Gość filtron Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 witanko właśnie zamierzam sie do wymiany klocków na przód i poco przepłacać gostkom jak można samemu tylko potrzeba małego wsparcia duchowego i instrukcji jak to zrobić dzieki wszystkim za dobre rady mam p-10 95 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Ja też wymieniam cały przód łącznie z tarczkami. Jeśli nic mnie nie zaskoczy, to powinna być kwestia tylko odkręcenia dwóch śrub i wciśnięcia cylinderka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Czynność jest bardzo prosta: 1. zdejmujesz koło 2. odkręcasz dwie śruby zacisku hamulcowego 3. zdejmujesz zacisk ze wspornika 4. wyciągasz zużyte klocki 5. wpychasz tłoczek Póżniej zakładasz nowe kłocki i wszystko gra. Po opuszczeniu samochodu zerknij pod maskę i sprawdz poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku napewno się podniesie. Jak będzie ponad max będziesz musiał troszkę wypompować np. strzykawką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Do śrub zacisku hamulcowego potrzebny jest klucz 12, najlepiej nasadowy. Najwięcej oporów stawia tłoczek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubi Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Mi się wydaje ze wystarczy odkręcić tylko jedną śrubę zacisku i podnieść go do góry. Nigdy nie odkręcałem obydwu w żadnym samochodzie, nie było takiej potrzeby i myślę że tu tez nie będzie. Zalecam zakup specjalnego smaru do układów hamulcowych i wciśnięcia trochę pod gumki. Tylko delikatnie, żeby ich nie poszarpać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anty3 Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Możesz jeszcze zaopatrzyć się w tzw. smar teflonowy i przesmarować miejsca w ktorychprzesuwają się klocki oczywiście po uprzednim oczyszczeniu tych miejsc. Po wymianie klocków wytrzyj dokładnie tarcze ze smarów i innych paskuctw które mimochodem możesz nanieść. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Do śrub zacisku hamulcowego potrzebny jest klucz 12, najlepiej nasadowy. Najwięcej oporów stawia tłoczek :wink: Hmmm- a nie 17 albo nawet 19- tak mi się coś wydaje choć ręki nie dam uciąć :wink: Zamiast smaru można włożyć przekładki z cienkiej blachy nierdzewnej- na dłużej starcza , nie koroduje więc klocki się zawsze dobrze ślizgają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Do śrub zacisku hamulcowego potrzebny jest klucz 12, najlepiej nasadowy. Najwięcej oporów stawia tłoczek :wink: Hmmm- a nie 17 albo nawet 19- tak mi się coś wydaje choć ręki nie dam uciąć :wink: Zamiast smaru można włożyć przekładki z cienkiej blachy nierdzewnej- na dłużej starcza , nie koroduje więc klocki się zawsze dobrze ślizgają. Klucz 12-odkreca sie zacisk z tloczkiem, a klucz 19-odkreca sie cale siodlo, czego do wymiany klockow nie trzeba.Jak sie wymienia tarcze to 19 trzeba odkrecic siodlo, ale w przypadku samych klockow wystarczy jedna srubke odkrecic kluczem 12 i odchylic zacisk, wyjac klocki, przeczyscic wszystko troszke, rozruszac, wcisnac tloczek,zalozyc klocki, dokrecic zacisk, spawdzic poziom plynu, poskladac reszte i jechac. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Ja dzisiaj wymieniałem klocuszki z przodu w swojej almerce. Jeden klucz oczkowy (chyba 12), siodło w górę, klocki na śmietnki. Wciskamy tłoczek i nowe klocuszki. Chwila roboty. Gorzej z tyłem. Jest tam potrzebny jakiś dziwny klucz do wkrecania tłoczka. To już jutro musi zrobić mi znajomy mechnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 A racja Dżodżo- dawnoooo już tam nie zaglądałem za 2 tygodnie się okaże czy nie będę musiał zanurkować pod moją strzałe (przeglądzik mnie czeka- a właściwie ją) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Trzeba bylo zaba sprobowac, tylko tak aby nie uszkodzic gladkiej czesci rowka.W P10 z tylu tez jest tloczek wkrecany na taki dziwny klucz i ja go zawsze wkrecam zaba. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 jak to robisz ? trzeba kręcić tym tłoczkiem ? w którą stronę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Witam tylny tloczek trzeba wkrecac (jak dobrze pamietam to w prawo) i jednoczesinie wciskac. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Skoro załozyciel teamtu został usunięty to dlaczego ten temat nadal istnieje?? Do kosza!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Założyciel usunięty, ale poruszony przez Niego temat może interesować innych Użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Stary przecież to żadna filozofia:) abys tylko klocków odwrotnie nie zalozyl bo bedzie tarła blacha o blache:) odkręc koło a zobaczysz ze to banalnie prose. pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Mnie ten temat akurat nie interesuje. Ale może kogoś zainteresuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.