Guest Muchomor Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Zastanawiam się nad kupnem silnika 2.0 benz i zamianie z 1.4(87 koni).Czy warto w to wchodzić?Jakie są mniej więcej całkowite koszta takiej zamiany(nie licząc zmian w układzie napędzającym,hamulcowym itp)Chodzi tylko o przełożenie silnika z osprzętem.No i jaką wersję silnika polecacie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IvanH Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 To jest trudniejsze niż się wydaje. Nie znam się za bardzo, ale myślę, że o wiele taniej wyjdzie Ci sprzedaż obecnej Almery i zakup GTI. Przecież bez zmian w układzie napędowym się nie obędzie. Nowa skrzynia biegów, pewnie i półosie napędowe są inne. Całe sterowanie silnikiem, to raczej nie ma sensu. Czytałem o swapach silników TDI, z SDi na TDI, ze słabych TDI na mocniejsze- to jest masakra robota. PS Chociaż ostatnio ktos pisał o wsadzeniu silnika 1.6 z Primery do Golfa II i ponoć gładko poszło. Zobacz też tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4550 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Muchomor Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Też myślę,że to masakra ale w końcu nie ja bym to robił. Jak ma w to wchodzić wymienianie "połowy samochodu" to odpada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest paweł ~~ Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 swap to koszt ok 1000zł + mnóstwo kosztownych dupereli.wszystko zależy jak to bedzie pasowało i ile pracy bedzie trzeba w to włożyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Muchomor Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 A silnik 1.6?To już chyba prosta sprawa.Czy się mylę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 A silnik 1.6?To już chyba prosta sprawa.Czy się mylę?sluchaj koszt silnika to okolo 3000zl (zalezy w jakim stanie)przelozenie 1000zl...uwazasz ze warto sie w to bawic???Z reszta 1.6 od 1.4 ma niewielki wzrost mocy (chociaz jzu ma spory moment obrotowy).Chyba, ze TWoj stary 1.4 silnik przestal funkcjonowac to wtedy sie zgodze, ze jak robic to wkladac 1.6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Muchomor Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 No właśnbie .Coś w tym guście.Mam na Allegro tańsze silniki od tego co mam wydać teraz na remont mojego i się zastanawiam.Stąd w ogóle poruszyłem ten temat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Muchomor Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Rozumiem,że przy dwulitrowym silniku są same problemy ale jak sprawa się ma z 1.6? Ta sama skrzyna?Inne podzespoły też są identyczne? Jak coś wiecie to piszcie.Ja cholera moją książkę do Almery zostawiłem w bagażniku a samochód w warsztacie i nie mogę nic poczytać samemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrizz Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 A Więc silnik jak silnik ale: skrzynia ma inne przełorzenia (chyba żeby była od tego) wzmocnione sprzęgło wzmocnione zawieszenie i obniżone) z tego co wiem i co rozebrałem to wspomaganie jest seryjne, hamulce też jak kolwiek W gti jest abs no więc..... troche trzeba by w to włożyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówa Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 do micry upchnac 2.0 to jest sens a nie do almery co nie Coobcio :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest qbas Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 do micry upchnac 2.0 to jest sens a nie do almery co nie Coobcio :wink: Mrówa a ty chcesz latać czy jeździć? Ja sobie nie potrafię wyobrazić co by to były gdybym ja miał silnik 136 KM w almerce. Co prawda jeździłem N15 2,0 GTI czy coś takiego. Piękny wózek. Zwłaszcza jak jeździła nim moja KM (niewielka istotka ale z ciężka nogą szkoloną przezemnie) i kolesie, którzy z pod świateł zostawali daaaaaleko w tyle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lukmack Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 huh, to może w 2 stronę, np. ktoś ma 2.0 - a nie chce czegoś takiego i chce zamienić się np. na 1.4 i wtedy swap z 2.0 na 1.4 w celu pomniejszenia spalania ... echh, jednym slowem bzdura - - - lepiej sprzedać to co się ma i kupić mocniejsze ... pomijając koszty takiej operacji ... pózniej sprzedać takie " dziecko " trudniej ... z new engine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.