 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 ja mam auto na gaźniku i muszę powiedzieć, że potrafi kaprysić... musisz się przejechać i sprawdzić jak działa. Ogólnie jest w porządku, ale potrafi mieć "zły dzień" szarpie lekko na 2 biegu i nie zawsze reaguje odpowiednio na pedał gazu. na liczniku mam autentyczne 200 000 km, wiem bo to auto jest w rodzinie od "nowości" i nigdy nie było katowane, więc te problemy nie wynikają z natury przedwczesnego zużycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taro Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 U mnie mimo bardzo małego przebiegu 115 000 km (93 rocznik) są problemy z gaźnikiem. Przy odpalaniu trzeba dodawać gazu bo inaczej zgaśnie. Jeżeli odpalamy i chcemy jechać to strasznie szarpie. Dopiero, gdy samochód się rozgrzeje wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdkamot Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Ja też mam auto na gaźniku i chodzi rewelacyjnie. Kompletnie nic się nie dzieje. A jak zakładałem instalacje gazową to sama radość - koszt 1200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Ja miałem n14 na gaźniku i nie narzekałem. problemy może sprawiać klapka od autoatycznego ssania, lubi sie przyciąć i wtedy bez gazu sie nie odpali (WD40 załatwia sprawe). Niektórzy mieli też problemy z grzałką ,ale naprawa jest bardzo ładnie na forum opisana. Ogólnie polecam co jakis czas dolać STP do gaźników (czerwony bodajże) A w razie czego odstapie swój gaźniczek za skromne 50 dukatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość midjih Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Daniels mógłbyś powiedzieć dokładnie gdzie ta klapka się znajduje, bo bez gazu nie daje rady odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Na fotce jest zaznaczone. Przy zimnym silniku ma byc zamknieta ,przy ciepłym otwarta. Awaria polega na tym ze blokuje sie w połowie drogi(na ukos) troche delikatnej sily i jakiegos WD powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 kumpel ma taki uklad w 100nx, i niestety bardzo na niego psioczy, samochod z gazem - z mikserem, inst II gen , gasnie na wolnych obrotach, cuda sie dziejam przed sprzedażą robimy z niego GA16DE bo inaczej nikt go nie kupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolowie Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Też miałem problemy z odpalaniem, rzucaniem silnika,wolnymi odrotami i poprawnym zbieraniem spod swiatel, wszystkim tym usterką pomogła godzinka spędzona nad przewodami podcisnien których koncówki ledwie sie trzymały jeśli sie trzymały wogóle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz N Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Witam !!! Też mam wersję 14DS. Jedna regulacja od roku u fachowca od gaźników po zakupie auta. Jeżeli obroty szaleją to pierwsze co robię to sprawdzam wężyki od podciśnienia. Jak się trafi jakiś luźny albo poparciały to od razu wymienić trzeba. Jak już wymieniać to na węże dobrej jakości bo mi w sklepie sprzedano takie że te orginalne dłużej były użytkowane. Ostatnio wymieniłem też świece, przewody, kopułkę, palec rozdzielacza i też wdać poprawę. Kolejna sprawa to trzeba jeszcze odpowiedniej techniki do odpalania gaźnikowca (technika opisana w innym poście). Wymieniam regularnie olej i silnik chodzi jak trzeba. Słoneczka to dobre auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Panowie co może być (jeżdże na lpg), gdy : 1.auto przestaje mieć penięcie, 2. wzrasta spalanie lpg [ Dodano: Czw 16 Paź, 2008 11:48 ] przestaje mieć depnięcie i przyspiesza jak wóz z węglem.dodam,że do tej pory zbierał się bardzo dobrze jak na 1,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markus6 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 mi tez gasł na gazie, działo sie to jak dojerzdzałem do skrzyzowania, hamulec i sprzęgło podmuch powietrza przez maskownice i silnik gasł. Trzeba zasłonic lub zmienic dolot powietrza żeby z pędem samochodu nie wpadało powietrze. Gaz ma inne właściwości spalania niz benzyna i dlatego tak sie dzieje. Ja zasłoniłem od światła rure od dolotu i bardzo żadko sie zdarza żeby zgasł, a ze świateł zbiera sie nieźle, nie jeden kierowca wytrzeszczyał oczy jak go zostawiałem na światłach. sam ustawiałem mieszanke i na trasie pali mi ok 8l a w mieście max 12l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borek Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 panowie co mam zrobic mam gaznik i nietrzyma mi obrotow bylem u goscia od gazu i ustawil mi ze dobrze chodzil a po wymianie oleju i filtra powietrza zpada mi z obrotow jak dojezdzam do skrzyzowania ale nie gasnie kolega tu pisal o zatkaniu wlotu powietrza w ktorym to miejscu sie znajduje i czy nic sie nie stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 a moze jedz znow to tego samego gosci i niech ustawi? zmieniles filtr powietrza i auto dostaje wiecej powietrza teraz przez co poprzednie ustawienia moga sie juz nie zgrywac z nowym filtrem i stad te problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 wymiana filtra powietrza wiaże się bezwarunkowo z regulacją gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markus6 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 jak podnosisz obroty na benzynie to musisz zmniejszyć na lpg, jak nie czujesz sie na siłach wyregulować sam gazu to na regulacje do gazownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość byq69 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Myślę, że bym sobie poradził, tylko nie wiem gdzie się za to złapać. Skrócenie linki gazu podnosi obroty i na gazie i na benzynie. Jak zrobić żeby podniosły się na benzynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodocianin Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Jesli masz gaznik, to za pokrywa filtra powietrza jest male pokretelko do regulacji obrozto benzin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markus6 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 obroty na benzynie tak jak kolega napisał na LPG pewnie masz starszą instalacje to pokrętłem na parowniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość byq69 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 dokladnie tak a to pokretelko od benzyny sprawdze dzieki;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbione Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 koziro, Miałem niedawno to samo tylko,że na benzynie też tak bylo. U mie dodatkowa nie trzymał wolnych obrtów ani na gazie ani na benzynie. Okazało się, że była zatkana dysza wolnych obrotów, brał lewe powietrze (jakaś gumka na krućcu w gażniku pękła + wygięta przepustnica wolnych obrotów + pęknięty wężyk podciśnienia). Po usunięciu tych usterek jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carbione Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 koziro, Miałem niedawno to samo tylko,że na benzynie też tak bylo. U mie dodatkowa nie trzymał wolnych obrtów ani na gazie ani na benzynie. Okazało się, że była zatkana dysza wolnych obrotów, brał lewe powietrze (jakaś gumka na krućcu w gażniku pękła + wygięta przepustnica wolnych obrotów + pęknięty wężyk podciśnienia). Po usunięciu tych usterek jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.