Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić Pathfindera ? Zapytaj tutaj


Gość DDiablo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Patek małżonce (też do wysokich nie należy) się podoba, nawet bardzo, połknęła bakcyla i ani myśli o innym pojeździe, ale to tylko dlatego, że nie musi jeździć na tylnej kanapie, co mnie się zdarza :( (masakra).

Ja jednak wole mojego ,,fiata 126,, czytaj jimne-go :), co prawda pozbawiłem go dolnej części zderzaka ostatnio na Błędowskiej (o dziwo poduszki nie odpaliły), ale daje rady. Patka na pustynie żona na razie nie chce dać, pojeździ trochę, zobojętnieje to ją wyciągnę na testy :) .

Póki co jak napisałem Patek spełnia w nim pokładane nadzieje, ładowny jest, sprzęt i pobrane próby (czasem kilkadziesiąt kilo) mieści się bez problemu, po lekkich bezdrożach (hałdy, gruntówki) żona stwierdza; ,,sam jeździ,, (pewnie chodzi jej o automat do tej pory manualami ,,się męczyła,,) jak i po czarnym też ,,sam jeździ,,.

Co do webasto na tej stronie http://www.webasto.com/pl/home/ znajdziesz wersje i ceny, ja wybrałem wersję ,,na telefon,, , ale uzyskałem 25% rabatu od ceny wystawionej na w/w stronie. Nie wnikam za ile ASO kupuje te urządzenia i za ile ja bym kupił indywidualnie w firmie webasto bo i tak nie mam możliwości samodzielnego montażu (utrata gwarancji). Ale wyślij zapytanie do firmy, może to jak z cenami aut, wystawiona na maxa, a później to się zobaczy ile z klienta da się ściągnąć :P:) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Webasto piękna sprawa. Mam w swoim Path'u Thermo Top C z pilotem T100 HTM. Najlepszy efekt jest przy bardzo niskich temperaturach tak od -5st.C. 30 minut wystarczy spokojnie aby ogrzać wnętrze do 16-20st.C. I co najważniejsze silniczek zapala z temperaturą około 45st.C. więc szybciej się nagrzewa i nie słychać paskudnego klekotu zimnego silnika co na pewno wyjdzie mu na zdrowie.

 

Wracając do uchwytów. Proszę o to zdjęcia.

Strona kierowcy

ldb5.jpg

 

Strona pasażera:

0ghy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacie :) fajnie wygląda, miałem rację dodaje uroku i pewnie też pomocne - swoją drogą to nie rozumiem czemu nie robili tego uchwytu we wszystkich modelach - od razu widać że pasuje i ma to sens. No nic pozostaje mi poczekać aż wrócę do kraju. Dziękuję sq9mcs za fotki.

    Zjelon ja dopiero wracam przed samymi świętami, może podzielisz się od razu na forum czy zlokalizowałeś otwory na tym słupku co ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Noo i o to biega :) :), nawet ten plastik tak nie wyje u góry, pewnie, że napiszę jak się dowiem co i jak z montarzem. Wezmę ją 17-go może od razu przykręcą.

Jak na razie same klęski na polu usprawniania patka :) Niestety rączki nie można zamontować, ten typ tak ma, a raczej nie ma, czyli słupek bez otworów, samoróbka na razie odpada :( .

Co do webasto, rewelacja, ciepełko w autku i szybki odmrożone po 15 minutach, po pół godzinie nawet śnieg na dachu taje, na dłużej nie nastawiam co by cały stopniał bo jest to ale.

No niestety musi być to ale, póki co webasto można używać przy otwartym pojeździe bez efektów specjalnych. Ha niezłe co ?

Ruch grzanego powietrza włącza ALARM, a i owszem czujniki infradźwiękowe można wyłączyć, ale co na to ubezpieczyciel? To i nie wyłączam, póki co (jak się grzeje) wyje sobie alarm, regularnie co 2 minuty po 2 minuty ku uciesze somsiadów :( ciekawe jak długo to wytrzymają, wizyte w ASO mam dopiero umówioną po nowym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie webasto uruchamia alarm ale tylko gdy dmuchawa ustawiona jest na max. Na niższych obrotach włącza się ale bardzo rzadko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich forumowiczów :)

 

Nadszedł czas na zmianę samochodu i wybór padł na Pathfinder'a 4.0

Mam kilka pytań .

