Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Guest DDiablo

Chcesz kupić Pathfindera ? Zapytaj tutaj

Recommended Posts

apsik

5.6 to juz przegięcie :D  Czy to auto to cud to nie wiem ale wiem ze jest mega zadbany i uszanowany. Zastanawia mnie tylko ile ten silnik jeszcze pojezdzi.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BartGRU

Cześć wszystkim - szukam dużego 7 osobowego auta bo rodzina z teściami to już 6 a pies z kotem też czasami muszą wleźć. Potrzebuję czasem wjechać w teren bo jeżdżę sporo MTB a dojazd w ciekawe miejsca bywa czasami niełatwy. Zabawa w terenie raczej sporadycznie ale nie wykluczam. Moje oko spoczęło na Pathfinderze bo lubię auta z duszą-zawsze podobała mi się jego klockowatość i jakaś taka toporność. Poczytałem i łatwo chyba kupić jakiegoś ulepa. Liczę się z wydatkami po zakupie w jakichś normalnych granicach rozsądku - myślę że roczna eksploatacja musi kosztować od 2-4 tyś złotych i jestem na to przygotowany. Problem żeby kupić auto ze znaną historią i stąd moje pytanie - czy posiada ktoś ładnego patka na sprzedaż?

Założenia:

- budżet do 35tyś zł z niewielkim hakiem

- diesel

- wyposażenie obojętne - chociaż wiadomo że lubi się wygodę - rozwazę każdą opcję

- odległość do obejrzenia nie ma aż takiego znaczenia ale fajnie gdyby to było kujawsko-pomorskie, pomorskie albo warmińsko-mazurskie bo są w moim zasięgu

 

Nie napalam sie ,nie wariuje - chciałbym kupić rozsądnie i z zimną głową. W przyszłym tygodniu chciałbym wybrać się obejrzeć to auto do Pruszcza Gdańskiego:

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-2-5-190km-lift-klima-4x4-7osob-ID6CKzbf.html#4d5fd0b7e3

 

Czy ktoś zna to auto? Może ktoś z forum chce sprzedać ładną sztukę? Może ktoś jest z 3miasta i wpadłby obejrzeć tego patka? Zabieram się za czytanie bolączek patków - z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mleczko
W dniu 22.05.2020 o 20:53, BartGRU napisał:

Cześć wszystkim - szukam dużego 7 osobowego auta bo rodzina z teściami to już 6 a pies z kotem też czasami muszą wleźć. Potrzebuję czasem wjechać w teren bo jeżdżę sporo MTB a dojazd w ciekawe miejsca bywa czasami niełatwy. Zabawa w terenie raczej sporadycznie ale nie wykluczam. Moje oko spoczęło na Pathfinderze bo lubię auta z duszą-zawsze podobała mi się jego klockowatość i jakaś taka toporność. Poczytałem i łatwo chyba kupić jakiegoś ulepa. Liczę się z wydatkami po zakupie w jakichś normalnych granicach rozsądku - myślę że roczna eksploatacja musi kosztować od 2-4 tyś złotych i jestem na to przygotowany. Problem żeby kupić auto ze znaną historią i stąd moje pytanie - czy posiada ktoś ładnego patka na sprzedaż?

Założenia:

- budżet do 35tyś zł z niewielkim hakiem

- diesel

- wyposażenie obojętne - chociaż wiadomo że lubi się wygodę - rozwazę każdą opcję

- odległość do obejrzenia nie ma aż takiego znaczenia ale fajnie gdyby to było kujawsko-pomorskie, pomorskie albo warmińsko-mazurskie bo są w moim zasięgu

 

Nie napalam sie ,nie wariuje - chciałbym kupić rozsądnie i z zimną głową. W przyszłym tygodniu chciałbym wybrać się obejrzeć to auto do Pruszcza Gdańskiego:

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-2-5-190km-lift-klima-4x4-7osob-ID6CKzbf.html#4d5fd0b7e3

 

Czy ktoś zna to auto? Może ktoś z forum chce sprzedać ładną sztukę? Może ktoś jest z 3miasta i wpadłby obejrzeć tego patka? Zabieram się za czytanie bolączek patków - z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

 

Według mnie samochód podrobiony na sprzedaż. Wcześniejsze uszkodzenia podliftowane aby ładnie było. Samochód dostał w koło. Trzeba by dokładnie go pomierzyć. 

Pozdrawiamy serdecznie 

Ml 

Share this post


Link to post
Share on other sites
borge
W dniu 22.05.2020 o 20:53, BartGRU napisał:

Nie napalam sie ,nie wariuje - chciałbym kupić rozsądnie i z zimną głową. W przyszłym tygodniu chciałbym wybrać się obejrzeć to auto do Pruszcza Gdańskiego:

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-2-5-190km-lift-klima-4x4-7osob-ID6CKzbf.html#4d5fd0b7e3

IMO nie warto sie fatygowac, po pierwsze przebieg raczej nierealny (manipulatory na podlokietniku mocno wytarte), po drugie poprzedni wlasciciel slabo dbal o auto (pozalewane tylne fotele) i wyglada jakby wozil duze ladunki (obtarta tapicerka  na gornej krawedzi drzwi bagaznika), ostatnie ale nie mniej wazne auto bez znanej historii, po 'strzale' na naszym podworku gdzie model jest niszowy (slabo rozpoznany przez mechanikow, slaba dostepnosc czesci) to proszenie sie o klopoty

BTW rozumiem ze kazdy ma jakis budzet, wiekszy, mniejszy ale spojrz realnie, za ta kase przyzwoitego Patka nie kupisz

ps. naprawde potrzebne Ci jest auto 7-mio osobowe? moze skieruj uwage na X-Trail'a T31, tez fajny, kanciaty, ze sprawdzonym dieslem

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaszczur_zybex

Z tym białym autem istnienie prawdopodobieństwo, że w niedługim okresie będzie trzeba włożyć drugie tyle, by spokojnie jeździć. Brak historii, a auto bite za granicą. 

Ja prawdopodobnie będę sprzedawać swojego w sierpniu, spełnia wszystkie Twoje oczekiwania prócz niestety jednego - budżetu. Będę wołał zdecydowanie więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×