Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

obrotomierz w primerze 2.0d -nie dziala


Gość premier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie ,nie dziala mi obrotomierz w dieslu ,gdzie jest on podlaczony, w benzynie wiadomo albo cewka lub ecu a tu tego brak :?: przypuszczam ze moze do alternatora jest podpiety z tylu . jak ktos wie niech da cynka :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Obawiam się koledzy, że nie macie racji. Czujnik prędkości obrotowej silnika w Primerze 2,0D jest zamontowany w pompie wtryskowej. Umieszczony jest w przedniej części pompy od strony silnika (zaraz obok czwartego wtryskiwacza) i generuje sygnał sinusoidalny proporcjonalny do prędkości obrotowej silnika. Podejrzewam, że uszkodził Ci się przewód łączący czujnik z obrotomierzem, albo nie łączy złacze czujnika przy pompie. Problem jest taki, że do sprawdzenia samego czujnika potrzebny jest oscyloskop.

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie obrotomierz tez szwankowal, a objawialo sie tym ze wzbudzal sie przy ok.5 tys.obrotow, wyjalem go, poprawilem luty na sciezkach tam gdzie byle troche takie podejrzane i dziala jak bajka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik prędkości obrotowej silnika w Primerze 2,0D jest zamontowany w pompie wtryskowej. Umieszczony jest w przedniej części pompy od strony silnika (zaraz obok czwartego wtryskiwacza) i generuje sygnał sinusoidalny proporcjonalny do prędkości obrotowej silnika.

 

a w sunnym 2.0D bedzie tak samo??

PS.a może ma ktoś schemat podłączenia obrotomierza w 2.0D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli alternator napędza pompę wspomagania hamulców, to zarówno w wyżej omawianej Primerze jak i w Sunny sygnał na obrotomierz wychodzi z alternatora.

 

no to skąd właściwie idzie sygnał do obrotomierza :-s ??

i po czym poznać że alternator napędza pompę hamulców??

(ja już nic nie wiem :roll: )

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość frobek

Szanowni koledzy,

Nadal utrzymuję, że ten czujnik jest w pompie wtryskowej a nie w alternatorze. Upewniłem się empirycznie, po odłączeniu przewodu obrotomierz przestał działać. Tak jest przynajmniej w moim aucie z 1992 roku. Na alternatorzy rzeczywiście jest zamontowana pompa wspomagania hamulców.

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...