Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pomocy w sprawie cewki zaplonowej


Gość Adyjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

Czesc, po przeczytaniu paru postow mam wrazenie ze u mnie Problem lezy chyba tez w cewkach. Autko jetzt zagazowane i po ostatnim wybuchu (rozwalilo na strzepy obudowe filtra powietrza) na bezynie nie trzyma wolnych obrotow a od okolo 2500 obrotow zaczyna sie dlawic. wymienilem swiece,kable,palec i kopolke rozdzielacza i Problem nie zniknal.Boje sie go narazie przelaczyc na tryb gazowy zeby mi znowu cos nie pierdzielnelo. Czy mieliscie podobne problemy ? z czym sie to moze wiazac ? (j30)

Pozdrawiam i licze na sugestie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, po przeczytaniu paru postow mam wrazenie ze u mnie Problem lezy chyba tez w cewkach. Autko jetzt zagazowane i po ostatnim wybuchu (rozwalilo na strzepy obudowe filtra powietrza) na bezynie nie trzyma wolnych obrotow a od okolo 2500 obrotow zaczyna sie dlawic. wymienilem swiece,kable,palec i kopolke rozdzielacza i Problem nie zniknal.Boje sie go narazie przelaczyc na tryb gazowy zeby mi znowu cos nie pierdzielnelo. Czy mieliscie podobne problemy ? z czym sie to moze wiazac ? (j30)

Pozdrawiam i licze na sugestie. 

Podobne zachowanie miałem w Maximie A32, nieszczelność układu dolotowego, lub odłączenie przepływki (bądź jej uszkodzenie). Bez przepływki autko nie zapalało, ale jeśli odłączyłem ją jak już pracował silnik obroty falowały, jeśli wolno dodawałem gazu silnik wchodził na obroty. Gwałtowne dodanie gazu powodowało ksztuszenie się silnika, jak by go zalewało paliwo. Sprawdz szczelność między przepływomierzem a kolektorem dolotowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne zachowanie miałem w Maximie A32, nieszczelność układu dolotowego, lub odłączenie przepływki (bądź jej uszkodzenie). Bez przepływki autko nie zapalało, ale jeśli odłączyłem ją jak już pracował silnik obroty falowały, jeśli wolno dodawałem gazu silnik wchodził na obroty. Gwałtowne dodanie gazu powodowało ksztuszenie się silnika, jak by go zalewało paliwo. Sprawdz szczelność między przepływomierzem a kolektorem dolotowym.

 

Podobne zachowanie miałem w Maximie A32, nieszczelność układu dolotowego, lub odłączenie przepływki (bądź jej uszkodzenie). Bez przepływki autko nie zapalało, ale jeśli odłączyłem ją jak już pracował silnik obroty falowały, jeśli wolno dodawałem gazu silnik wchodził na obroty. Gwałtowne dodanie gazu powodowało ksztuszenie się silnika, jak by go zalewało paliwo. Sprawdz szczelność między przepływomierzem a kolektorem dolotowym.

Witam, dzieki za sugestie ale Problem wyglada tak: przy podlaczonej przeplywce autko bardzo slabo odpala i pracuje na piecu lub nawet czterech garkach , ale przy odpietej przeplywce choddzi na wszystkich szesciu tyle ze trzeba mu wolne obroty trzymac gazem , a jak juz wspomnialem wczesniej na wysokie obroty nie wchodzi, sprobuje go wrzucic na gaz i zobaczymy jaki bedzie efekt. dzieki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...