Guest lzs Posted August 3, 2008 Share Posted August 3, 2008 Witam,jestem posiadaczem n15 od miesiaca i strsznie meczy mnie wysoka galka od zmiany biegow,oraz mieszek(gumowy)niczym wyrwany ze 126p.Szukalem na alegro cos do n15 ale o ile galke mozna jakas uniwersalna dopasowac to mieszka nikt nie ma.Moze ktos cos doradzi?A jak to u was wyglada?Dzieki i pozdrawiam.[/b] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziutek Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, mieszków do N15 brak, gałkę możesz kupić jaką sobie chcesz. Pozdrawiam, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kreyzol Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 jest czlowiek na allegro ktory przy wiekszym zamowieniu i szablonie moglby zrobic bo to prawda nie nie ma choc istnieje mozliwosc ze od jakiegos innego auta innej marki moze by cos skompletowal ale gorzej moze byc wtedy z estetyką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SnowLady Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 po co dopasowywac ???? ja swoj mieszek dostalam normalnie w sklepie i pasuje od mercedesa ale zaznaczam ze ja mam skrocona galke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lzs Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Od mercedesa mowisz?To juz jest jakis trop.Co do galki to na pewno tez ja skruce,tylko pytanie o ile zeby nie przesadzic?agusia pamietasz moze i ile swoja obcielas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TomK Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 a ja mam taką gałkę od razu z mieszkiem. Jutro zrobię dokładniejsze fotki i wstawie mieszek na dole ma gumę sciągającą i zaczepiony jest o najniższą "fałdkę" poprzedniego gumowego mieszka mieszek jest przykręcany tym srebrnym pierścieniem bezpośrednio do gałki. Firma Jacky. Koszt bodajże 80zł w sklepie w CMT Lublin. Na allegro takiego nie widziałem. Tutaj dokładniejsze zdjęcie tyle, że z poprzedniego autka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziutek Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Ciekawe jaką ma wytrzymałość skóra na gałce. Kupiłem w ub roku pokrowiec na kierownicę ale jakość skóry jest poniżej oczekiwań. Który sklep na górce? Podjadę zobaczyć jak to się prezentuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TomK Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Ciekawe jaką ma wytrzymałość skóra na gałce. mam ją od stycznia, przejechane z nia ok 20tys. i nie ma śladów używania. Tzn zrobiła się bardziej miła w dotyku Który sklep na górce? jak wchodzisz wejsciem przy niedziałku to pierwszy po lewej (taki niby tunningowy) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mlody666 Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Nie obraź się kwestia gustu ale przyjżałem się tej górnej focie bliżej i w ogole mi się to nie podoba, już chyba guma ładniej wyglada. No chyba że by przyciąc trochę ten oryginalny mieszek tak żeby ten dokładany był luźniejszy bo teraz wygląda tak jakoś garbato, jak grubas ze wzdęciem No ale jak pisałem kwestia gustu - no chyba ze to tylko na tej focie tak wyszło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AggA Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Moim zdaniem ten oryginalny jednak normalniejszy ;P Zmiana na taki skórzany to wg mnie udziwnienie, ale co kto lubi ;-) mi wcale nie przeszkadza ten "fiatowy" :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kreyzol Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 pierwsza fota to i mi sie nie podoba ale nizej wygląda duzo lepiej, sam mam juz plan jak to zrobic zeby wyglądalo oks a worek i mieszek tez juz mam czekam tylko na auto ktore wroci do mnie w niedziele. efekt udokumentuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TomK Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Nie obraź się kwestia gustu ale przyjżałem się tej górnej focie bliżej i w ogole mi się to nie podoba, już chyba guma ładniej wyglada. No chyba że by przyciąc trochę ten oryginalny mieszek tak żeby ten dokładany był luźniejszy bo teraz wygląda tak jakoś garbato, jak grubas ze wzdęciem no na razie nie wyglada najlepiej bo jest guma