Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Już rozkręciłem swoją perełke, w sumie straty nie są aż takie duże, do peirwszego maja moze ogarne troszke kasy i złoże to do kupy, zobaczcie sami jak sie to ma: Lewy amortyzator który ucierpiał w tej katastrofie Z konstrukcji najbardziej ucierpaiał prawy boczek Sam przód po rozkręceniu wygląda naprawdze dobrze Po zbliżeniu widać że ucierpiała tylko przednia belka (ta co trzyma lampy i chlodnice) Chlodnice obydwie do wymiany niestety Drążek maglownicy uciety, do wymiany razem z koncówka drązka i łącznikiem sabilizatora (przewód też trzeba wymienić bo go ucielo) Dolny wachacz skrzywiony, trzeba będzie kupic nowy wraz ze sworzniem, na szczęście kolumna nie ucierpiała We wnatrznu wypalily poduszki i pirotechniczne pasy, wszytko do wymiany, zastąpie je sportowymi zamiennikami (bardzo bym chcial) Kurcze potrzebne mi jest prawie 500zł zeby zrobić z zawieszeniem porządek i pojechać na sprawdzenie geometri i ew. naprostowanie pojazdu, Bida oj bida... :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 qrcze to w co tak wyjeba...eś, za dużo mocy do ogarniecia :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Za duzo i to sporo za dużo, nawet moj ojciec nie potrafil ogarnąć mojej nysy a w koncy jezdzil nią przedemna prawie poltora roku... Co się wydażylo prosze poczytać w Spotkaniach/ Pierwsyz piątek miesiąca... bylo wielkie bum, w karambolu tym ucierpiało 6 aut i to z mojej ku...a winy :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 no cóż mogę powiedzieć tylko, że mi przykro nieszczęscia chodzą po ludziach... i to parami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Serdecznie podzękowania dla koelgi DżoDżo który zupełnie bezinteresownie i bezpłątnie dostarczył mi drążek (ten wystający z maglownicy) :!: :!: :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Właśnie miałem Ci pisać, że ten drążek jest wymienny- pod gumą jest druga końcówka. Tylko oryginał wykręcić jest przej.....ane. można to zrobić żabą używaną przez hydraulików zcinając zabezpieczenia. Sprawdż jeszcze półośkę czy się nie zgięła i przeguby wewnątrz (kosze w których chodzą kulki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Jest jest przyjrzałem sie dokaldnie, naorginala jest rada, wezme szlifierką natne na nim klina postokątnego i mocno zacisne żabką albo imadlem No jutro tata wraca z lublina to mi przywiezie gifty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Jest jest przyjrzałem sie dokaldnie, naorginala jest rada, wezme szlifierką natne na nim klina postokątnego i mocno zacisne żabką albo imadlem No jutro tata wraca z lublina to mi przywiezie gifty zbieraj do kupy auto bemowo jzu blisko :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 po końcówce drążka czas na reszte a więc: - wachacz dolny wraz ze sworzniem - osłone wewnątrzego przegubu - przewod hamulcowy - ew. koncówke drążka -------------------------------------- Teraz sprawdzam wszytkie sklepy gdzie najtaniej moge to wszystko znaleść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Coobcio koncowke drazka przesylam Ci wraz z drazkiem.Koncowka jest jeszcze w dobrym stanie, wiec nie kupuj. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Coobcio a co z przegubem?? Wyglada tak jakby Ci wypadl. Czy skrzynia jest cala ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Dżodżo jeszcze raz dzikuje !!! PS. przegłub nic nie uceirpial tylko zerwalo z neigo tą gumową oslone, skrzynia takze calytka... PS2. Na gwałt potrzebuje chlodnice i dolny wachacz :!: DZiś z rana sprzedalem resztki stali neirdzewnej jaka mialem, felgi alu 14" i w zwiazku z tym ze jutro mam wolny dizen od szkoly wydaje mi sie ze nyse zlorze i już zacznę nią jeżdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 no dzisaj jade do Siedlec na większe zakupki : - wachacz dolny lewy przod - lusterko L - przewód hamulcowy - błotnik prawy - zbiornik spryskiwacza - wnęka nadkola Prawego - plastik oslaniający progi - komplet lamp na przód - łącznik stabilizatora i prawdopodobnie stabilizator - zderzak - belka wzmacniająca pod zderzak - przegroda z przodu (ta co trzyma lampy i chlodnicę) - atrapa chlodnicy ------------------------------------- Zeby nysa byla kompletna będe jeszcze potrzebować błotnika lewego oraz chłodnicy - mam bomba chlodnice na oko prawie 2 razy grubsze jak seryjne - to dopiero będize chłodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Coobciu mozesz luknąć na to http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4528 może Ty bedziesz wiedział co to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 no dzisaj jade do Siedlec na większe zakupki A gdzie maja taki szeroki asortyment ?? Na Brzeskiej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 nie, musze jechać aż do Siedlec nawet kawałek za... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 no no widze ze odbudowa szybko idzie ;] powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darood Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Ja jestem z Siedlec!!!! Może w czymś pomóc? Raz na 3-4 dni jestem w Warszawie więc mogę to i owo podżucic(ale w grę wchodzi transport kolejowy - taniej wychodzi w dojazdach do robotki). Gdzie w okolicach Siedlec masz taki dobry punkt zaopatrzeniowy?????? :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 bardzo dziwna miejscowość jak sie na terespol jedzie, miescowość Cięlećimierz... Juz nabylem praktycznie wysztko co chcialem... Jutro jade do mojej dzeiwczyny i wracam w poniedzialek - i tego dnia moja nysa opadnie na 4 koła Nie bralem zderzaka i blotników bo swoje wyklepie... NO jeszcze tylko chłodnica i prawy reflektor i mozna w drogę juz uderzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 no no .. nowych blotnikow to raczej sie nieoplaca jak niesa za mocno zdewazstowane ja u siebie przedni zderzak naprawialem (szpachla kleje farba ) i niedlugo bede zakładał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 nowe blotniki w cenie 120zł sztuka - odpuszczam sobei temat... Ps. dzisaj po nie całałej godzinie spędzonej w garage udalo mi sie wymienić drązek maglownicy wraz z koncówką drążka którą mam dzięki uprzejmości DOŻODŻO. Wymana tego to relaksik, w moim przyborniku znajduje się na rzaba która chwicilem stary drązek za jego lep obrucilem a dalej to lekko szło Przegłub wewnatrzny rozebrałem co do igielki w łozysku - zero sladów uszkodzenia no poza porysowaną obudową i zerwaną osłoną. Teraz czekam na części zakupione atrakcyjnie dzięki KOGUTOWI - dzięki STARY ! ! ! a są to: - osłona wewnętrzenego przeguba (Lewy) - oba uszczelniacze półosi w skrzyni biegów (simeringi) - łącznik stabilizatora - sworzeń lewego dolnego wachacza (przód) Kolega łukasz posiadacz ciemno zielonej obinizonej Primery GT poruszającej sie na kołach 15" grasującego w okolicach saskiej kępy bardzo mi pomógł - oddał mi swoją starą delikatnie puszczającą chłodnice (szklanka wody na dzień jazdy) No jak znajde jutro chwile i graty szybko dotrą to już jutro wyjerzdzam z garage PS. zapomnialem kupiłem zajefajny smar SHELLA w norauto poszło 12,99zł no ale jak robić to robić dobrze no nie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Jak czytam jak doprowadzasz Primerkę do stanu użytkowalności, to twój opis Dr Nismo jest w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Reanimacja - operacja :wink: Przegub gotowy, trzeba tylko dać nową zewantrzną osłone i mozna go pakować na półośkę, z fotkami bida bo siadly akumulatorki w aparacie, cholera jasna :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Jak czytam jak doprowadzasz Primerkę do stanu użytkowalności, to twój opis Dr Nismo jest w sam raz. według mnie opis powinien być taki - Dr Frankenstein -. dlatego , że właśnie Coobcio stworzył potwora o nieokiełznanej mocy :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2005 haha JAk juz uporam sie z częścią blacharsko, zawieszeniową to prawdopodobnie w niedlugim czasie jak pozwola mi na to finanse udam sięna hamownie i zobaczymy jaką to rzeczywiście ma moc - oscyluje coś w granicy 200 koników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.