1. Ile wynosi DMC tego samochodu? Mam kemping dość spory, pociągnie 1500kg na haku?

2. Sprzęgiełko wielopłytkowe jest dość wytrzymałe? W hondzie CRV padło po kilku minutach zabawy

3. Czy wejdą na tylnią kanapę trzy foteliki dla dzieci? Sprawdzał ktoś?

4. Jak jest ktoś z Warszawy lub okolic i ma chwilę by się spotkać - będę wdzięczny, stawiam dobre 0,5l :)

 

pozdr, Maciej

Edytowane przez borzobohaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów :)

 

Nadszedł czas na zmianę samochodu i wybór padł na Pathfinder'a 4.0

Mam kilka pytań .

1. Ile wynosi DMC tego samochodu? Mam kemping dość spory, pociągnie 1500kg na haku?

2. Sprzęgiełko wielopłytkowe jest dość wytrzymałe? W hondzie CRV padło po kilku minutach zabawy

3. Czy wejdą na tylnią kanapę trzy foteliki dla dzieci? Sprawdzał ktoś?

4. Jak jest ktoś z Warszawy lub okolic i ma chwilę by się spotkać - będę wdzięczny, stawiam dobre 0,5l :)

 

pozdr, Maciej

Ad.3 Foteliki wejdą Ci spokojnie 3 na drugi rząd siedzeń bo na trzeci nie ma szans na 3 foteliki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 2880kg (Karta pojazdu)

2. Nie porównuj rozwiązań 4x4 z CRV do Patha. Rozwiązania Nissana to zupełnie co innego i dużo bardziej wytrzymalszego.

3. 3 foteliki wejdą ale Isofix jest tylko dla foteli zewnętrznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziękuję za odpowiedzi.

Czy normalne jest że na zimnym silniku po odpaleniu obroty wskazują 1200obr? Silnik oczywiście 4.0

Auto zostało sprowadzone z USA, czy ktoś wie jak sprawdzić historię po numerze VIN ? Odwdzięczę się za pomoc.

5N1AR18W46C619020

Edytowane przez borzobohaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VIN sprawdzisz w CARFAX'ie. Silnik zimny więc i obroty wyższe. Podłącz najprostszy OBD scanner sprawdź czy nie ma usterek w komputerze, będziesz miał większą pewność przy zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jaki OBD ??

Nie mam pojęcia co to jest. Możesz podesłać mi linka z allegro to od razu kupię?

Jestem umówiony w serwisie Nissana na Puławskiej w celu sprawdzenia pojazdu (250zł)  oraz jadę na stację diagnostyczną na analizę spalin.

Auto idzie do gazu, więc z tego co czytałem katalizatory do wyjęcia. Czy przed instalacją mam wymieniać świece oraz przewody wysokiego napięcia?

Edytowane przez borzobohaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tyle ci wystarczy. Tam sprawdzą dokładnie i powiedzą co trzeba wymienić.

Wpisz sobie w wyszukiwarce Allegro: OBD skaner.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem po jeździe testowej.

Auto jest zaśniedziałe rdzą, widać że musiał długo stać. Nawet pajęczyna się znalazła w prawym przednim świetle.

Skrzynia zmienia biegi perfekcyjnie, absolutnie żadnych szarpnięć, obroty na rozgrzanym silniku około 900obr/min. Silnik, skrzynia biegów oraz innej podzespoły suche, bez wycieków. Mieszanka spalania jak w nowym aucie - miało robioną analizę spalin na stacji diagnostycznej.

 Opony, tarcze, klocki nowe.

 

Co mnie zaniepokoiło po pokonaniu 5km :

Nagle :

- przestał działać prędkościomierz

- zapaliła się kontrolka czerwona Break

- świeci się żółta kontrolka żółta 4wd ( autem jeździliśmy z włączonym napędem tylko na tył )

- świeci się kontrolka vdc off ( nie wiem co to jest, na pulpicie jest jakiś wyłącznik o tym oznaczeniu, przyciskanie nie gasiło kontrolki)

- świeci się kontrolka  slip

Cała ta choinka zaświeciła się po pokonaniu około 5/6km jazdy próbnej.

 

Co forumowicze na to?

