duczekzabrze Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam 1. Pierwsze pytanie mam dziwny problem z ładowaniem w moim słoneczku, otóz jak odpalam auto i zmierze ładowanie na aku to pokazuje ok 12V przy odpalonym silniku!! ale ja dodam mocniej gazu(nie wiem ile obrotów) bo nie mam obrotka to normalnie nagle pokazuje sie około 14,5 i jest ładowanie. Silnik jak juz zejdzie z obrotów to ma normlanie ładowanie. Troszke wkurza mnie fakt ze za kazdym razem musze dawac gazu... zeby właczyć ładowanie... czy ktos cos takiego miał? 2. Drugie pytanie... zmieniłem juz alternator.. i jest dokłądnie to samo... w starym nie swiciła mi sie od jakiego czasu kontrolka ładowania. w nowym chciałem podłaczyc kontrolke z ładowania ale inna koncówka jest... na 2 kable a stara była na 3... kto wie jak podlaczyć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marecki_1966 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Jak Ci się nie świeciła kontrolka to nie miałeś zamkniętego obwodu wzbudzenia alternatora i dlatego trzeba go było dobrze podkręcić aby "załapał". Trzeba było znaleźć przyczynę (prawdopodobnie jakaś przerwa w obwodzie, a może nawet spalona żarówka) a nie wymieniać zaraz alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duczekzabrze Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Jak Ci się nie świeciła kontrolka to nie miałeś zamkniętego obwodu wzbudzenia alternatora i dlatego trzeba go było dobrze podkręcić aby "załapał". Trzeba było znaleźć przyczynę (prawdopodobnie jakaś przerwa w obwodzie, a może nawet spalona żarówka) a nie wymieniać zaraz alternatora. zarówka jest oki... jak sprawdzic obwód wzbudzenia?? i na jakiej zasadzie on działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jawi Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Sprawdź przekaźnik w skrzynce po lewej stojąc przed autem, u mnie jest to przekaźnik koloru niebieskiego zaraz za brązowym, ostatni po prawej. A swoją drogą przeczytaj temat dotyczący n 14 tu masz link. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=42324 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duczekzabrze Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 tylko ze ja mam kostke co idzie do altka z 3 kablami... rozprcowałem ze na jednym jest stale +12V, na drugim +12po włączeniu zapłon a na trzecim minus..?? tylko ze na nowym alernatorze jest wtyczka z 2 pinami...? jak to podłaczyc??? te dwa plusy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jawi Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Tak dwa plusy jeden stały i ten po włączeniu zapłonu. jak wszystko podłączysz dobrze to przekaźnik o którym pisałem wcześniej powinien zaskakiwać w momęcie przekręcenia kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duczekzabrze Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 no sprawdziłem i są trzy kable.. jeden + na stałe, drugi po właczeniu zapołonu a trzeci.. nic... dzisiaj to zmontuje z alternatorem... wie ktos który kabel do której koncówki na alternatorze"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jawi Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 U mnie patrząc na zamontowany alternator od góry jest pin ze stałym plusem a pod nim jest ten włączany stacyjką, myślę że tak ci to powinno zagrać Mam pytanie czy ten trzeci pin to u ciebie jest w osobnej wtyczce, czy oryginalnie są one w jednej wtyczce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duczekzabrze Opublikowano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 zrobilem:-)) więc ... mam kostke z trzema pinami...dwa plusy i jeden jakby minus.. dwa plusy podłączyłem do altrenatora (+stały , +po właczeniu zapłonu)a trzeci kabel odcialem... nie wspominam ze ładowanie oczywiscie jest przykrecone śrubka-) mam za to inne pytanie...czy tez tak macie ze jak odpalicie auto i patrze na miernik to wzrasta ładowanie... np 13.00...13.10...13.60..ale zauwazyłem ze nie dochodzi do 14,4.... aa...tak se mysle... czy by ten trzeci pin co był kostce do alternatora nie jest do obrotomierza??? w starym altku miałem 3 piny a w tym 2.. :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jawi Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Ja czujnik od obrotomierza mam na pompie wtryskowej. Jest do niego podłączony jeden kabelek. [ Dodano: Czw 25 Wrz, 2008 21:29 ] Z tym ładowaniem to u mnie oscyluje w granicach 14, ale myślę że wpływ na to ma stan akumlatora ja mam nówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duczekzabrze Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 no ja mam centra futura 65ah 680A i jest roczny,,,, dałem za niego duzo to mysle ze nie padł...ps... gdzie masz czujnik na pompie... zrób fotke jakąś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stu Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 chlopaki mam problem 4 dni temu umarl altek zregenerowalem go nowy mostek diody i zwojan.... jakies 800km zrobilem i dzis mi zaczyna aku siadac coraz slabiej odpala pojezdze troche i pali lepiej kontrolka gasnie po odpaleniu przed remontem altka nie palila wogole przed ani po... teraz pytanie takie czy to mozliwe zeby padl mi aku po remoncie altka ??? sunny y10 cd20 bez erg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marecki_1966 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 czy to mozliwe zeby padl mi aku po remoncie altka ??? Sprawdź poziom ładowania i elektrolitu. Może po remoncie altek jest za "mocny" i "wygotowywuje" aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stu Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 no wlasnie sieokazuje ze aku dobry wsadzilem od skody na dieslu coprawda 60ah nie 92 jak u mnie ale to samo slinik slabo kreci swiatla mocne i prad tez.. podczas odpalanie bierze tyle pradu ze przygasaja wszystkie kontrolki.. dodam ze rozrusznik tez po remoncie nowy wirnik szczotki..? ktos cos sugerowal z masa ale niebradzo wiem ocb.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duczekzabrze Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 moze sprawdz połączenie miedzy aku a rozrusznikiem... skoro aku oki a rozruznik tez...mi sie kiedys masa poluzowała... i tak miałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 prawidlowe ladowanie alternatora na postoju musi wynosic dokladnie15.7 jezeli tyle nie daje to akumulator jest caly czas nie doladowany a kontrolka od ladowania tak sie slabo swieci ze ledwo mozna ja po ciemku zobaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.