Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] zaciski tylne


musashi84

Recommended Posts

Guest peryskop
Witam,mam pewien problem,chciałem wymienić tarcze i klocki z tyłu w swojej primce,ale okazało sie że mam strasznie zapieczone zaciski tzn tulejki dociskające klocki w ogóle sie nie ruszają ???Jak to naprawić??ewentualnie ile mogą kosztować takie zaciski?Pozdrawiam

 

użyj opcji szukaj-było setki razy.........................

Link to comment
Share on other sites

Guest czarek532

sa zestawy naprawcze tzn uszczelki rozbierz zaciski moze ci sie uda jak na tloczkach nie ma duzych wzerow

Link to comment
Share on other sites

właśnie o to chodzi że tłoczki mi sie zapiekły i za cholere nie chcą wyjść w ogóle już sie nie poruszały i hamował mi tylko wewnętrzny klocek,słyszałem że można namoczyć ten zacisk w ropie lub rozgrzać palnikiem da to coś???

Link to comment
Share on other sites

Guest uzi-28

może tłoczki są wyciśnięte na maxa. żeby je cofnąć z powrotem musisz wkręcać je i jednocześnie czymś dociskać , uważając na gumy. ja swoje wkręciłem za pomocą tzw. żabki

Link to comment
Share on other sites

no w tym problem że nie moge tego ruszyć,aha i jeszcze jedno czy te gumy na tłoczki to moż na gdzieś dokupić??

 

[ Dodano: Pon 04 Sie, 2008 18:35 ]

dziś pytałem w sklepie z częściami taki zacisk w całości kosztuje ok 500 zeta!!! matko :029: i pytałem czy można dokupić te gumowe osłonki na tłoczki-też nie mają??!!dzis spróbuje wyjąć te tłoczki,zobaczymy,POMOCY

Link to comment
Share on other sites

Guest Raf4rb

Jeżeli nie masz wżerów na tłoczkach to wystarczy kupić zestawy naprawcze tylnych zacisków, są dostępne tylko trzeba poszukać, ja kupiłem takie po 28 zł za stronę (w Zamościu), wymiana jest trudna, bo konstrukcja zacisku jest trochę skomplikowana, zachęcam do poczytania eboków w stylu sam naprawiam, żeby to sprawnie zrobić trzeba dorobić sobie ściagacz do wciśniecia sprężyny w zacisku, męczyłem się z tym cały dzień ale efekt jest lepiej niż zadowalający, w końcu ręczny trzyma tak jak powinien. Tłoczki wypychaj płynem hamulcowym albo sprężonym powietrzem, muszą wyjść.

 

Chyba Cię do końca nie zrozumiałem, jeżeli mówisz o tych tłoczkach na których pływa cały zacisk (dwa w które się wkręca sruby trzymające zacisk) i udało Ci się je rozebrać to wystarczy je dobrze oczyścić (czyściłem szczotką drucianą na wiertarce), nasmarować smarem miedziowym i będą śmigać, tylko trzeba im zafundować nowe gumki, które są w zestwach o który wyżej wspomniałem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...