Edytowane przez borzobohaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemy z układem skrzyni rozdzielczej pewnie elektryka w wiązkach. Autko długo stało może wilgoć zrobiła swoje. Ogólnie możesz mieć tzw "walkę z duchami"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

problemy z układem skrzyni rozdzielczej pewnie elektryka w wiązkach. Autko długo stało może wilgoć zrobiła swoje. Ogólnie możesz mieć tzw "walkę z duchami"

 

Witam,

 

Trafiłem na ten sam egzemplarz, tylko nieco później. To moja historia, proszę o radę fachowców:

 

Wykonałem jazdę próbną, po której byłem zaskaująco optymistycznie nastawiony do zakupu tego samochodu (zero problemów). Zostałem poinformowany przez rzetelnego i profesjonalnego sprzedawcę, iż podczas jazdy próbnej z innym klientem wystąpił problem z kontrolkami, ale zaświeciły się wszystkie naraz (bez wskazania na napędy). Oświadczył on rónież, że awaria dotyczyła "kostki" w elektryce i przyczyna została usunięta przez niezależny serwis gdzieś w Piasecznie (o ile wiem nie specjalizujący się w Pathfinderach).

 

Zdecydowany na zakup, postanowiłem sprawdzić fora i natrafiłem na posty borzobohatego - VIN się zgadzał, choć opis nie do końca (nie zauważyłem śladów rdzy, ani pajęczyn, brak oznak długiego stania na świerzym powietrzu). Mimo wszystko zapał osłabł. Postanowiłem jednak konsekwentnie pojechać z moim być-może-przyszłym Pathfinderem do ASO na sprawdzenie i to na ich opinii zamierzałem bazować podejmując decyzję. Po przejechaniu 5 km w kierunku serwisu Signella na Płowieckiej samochód zgasł przy ruszaniu spod świateł, a po jego uruchomieniu zapaliła się kontrolka "CHECK ENGINE SOON".

 

Mając na uwadze wcześniejsze przeboje kolegi z Forum, nastawiłem się raczej negatywnie do zakupu, ale postanowiłem konsekwentnie sprawdzić go w ASO. I tu po prawie dwugodzinnym oczekiwaniu otrzymałem zaskakującą informację o tym, iż:

- błąd pochodził od katalizatora (możliwa przyczyna w czestym odpalaniu samochodu w celu przestawienia na parkingu komisu bez dłuższej jazdy)

- po jego usunięciu wykonano wszystkie możliwe testy i badania, a konkluzja jest taka, że samochód jest "wyjątkowo zdrowy jak na swój wiek" i zasadniczo wszytko gra.

Przekazałem serwisantowi informacje o przygodach borzobohatego i o tym, że samochód zgasł, ale stwierdził iż on nie widzi żadnej przyczyny w stanie faktycznym auta.

 

Katalizator chyba nie będzie dla mnie problemem, gdyż planuję instalację elpidzi, ale nie chcę wdepnąć w jakieś elektryczne bagno wraz z zakupem. Komis daje 3-miesięczną gwarancję rozruchową (aczkolwiek limitowaną), więc mimo problemów kusi mnie żeby zaryzykować. Sprawa się nieco zagmatwała, więc proszę o opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro to VQ40DE to sprawa katalizatora jak najbardziej znana na forum. W tym serwisie w Piasecznie pewno mają dokumentację z tej naprawy więc podjechać i zapytać nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro to VQ40DE to sprawa katalizatora jak najbardziej znana na forum. W tym serwisie w Piasecznie pewno mają dokumentację z tej naprawy więc podjechać i zapytać nie zaszkodzi.

 

Sprawa katalizatora w sensie gaśnięcia pojazdu przy ruszaniu, czy konieczności usunięcia do montażu LPG?

 

Firma CAR-MAX Serwis (http://swietnafirma.pl/nFirma.aspx?id=1692135&s=e38mk64y&n=mateusz-tracichleb-car-max-serwis) robiła tą elektronikę - ktoś zna?

Edytowane przez MKruk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat :

 

Czy przez usunięcie katalizatorów może wzrosnąć spalanie? Wsadziłem strumienicę. Jestem laikiem jeżeli chodzi o te tematy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj bohaty, szybkie pytanie - odpusciles tego Pathfindera po akcji z kontrolkami, czy byly jeszcze jakies przygody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

odpuściłem tamtego z Puławskiej w Warszawie - był szrotem  :P

 

Kupiłem 4.0 bezna w gazie , bez rdzy w ładnym stanie, od faceta z Rzeszowa który sam sprowadził auto z USA.