pod spodem. Za chwile właśnie idę się jej pozbyć :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tombolot Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 jakbyś dodatkowo skrócił gałkę to pewnie wyglądałoby jeszcze lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lzs Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 TomK,czy swoja stara galke odkrecales? bo u mnie troche sie to mocno trzyma,a nie chce cos zepsuc.A mysle uciac ten drazek rowno z zakonczeniem galki,bo i tak jet troche za dlugi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TomK Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 jakbyś dodatkowo skrócił gałkę to pewnie wyglądałoby jeszcze lepiej no zastanawiam sie na tym. Ty skracałeś może drążek? jest ktoś kto skracał? trzeba wyciagnąć drązek czy jest jakiś spobób żeby to ładnie zrobić bez wyciągania? a może short shifter ktos robił?? TomK,czy swoja stara galke odkrecales? tak odkręcałem. Najpierw odkręcasz taki pierścień na dole i pod nim są trzy śrubki na imbusa. Odkręcasz je i gotowe:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest damiauo Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 ja mam skrocony drazek pilka do metalu i jazda wystarczy odkrecic galke zsunac gume i jazda po zkroceniu wyglada o wiele lepiej. mieszek zostal gumowy galka skora czarna jacky bez udziwnien a wyglada ladnie aha troche trzeba sie napilowac by przeciac draga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lzs Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Dzieki za informacje,biore sie za skracanie drazka.mysle ze 5 cm.to nie bedzie za duzo.Bo przy tym to jak saper"myli sie tylko raz" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kreyzol Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 5 cm?? troche duzo jak dla mnie, bynajmniej ja tak mysle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TomK Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 a jak sie zmienia biegi taki skróconym drążkiem? jest różnica? na plus czy minus? ja myśle o skróceniu tak o wysokość gałki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lzs Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 5cm za duzo?hmmm...moze masz racje,zaczne od 3cm najwyzej bede 2 razy pilowal.Moze ktos powie ile swoj skracal?Co do roznicy w dl. galki to rzecz gustu-ja jestem przyzwyczajony do krotkiej(moim zdaniem lepiej i szybciej sie nia operuje,oraz lepiej sie prezetuje)W pracy uzywam na codzien R.kangura i nawet w pol-ciezarowym aucie drazek jest krotki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TomK Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 dzisiaj skróciłem drążek zmiany biegów o ok 2 cm. jutro napisze jakie wrażenia z jazdy + zrobie fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slesz Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Jestem ciekaw wrażeń z jazdy. Tez myśle o skróceniu drążka. Taki wysoki czasami przeszkadza. Co prawda nie wierzę w zmianę w szybkości wybierania biegów, ... ale zawsze sie zastanawiałem czy nie pogorszy sie precyzja wybierania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speeder Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Ja skróciłem swój drążek o 6 cm i powiem tak - jeśli ktoś ma krótkie ręce to będzie mu niewygodnie Precyzja wybierania jest większa i manewr trwa krócej. Tnijcie i zakładajcie Jacky Sport bo pasuje ( ale tylko przy skróconym drążku). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TomK Posted August 14, 2008 Share Posted August 14, 2008 Jestem ciekaw wrażeń z jazdy. Tez myśle o skróceniu drążka. Taki wysoki czasami przeszkadza. Jeździ się bardzo fajnie. Krótsze przełożenie i lepiej można wyczuć Wg mnie również wygodniej. Tnijcie i zakładajcie Jacky Sport bo pasuje ( ale tylko przy skróconym drążku). Wrzuć fotke jak masz na dole przymocowany mieszek. Mój po pozbyciu się gumy spod spodu zaczął układać się ładnie (tak jak na 2 fotce), a teraz po skróceniu nie do końca mi się podoba dzisiaj popołudniu wrzucę fotke jak wygląda. [ Dodano: Sro 20 Sie, 2008 19:23 ] tak to teraz wyglada:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.