Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Silnik 2.0 benzyna do almery?


Gość Muchomor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad kupnem silnika 2.0 benz i zamianie z 1.4(87 koni).Czy warto w to wchodzić?Jakie są mniej więcej całkowite koszta takiej zamiany(nie licząc zmian w układzie napędzającym,hamulcowym itp)Chodzi tylko o przełożenie silnika z osprzętem.No i jaką wersję silnika polecacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest trudniejsze niż się wydaje. Nie znam się za bardzo, ale myślę, że o wiele taniej wyjdzie Ci sprzedaż obecnej Almery i zakup GTI.

 

Przecież bez zmian w układzie napędowym się nie obędzie. Nowa skrzynia biegów, pewnie i półosie napędowe są inne. Całe sterowanie silnikiem, to raczej nie ma sensu.

 

Czytałem o swapach silników TDI, z SDi na TDI, ze słabych TDI na mocniejsze- to jest masakra robota.

 

PS Chociaż ostatnio ktos pisał o wsadzeniu silnika 1.6 z Primery do Golfa II i ponoć gładko poszło.

 

Zobacz też tutaj:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4550

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
A silnik 1.6?To już chyba prosta sprawa.Czy się mylę?
sluchaj koszt silnika to okolo 3000zl (zalezy w jakim stanie)przelozenie 1000zl...uwazasz ze warto sie w to bawic???Z reszta 1.6 od 1.4 ma niewielki wzrost mocy (chociaz jzu ma spory moment obrotowy).

Chyba, ze TWoj stary 1.4 silnik przestal funkcjonowac to wtedy sie zgodze, ze jak robic to wkladac 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,że przy dwulitrowym silniku są same problemy ale jak sprawa się ma z 1.6? Ta sama skrzyna?Inne podzespoły też są identyczne?

Jak coś wiecie to piszcie.Ja cholera moją książkę do Almery zostawiłem w bagażniku a samochód w warsztacie i nie mogę nic poczytać samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Więc silnik jak silnik ale:

skrzynia ma inne przełorzenia (chyba żeby była od tego)