 

Wady:

świeci się kontrolka paliwa  ( z tego co czytałem zimne luty lub pływak się utopił ) - przez to świeci się kontrolka Check Engine

świeci się czasami kontrolka braku powietrza w oponach, a z tego co czytałem na forum trzeba nauczyć się z tym żyć

Oczywiście sprzedający nie poinformował mnie o tych wadach, wręcz zapewniał że wszystko jest ok. Cfaniak, typowy polaczek.

Zalety:

Super się prowadzi, 4.0 robi robotę na trasie czy w terenie.

 

Poczytałem na forum że trzeba wywalić katalizatory z racji LPG - wywaliłem, wsadziłem strumienicę  ( trochę głośniejszy jest )

Zaraz po zakupie wymieniłem totalnie wszystkie oleje i płyny jakie w nim są. Mniej o 3500zł.

I z moje pytanie brzmi : Czy wawalenie kata ma wpływ na spalanie ? Jakoś tak doliczyłem się 25/30lpg na 100km wokół domu :)

I jeszcze jedno : Nie mam pojęcie jak obsługiwać pokrętło z zerowaniem licznika :D ,  jest ktoś z Wawy co by pomógł? Podjadę i pfiko postawię :)

Edytowane przez borzobohaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naciskając na kierownicy TRIP zmieniasz wyświetlane parametry komputera przytrzymanie tego klawisza spowoduje skasowanie wartości bieżącego parametru. Podobnie z pokrętłem przy liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w 4.0 jest taki sam bak, i taki sam pływak (z pewnoscią tak) za 50 groszy z pianki ktora się wyciera na ramieniu pręta czujnika w następstwie czego odpływa w piz.....du to czeka Cię wyjęcie baku czujnika/, pływaka i najlepiej dorobieni go z materiału benzyno odpornego lub zaadoptowanie z innego auta. Może być większy, mniejszy  byle by w miarę pasował i się trzymał.

jak mniemam ori będzie dosyć drogi.

Wyciągnięcie baku jest mordęką w pathu, uważaj na sruby z mocowania baku, są dłudie i wchodzą w profile bez dostępu do nich.

Jak ukręcisz to narobisz sobie masę roboty, zalecam spokój i baardzo powolne odkręcanie.

Tak jakieś 1/4 obr i popsikać ropą czy wd40, po chwili wkręcic , znów lekko wykręcic i popsikać i tak przez następne XXX razy, bez pośpiechu i nadmiernie przyłozonej siły.

Monotonne ale może uchronic przed rozwiertywaniem i gwintowaniem. pzdr.

ps. pływak w aucie za taką kasę zrobiony z pianki to kpiny! stary golf mkI z 78r miał pływak plastikowy praktycznie niezniszczalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich piszących i czytających forum.

 

Jako, że poczułem nieodpartą chęć posiadania Pathfindera :) wyszukałem sobie pewien egzemplarz z silnikiem 4,0 z przebiegiem ok. 125 tys. (licznik).

 

Samochód jeździ przyzwoicie. Jest trochę głośny ale sprzedający stwierdził, że to przez wycięte pierwsze katalizatory (były pozapychane). Po ok. 5 minutach jazdy zapaliła się kontrolka CHECK ENGINE SOON, może to błędy z sondy.

 

Zacząłem czytać o tych samochodach i trochę zaniepokoił mnie „problem” benzyniaka 4,0 z katalizatorami, dlatego zastanawiam się jak sprawdzić stan silnika.

 

Rozmawiałem z mechanikiem i twierdzi, że tylko zdjęcie głowicy. Żadna kamera ani pomiar ciśnienia nic nie dadzą no chyba że już jest doszło do uszkodzenia.

 

Zastanawiam się czy jest to powszechny problem tych silników i  jak długo trzeba jeździć z uszkodzonym katalizatorem żeby zatrzeć silnik?

 

Z góry dziękuję za pomoc i Wasze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cad2 chyba to my spotkalismy sie w Mitacarze? Co do tego patha - obejrzalem wszystko co bylo z tych rocznikow z 4.0 i pare diesli i musze powiedziec ze ten okazal sie na prawde w porzadku. Na razie jezdzi - mimo kontrolki check engine i kontrolki cisnienia w oponach, palac 21 litrow w miescie (w tym momencie cieplej mysle o dieslu) - podawane w serwisach internetowych 17 litrow to bajka.

 

Czy ktos moze polecic jakis serwis Patha w warszawie lub okolicach (nie aso) do pakietu startowego (plyny, ew. lift, kontrolki)? Bede bardzo wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...