Gość PiotrKe Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam, może ktoś się orientuje, ile kosztuje wymiana przedniego lewego całego wahacza (almera 96r., mam tu na myśli wahacz + robocizna)? Pytam, bo jeden mi zaśpiewał 300pln za robocizne + koszt wahacza, czy taki koszt Waszym zdaniem nie jest wygórowany? Może ktoś poleci mechanika z Wawy lub okolic (najlepiej na obrzeżach Wawy w okolicy Marek, Ząbek), który zrobi to nieco taniej, o ile ktokolwiek robi to taniej? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. P.S. Czy po wymianie wahacza trzeba ustawić zbieżność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Trzeba mieć tupet - 300zł rbh???? Chyba Pana troszkę wybujało. Godzina roboty + koszt elementu - w 300 to powinno się zamknąć łącznie. Wszystko zależy jaki kupisz wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cuban49 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Nie... 300zł to zdecydowanie za dużo ale brawa dla mechanika ktory tyle sobie zazyczyl :one: okolice łodzi wymiana wachacza 40 zł i trzeba niestety zbiezsnosc tez zrobic (koszt ok 50 zł to standart za zbieznosc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiotrKe Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 To jeszcze jedno pytanko, ceny wahacza wahają sie od 100 do 300 pln, az taka duza róznica w jakosci, jaki polecacie nie za drogi wahacz? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Za trzysta to z wahaczem w cenie chyba i jeszcze zbieżność trzeba ustawić jeżeli pojedziesz do ASO to pewnie z 500 zaśpiewają albo więcej. małe OT kiedyś myślałem że mam do wymiany łożysko w tylnym kole na szczęście okazało się że to opona do kitu..... wracając do myśli zapytałem w ASO na ul. Męczenników Majdanka w Lublinie o cenę łożyska ponad tysiąc złotych bez wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MilCra Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Wahacz do N15 w Polcarze kosztuje ok 110 zł. Wymiana w Warszawie to koszt 70 zł za stronę plus koszt zbierzności. 300 zł to lekka przesada... Polecam mechanika na ul. Ordona (tuż przy salonie Hondy). Warsztat mieści się w takiej jakby budzie ale gość zna się na rzeczy i jest godny polecenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Whacz (nowy)+ robocizna - góra 300-350 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scarab Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 panowie takie rzeczy to się robi samemu na podwórku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfer Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 a po co zbierzność robić po wymianie wahacza? przecież przy wymianie wahacza nie ma takiej potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Ja kupiłem do mojej N16 wahacze za 260zł kpl jakies 2 lata temu .. Wymiana obu 70zł Także koszta niewielkie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok_DW Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witam. Wczoraj zakonczylem operacje. Wygladalo to tak: 1. Podlewarowac auto i sciagnac kolo 2. Odkrecic lacznik stabilizatora ktory jest mocowany do wahacza. Lacznik trzeba skontrowac kluczem 12mm. Dolna narkretka ma rozmiar 14mm. 3.Odkrecic srube mocujaca tuleje metalowa/gumowa do ramy rozmiaru 22mm. Ja odkrecilem ja za pomoca klucza udaro-elektrycznego bo niechciala sie ruszyc. 4. Odkrecic blaszke trzymajaca tylna tuleje gumowa kluczem 17mm. 5. Poluzowac sruby mocujace stabilizatora rozmiar 17mm, zeby miec potem troche luzu jak bedziemy wyciagac wahacz. 6. Odkrecic nakretke mocujaca sworzen do zwrotnicy rozmiaru 22mm. (Umnie byly nakretki tak zapieczone ze z jednej strony poszlo przecinakiem a z drugiej strony musialem srube naciac reczna pilka do metalu bo nie tam jak podjesc gumowka. ) Za pomoca breszki wyheblowac sworzen w dol. Przy wyciagnietym wahaczu warto sprawdzic stan lacznika stabilizatora lub go odrazu wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.