szynszyl Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 silnik jak w opisie. cieknie mi tam i jest brzydko az po skrzynię biegów! chciałbym zmienić plug'&'play - znaczy sie na miejscu i od ręki, a nie z rozgrzebanym silnikiem i paniką w oczach latać po wypierdkowie i szukać sklepu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest W@sio Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Jak dla mnie to może cieknąć spod uszczelki pod pokrywą zaworów, właśnie przy aparacie zapłonowym ma takie "wygięcie" i jak się tam nie da dużo silikonu to przecieka.... Sprawdź taką opcję Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted August 4, 2008 Author Share Posted August 4, 2008 W@sio, wole od razu mieć tą uszczelke. co do dekla to nie będę ruszał. przekonalem się na kumpla vectrze ze bez klucza dynamometrycznego nie ma co tego ruszać. mechanik o mało mu nie zerwal gwintów, a uszczelka pod pokrywę to też tylko orginał=odpowiednia grubość. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 szynszyl, jeszcze jakbyś napisał jaki masz silnik to by było dobrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 silnik jak w opisie. A w opisie ma SRI, a to znaczy, że jest to SR20, chyba, jak się mylę to mnie poprawcie. Co do uszczelki to kolega W@sio może mieć rację, przerabiałem temat z wyciekiem w tym miejscu i nie był to wyciek przez aparat tylko spod nowej uszczelki pod pokrywą zaworów, dokręconej kluczem dynamometrycznym, dopiero silikon pomógł i jest spokój. Uszczelka w aparacie zapłonowym to zwykły oring, średnicy nie znam ale jutro wieczorem mogę Ci podać bo mam aparat z uszczelką na półce, z resztą sam możesz to sprawidzić, to tylko dwie śruby i masz aparat na wierzchu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 równie dobrze może lecieć przez aparat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted August 5, 2008 Author Share Posted August 5, 2008 bonzo, masz rację. Panowie, samochodu uzywam codziennie. Nie mogę sobie pozwolić na przestoje. Inaczej wierzcie mi, nie pytałbym. a mechanikom nie lubie zostawiać kasy, chyba że za duża robota koło auta. A w opisie ma SRI, a to znaczy, że jest to SR20brawo :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 TU znajdziesz wymiary uszczelniaczy do aparatu od SR20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted August 5, 2008 Author Share Posted August 5, 2008 a to już całkiem co innego. w szukajce nie wpisywałem niczego innego jak primera i tam: oring, uszczelniacz, aparat... :diabel: zatem skoro się wyjasnilo, to można zamknąć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest uzi-28 Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 to oring 20 min pracy jest przy tym, tylko zaznacz kreski żeby po wymianie aparat tak samo ustawić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wafel Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 A zna ktoś może wymiary simeringów w aparacie zapłonowym p11 silnik GA16DE. Oring juz wymieniałem, ale cieknie mi jeszcze olej przez sam aparat. W serwisie tylko sprzedają oringi a simeringów niestety nie:/ Chciałbym już być w nie zaopatrzony jak rozbiore aparat:) pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.