Guest eNcoM Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Witam ponownie Ostatnio nalałem jakiegoś żuru do baku który zapchał mi filtr paliwa i autko zaczęło dymić na biało po czym zgasło, filtr był tak zapchany że pompkę na filtrze zassało tak że nie miała skoku Wymieniłem filtr odpowietrzyłem znaczy przelałem i po podłączeniu do pompy przepompowałem jeszcze parę razy, zapalił bez problemu ale przy jeździe próbnej na wysokich obrotach nadal deczko przerywał w sumie jechałem jakieś 2km może to za mało a ja panikuje bo silnik na wolnych i średnich obrotach chodzi równo jedynie na wysokie wchodzi trudniej jednak po przegazowaniu wejdzie na obroty i kopci ciemnym dymkiem (tak powinno być) Czy z czasem pompa odpowietrzy się na dobre czy zrobiłem coś nie tak???? ps filtr dokręciłem mocno rękami (na ile mogłem) a to cuś od odlewania wody z filtra kluczem (z czuciem) uszczelki są nowe i wcześniej zwilżyłem je ropa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 popuść nakrętki rurek przy wtryskach na pracującym silniku do momentu ciągłego strumienia dawki paliwa. silnik w tym momencie nie będzie równo pracował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eNcoM Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 popuść nakrętki rurek przy wtryskach na pracującym silniku do momentu ciągłego strumienia dawki paliwa.silnik w tym momencie nie będzie równo pracował. muszę to jeszcze zrobić bo silnik pali i przyspiesza ładnie (odpowietrzył już się) ale przy zapalaniu trzeba go przekręcić 2 razy wiece niż poprzednio [ Dodano: Pon 11 Sie, 2008 14:02 ] no i rozwiązałem problem okazało się że na oringach na tym urządzeniu do spuszczania wody z filtra i tam sobie kapało wyczyściłem nasmarowałem założyłem i jeździ jak dawniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.