Gość rav020 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Witam, czytalem i juz wiem ze jest duzo przyczyn jednak napisze krotko objawy: - Saczy sie olej pod pokrywa zaworow - Silnikiem troche trzesie za mocno - Odkrecajac korek oleju, niezle dmucha! - Wypluwa jedna z fajek - Bombluje układ chlodzenia Userzy!, czy jakas konkretna rzecz to wszystko laczy czy silnik do remontu??? Ps, motor ladnie sie wkreca na obroty no i dosc szybki jest... Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Prawdopodobnie uszczelka pod glowica do wymiany,na jakies 99% :> Wymienic uszczelke pod pokrywa zaworow,to sie nie bedzie saczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Witam, czytalem i juz wiem ze jest duzo przyczyn jednak napisze krotko objawy:- Saczy sie olej pod pokrywa zaworow - Silnikiem troche trzesie za mocno - Odkrecajac korek oleju, niezle dmucha! - Wypluwa jedna z fajek - Bombluje układ chlodzenia Userzy!, czy jakas konkretna rzecz to wszystko laczy czy silnik do remontu??? Ps, motor ladnie sie wkreca na obroty no i dosc szybki jest... Pozdrawiam... sprawdz czy pod korkiem oleju masz "masło" wymien uszczelke pod pokrywa zaworów - daj ją dodatkowo na silikon samochodowy jak ci trzesie silnikiem to sprawdz poduszki silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Witam, czytalem i juz wiem ze jest duzo przyczyn jednak napisze krotko objawy:- Saczy sie olej pod pokrywa zaworow - Silnikiem troche trzesie za mocno - Odkrecajac korek oleju, niezle dmucha! - Wypluwa jedna z fajek - Bombluje układ chlodzenia Userzy!, czy jakas konkretna rzecz to wszystko laczy czy silnik do remontu??? Ps, motor ladnie sie wkreca na obroty no i dosc szybki jest... Pozdrawiam... sprawdz czy pod korkiem oleju masz "masło" wymien uszczelke pod pokrywa zaworów - daj ją dodatkowo na silikon samochodowy jak ci trzesie silnikiem to sprawdz poduszki silnika Moge zapytac efektem czego jest "masło" ? Kiedyś to miałem w Fordzie jak lałem olej Mobila 10W40. Podobno -nie najlepszy jest to olej. Obecnie tez zalałem swojego tym olejem -bo taki byl oryginalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hrabia86 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Efektem walniętej UPG Nie zawsze ale na 90 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Efektem walniętej UPG Nie zawsze ale na 90 % Moge prosic o rozszyfrowanie skrotu UPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Efektem walniętej UPG Nie zawsze ale na 90 % Moge prosic o rozszyfrowanie skrotu UPG. UPG - uszczelka pod głowicą Ale samo masło na korku wlewu oleju, to nie jest powód do srtachu, obaw czy stwierdzania jednoznacznie, że to wydmuchana uszczelka. Bardzo często jest wynikiem niedogrzania auta, tj. jazdy na krótkich odcinkach, gdzie auto od pkt A do pkt B nie zdąży złapać właściwej temperatury ( wtedy też spalanie automatycznie powinno być większe niż normalnie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav020 Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Otoz tak... Dzis sobie poczyscilem wszystkie zlaczki uszczelki i takie tam drobne... Pokrywa wyglada tak: http://img219.imageshack.us/my.php?image=pokrywagy8.jpg Sprawdzilem olej i wyobrazcie sobie ze fakt jest czarny ale wogole go nie ubywa po dluzszej jezdzie... Uszczelnilem dolot powietrza i obroty mam w sumie mniejsze, kolo 1300... Jednak i tak nie chodzi ladnie rowno... Jedno co jeszcze boli to to ze jak cisne jakis bieg i wcisnam sprzeglo by zmienic to obroty zostaja w miejscu jeszcze jakies 3 sekundy...wkurza mnie to, bo to skrzynia je "sciaga" na dol... Inaczej mowiac silnik nie traci tak szybko obrotow jak powinien po zdjeciu nogi z gazu... Czy powodem tego moga byc zapchane filtry?? (paliwa, powietrza, oleju) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 ale ze nie traci szybko obrotow to dobrze - po prostu je podtrzymuje zeby na nastepnym biegu nie misial sie dlugo wkrecac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 hehe ale to nie auto rajdowe, żeby podtrzymywał obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav020 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 No wlasnie byc moze rajdowki tak maja nie wiem... Poprostu to tak nie moze byc...puszczasz noge z gazu a obroty nadal takie same:)... slaby temat... . . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Czy powodem tego moga byc zapchane filtry?? (paliwa, powietrza, oleju) A kiedy je wymieniałeś? Rozsądny czas wymiany to przebieg 10-15 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 rav020 bo w prędkościomierzu jest sobie czujnik, który dostarcza sygnały do kompa i nawet jak jedziesz 60 na luzie to będzie Ci trzymał obroty - tak jest i tak ma być - u mnie jest tak samo więc nie masz się czym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav020 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Janusz_lublin, a ja ciagle przy swoim...wiem jak auto powinno pracowac...zwlaszcza ze tak nie bylo wczesniej pod pedalem gazu powinna byc dynamika zeby czasem pokazac np na swiatlach ze cos tam drzemie pod maska plus remus z tylu... A tak wogole to nie mam predkosciomierza bo od zakupu (nie dalekiego) jeszcze tam nie zajrzalem...pewnie linka odpieta. . . A to obroty mozna porownac np do pedalu hamulca, wciskasz a on reaguje po kilku sekundach ...chyba malo przyjemne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 rav020 a widzisz i tu może też być też ból bo komp nie dostaje sygnałów co do prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav020 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Jest chyba ok...po tym czyszczeniu wszystkiego co sie da...teraz na gazie obroty pracuja jak nalezy:)...na benzynce jeszcze nie...podejrzewam ze to wina filtrow...moze zasysane paliwo nie plynie jak nalezy...az wstyd sie przyznac ze jeszcze od kupna tego nie powymienialem...a i auto ostatnio pracowalo az zgaslo...takze pewnie zassało caly syf z baku... . . . Mam inny problem... :/ ...czemu podczas jazdy spada temperatura a jak stoi to ladnie sie nagrzewa i nie ma problemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 co znaczy spada jak odpalasz zimny silnik to powinno działać tz "ssanie" u mnie jest to 1500 rpm i spada po pewnym czasie do tych swoich 850 rpm "+"-" a wskazówka temperatury zatrzymuje sie ładnie na połowie lekko poniżej i tak powinno być nie zmiennie .....czasem długie trasy przy niskiej temperaturze zauważyłem 1mm spadek wskazówki z tej połowy ,,, filtry to podstawa choć wyższe obroty by na to nie wskazywaly prędzej na szarpania pływanie niskich obr ,czy ZAMULENIE (filtr pow). ... a silnik nie ma prawa sie ruszać u mnie niestety poduszki silnika agonalne a że popełnilem inwestycje typu nowy silnik .... to czekają a może u ciebie wygląda na otwarty termostat z tą temperaturą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav020 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 U mnie jest tak: Po odpaleniu silnik ma 2000 obrotow no i powiedzmy z sekundy na sekunde spada ale tak do 1300...na gazie trzyma 1500...(ale go podkrecalem wiec teraz juz jak skrece to powinno byc ok) jak juz sie nagrzeje dobrze to ma na benzynie 1000 rpm... Piszesz 850...?? :zdziw: ja myslalem ze primerki maja normalnie na jalowym jakies 1100..bo u mnie przy 1000 juz niemilo trzesie.... Co do temp...gdy auto stoi to nagrzewa sie i kreska idzie do polowy max...gdy jade szybko spada do zero...tak jakby powietrze cos owiewalo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.