Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Reanimacja TurbnyNysy Coobcia


Coobcio
 Share

Recommended Posts

Już rozkręciłem swoją perełke, w sumie straty nie są aż takie duże, do peirwszego maja moze ogarne troszke kasy i złoże to do kupy, zobaczcie sami jak sie to ma:

 

Lewy amortyzator który ucierpiał w tej katastrofie

amorki.JPG

 

Z konstrukcji najbardziej ucierpaiał prawy boczek

boczek.JPG

 

Sam przód po rozkręceniu wygląda naprawdze dobrze

przodout.jpg

 

Po zbliżeniu widać że ucierpiała tylko przednia belka (ta co trzyma lampy i chlodnice)

przodzoom.jpg

 

Chlodnice obydwie do wymiany niestety

burdelp.jpg

 

Drążek maglownicy uciety, do wymiany razem z koncówka drązka i łącznikiem sabilizatora (przewód też trzeba wymienić bo go ucielo)

magiel.jpg

 

Dolny wachacz skrzywiony, trzeba będzie kupic nowy wraz ze sworzniem, na szczęście kolumna nie ucierpiała

burdell.jpg

 

We wnatrznu wypalily poduszki i pirotechniczne pasy, wszytko do wymiany, zastąpie je sportowymi zamiennikami (bardzo bym chcial)

poduchal.jpg

 

 

Kurcze potrzebne mi jest prawie 500zł zeby zrobić z zawieszeniem porządek i pojechać na sprawdzenie geometri i ew. naprostowanie pojazdu, Bida oj bida... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Za duzo i to sporo za dużo, nawet moj ojciec nie potrafil ogarnąć mojej nysy a w koncy jezdzil nią przedemna prawie poltora roku...

 

Co się wydażylo prosze poczytać w Spotkaniach/ Pierwsyz piątek miesiąca... bylo wielkie bum, w karambolu tym ucierpiało 6 aut i to z mojej ku...a winy :cry:

Link to comment
Share on other sites

Serdecznie podzękowania dla koelgi DżoDżo który zupełnie bezinteresownie i bezpłątnie dostarczył mi drążek (ten wystający z maglownicy) :!: :!: :!: :!: :!:

Link to comment
Share on other sites

Guest ROBAS

Właśnie miałem Ci pisać, że ten drążek jest wymienny- pod gumą jest druga końcówka. Tylko oryginał wykręcić jest przej.....ane. można to zrobić żabą używaną przez hydraulików zcinając zabezpieczenia. Sprawdż jeszcze półośkę czy się nie zgięła i przeguby wewnątrz (kosze w których chodzą kulki.

Link to comment
Share on other sites

Jest jest przyjrzałem sie dokaldnie, naorginala jest rada, wezme szlifierką natne na nim klina postokątnego i mocno zacisne żabką albo imadlem :)

 

No jutro tata wraca z lublina to mi przywiezie gifty :)

Link to comment
Share on other sites

Guest EnDrIu WAWA
Jest jest przyjrzałem sie dokaldnie, naorginala jest rada, wezme szlifierką natne na nim klina postokątnego i mocno zacisne żabką albo imadlem :)

 

No jutro tata wraca z lublina to mi przywiezie gifty :)

zbieraj do kupy auto bemowo jzu blisko :twisted:
Link to comment
Share on other sites

po końcówce drążka czas na reszte a więc:

- wachacz dolny wraz ze sworzniem

- osłone wewnątrzego przegubu

- przewod hamulcowy

- ew. koncówke drążka

--------------------------------------

Teraz sprawdzam wszytkie sklepy gdzie najtaniej moge to wszystko znaleść...

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Coobcio koncowke drazka przesylam Ci wraz z drazkiem.Koncowka jest jeszcze w dobrym stanie, wiec nie kupuj.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Coobcio a co z przegubem??

Wyglada tak jakby Ci wypadl. Czy skrzynia jest cala ??

Link to comment
Share on other sites

Dżodżo jeszcze raz dzikuje !!! :)

 

PS. przegłub nic nie uceirpial tylko zerwalo z neigo tą gumową oslone, skrzynia takze calytka...

