Guest duce Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Szukalem w necie cos na temat mojego silnika CGA3DE i znalazlem jakis folder w ktorym bylo napisane, ze na rynek Japonski ten silnik mial inna moc/moment obrotowy. Wiecie moze, czy mozliwe jest jakies 'odblokowanie' tej mocy?? Oto ten artykul: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaBaKa Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 To samo jest z silnikami GA14DE, na rynku niemieckim maja 75KM a pozostalym 83 (chyba). Jak czytalem (przynajmniej probowalem) na jakims niemieckim forum nissana to zmniejszenie mocy jest tylko w dokumentach zeby byly mniejsze oplaty. Musial bys zrobic pomiar na hamowni i dopiero wiadomo by bylo ile on ma tak naprawde koni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 To samo w stanach. Ten sam silnik - VQ35DE. Nissan maxima 02-05, Nissan altima 3.5 SE, Nissan 350Z, oraz inne Infiniti wyposazone sa w ten sam silnik a posiadaja rozne moce. Skad ona wyplywa?? Inny komputer sterujacy, rozne kolektory ssace oraz wydechowe. To tyle co mi powiedzial gosc w salonie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest duce Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Hmm... no zhamowac sie nie mam mozliwosci zeby to sprawdzic. Coobcio gdzies tam pisal, ze to moze byc jakas zwezka na dolocie... bede to musial zobaczyc ;-) A z tym komputerem sterujacym to pewnie nie jest taka prosta sprawa, zeby wgrac soft ten 'japonski' co nie?? ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 No albo wumienic calu ecu. Tylko znow nie wiadomo czy podejdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Np. Roznica miedzy 150konnym silnikiem z primery GT a 143konnym silnikiem z sunnego GTI czy 100Nx GTI polega tylko na nastawach seryjengo ECU, koledze Ceremonemu zamontowałem do jego 100NX GTI ECU z Priemry GT i różnice było czuć od razu i to w elastyczności i w przyspieszeniach. Co do zwęrzek to coś takiego stosuje Opel - mam u siebie w gararzu taka z Eco Tec 1,4 po wywaleniu tego draństwa silnik dostał niezlego wigoru i jakżę zmeinił się jego dzwięk :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 koledze Ceremonemu zamontowałem do jego 100NX GTI ECU z Priemry GT i różnice było czuć od razu i to w elastyczności i w przyspieszeniach. To generalnie, jeśli chcę mieć coś podobnego w Sunny N14 1.4i - zmienić kompa z niemieckiego 75KM na eurpejskie 87KM - to wystarczy, że pójdę np. na szrot i wezmę byle jaki ECU od N14 1.4 i będzie działać??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Zajrzyj tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=36806#36806 Wydaje mi się że nissany na rynek niemiecki mialy redukowaną moc tylko po przez montarz drugiego katalizatora tuż przy kolektorze wydechowym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.