Guest Marecki_1966 Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Witam. Mam taki problem. Po przejechaniu paru kilometrów wskazówka temperatury wchodzi na czerwone i spod maski daje para, ale chłodnica jest zimna (tylko z brzegu po lewej stronie lekko ciepła). Myślałem, że padł termostat, ale po wyjęciu go jest to samo. Pasek jest w porządku i pompa się kręci (nic z niej nie słychać). Czy spotkaliście się już z czymś takim? Sprawa wyszła nagle (w ciągu jednego dnia), tak że wykluczam raczej jakieś zakamienienie obwodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest halski Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 A masz płyn chłodniczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Ja jednak stawiam na pompę albo na jakieś przytkanie układu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariand87 Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Wymień płyn i spróbuj od kamienic instalację, może jakiś syf się dostał i zatkał któryś z przewodów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marecki_1966 Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 A masz płyn chłodniczy? Kur....a!!!!! Miałeś rację!!!!! :631: W zbiorniku przelewowym stan był niby O.K., ale w obwodzie może z połowa tego co powinno być. Wcześniej jeździłem Escortem i tam lało się tylko do tego zbiorniczka - żadnego innego korka nie było, a w Słoneczku leje się właśnie bezpośrednio do chłodnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 A masz płyn chłodniczy? Kur....a!!!!! Miałeś rację!!!!! :631: W zbiorniku przelewowym stan był niby O.K., ale w obwodzie może z połowa tego co powinno być. Wcześniej jeździłem Escortem i tam lało się tylko do tego zbiorniczka - żadnego innego korka nie było, a w Słoneczku leje się właśnie bezpośrednio do chłodnicy. Z tym laniem bezpośrednio do chłodnicy to tak nie do końca... owszem, tak się właśnie leje płyn przy wymianie itp. ale po to jest zbiorniczek aby sobie dobierał płyn z niego w razie konieczności... Sprawdź drożność przewodu i korek od chłodnicy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marecki_1966 Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Sprawdź drożność przewodu i korek od chłodnicy..._________________ Sprawdzony. Jest O.K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.