 

PS2. Na gwałt potrzebuje chlodnice i dolny wachacz :!:

 

DZiś z rana sprzedalem resztki stali neirdzewnej jaka mialem, felgi alu 14" i w zwiazku z tym ze jutro mam wolny dizen od szkoly wydaje mi sie ze nyse zlorze i już zacznę nią jeżdzić :)

Link to comment
Share on other sites

no dzisaj jade do Siedlec na większe zakupki :

- wachacz dolny lewy przod

- lusterko L

- przewód hamulcowy

- błotnik prawy

- zbiornik spryskiwacza

- wnęka nadkola Prawego

- plastik oslaniający progi

- komplet lamp na przód

- łącznik stabilizatora i prawdopodobnie stabilizator

- zderzak

- belka wzmacniająca pod zderzak

- przegroda z przodu (ta co trzyma lampy i chlodnicę)

- atrapa chlodnicy

-------------------------------------

Zeby nysa byla kompletna będe jeszcze potrzebować błotnika lewego oraz chłodnicy - mam bomba chlodnice na oko prawie 2 razy grubsze jak seryjne - to dopiero będize chłodzić :)

Link to comment
Share on other sites

no dzisaj jade do Siedlec na większe zakupki

A gdzie maja taki szeroki asortyment ?? Na Brzeskiej??

Link to comment
Share on other sites

nie, musze jechać aż do Siedlec nawet kawałek za...

Link to comment
Share on other sites

Guest darood

Ja jestem z Siedlec!!!! Może w czymś pomóc? Raz na 3-4 dni jestem w Warszawie więc mogę to i owo podżucic(ale w grę wchodzi transport kolejowy - taniej wychodzi w dojazdach do robotki).

Gdzie w okolicach Siedlec masz taki dobry punkt zaopatrzeniowy?????? :?: :roll:

Link to comment
Share on other sites

bardzo dziwna miejscowość jak sie na terespol jedzie, miescowość Cięlećimierz...

 

Juz nabylem praktycznie wysztko co chcialem... Jutro jade do mojej dzeiwczyny i wracam w poniedzialek - i tego dnia moja nysa opadnie na 4 koła :)

 

Nie bralem zderzaka i blotników bo swoje wyklepie...

NO jeszcze tylko chłodnica i prawy reflektor i mozna w drogę juz uderzyć :)

Link to comment
Share on other sites

no no .. nowych blotnikow to raczej sie nieoplaca jak niesa za mocno zdewazstowane ja u siebie przedni zderzak naprawialem (szpachla kleje farba ) i niedlugo bede zakładał:P

Link to comment
Share on other sites

nowe blotniki w cenie 120zł sztuka - odpuszczam sobei temat...

 

Ps. dzisaj po nie całałej godzinie spędzonej w garage udalo mi sie wymienić drązek maglownicy wraz z koncówką drążka którą mam dzięki uprzejmości DOŻODŻO. Wymana tego to relaksik, w moim przyborniku znajduje się na rzaba która chwicilem stary drązek za jego lep obrucilem a dalej to lekko szło :)

 

Przegłub wewnatrzny rozebrałem co do igielki w łozysku - zero sladów uszkodzenia no poza porysowaną obudową i zerwaną osłoną.

 

Teraz czekam na części zakupione atrakcyjnie dzięki KOGUTOWI - dzięki STARY ! ! !

a są to:

- osłona wewnętrzenego przeguba (Lewy)

- oba uszczelniacze półosi w skrzyni biegów (simeringi)

- łącznik stabilizatora

- sworzeń lewego dolnego wachacza (przód)

 

Kolega łukasz posiadacz ciemno zielonej obinizonej Primery GT poruszającej sie na kołach 15" grasującego w okolicach saskiej kępy bardzo mi pomógł - oddał mi swoją starą delikatnie puszczającą chłodnice (szklanka wody na dzień jazdy)

 

No jak znajde jutro chwile i graty szybko dotrą to już jutro wyjerzdzam z garage :)

 

PS. zapomnialem kupiłem zajefajny smar SHELLA w norauto poszło 12,99zł no ale jak robić to robić dobrze no nie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jak czytam jak doprowadzasz Primerkę do stanu użytkowalności, to twój opis Dr Nismo jest w sam raz.

Link to comment
Share on other sites

Reanimacja - operacja :wink:

Przegub gotowy, trzeba tylko dać nową zewantrzną osłone i mozna go pakować na półośkę, z fotkami bida bo siadly akumulatorki w aparacie, cholera jasna :x

Link to comment
Share on other sites

Guest kazek
Jak czytam jak doprowadzasz Primerkę do stanu użytkowalności, to twój opis Dr Nismo jest w sam raz.

według mnie opis powinien być taki - Dr Frankenstein -. dlatego , że właśnie Coobcio stworzył potwora o nieokiełznanej mocy :twisted:

Link to comment
Share on other sites

haha :D

JAk juz uporam sie z częścią blacharsko, zawieszeniową to prawdopodobnie w niedlugim czasie jak pozwola mi na to finanse udam sięna hamownie i zobaczymy jaką to rzeczywiście ma moc - oscyluje coś w granicy 200 koników.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...