Gość rodi74 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Witam serdecznie... Problem tyczy sie Micry rocznik 1995 z litrowym silniczkiem. Silnik zgasl podczas jazdy i nie ma ochoty wogole zapalic. Zaprzyjazniony mechanik rozlorzyl rece. Pompa paliwa dziala, listwa z wtryskami zostala zdemontowana i wtryski dozuja paliwo, iskra jest na kazdej swiecy zaplonowej, a immobiliser dziala. Czy moze ktos z Kolegow podpowiedziec, gdzie szukac przyczyny usterki, co sprawdzic jeszcze? Pozdrawiam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 może być to czujnik temperatury cieczy chłodzącej (do bloku silnika przytwierdzony pod aparatem zapłonowym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 jeśli masz wtrysk to odpada czujnik położenia wału jeżeli masz iskre to odpada aparat zapłonowy i zerwany łańcuch ponieważ aparat jest napędzany z wałka rozrządu jedyne co może być o słabe sprężanie lub przestawiony rozrząd, ewentualnie to co leci z wtryskiwaczy to nie paliwo a jakiś syf :/ co czasami się zdarza na naszych stacjach :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Jakieś objawy zanim zgasł? Skoro podaje paliwo i iskrę, a paliwo jest paliwem, to pozostało jeszcze powietrze ewentualnie skład mieszanki... czyli przepływka... ale żeby tak całkiem padła to aż nie do wiary... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 no tak coś mi się wydawało że jedno wyklucza drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rodi74 Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 Mysle, ze to co napisze to nic waznego, ale przed samym zgasnieciem silnika, zaczal on szarpac na kilunastu metrach, tak jakby braklo paliwa (paliwo bylo). Rece mi opadly. Czy przed wiekszym rozebraniem czego kolwiek, moge na probe podmienic przeplywomierz z drugiego auta? Co moge jeszcze sprawdzic we wlasnym zakresie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2008 ja bym radził wykręcić świece i sprawdzić sprężanie to wykluczy kwestie mechaniczną uszkodzenia silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.