Gość Afordos Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Witam wszystkich. Tutaj zamieżam się dzielić z Wami moim czerwonym szczęściem Od miesiąca jestem szczęsliwym posiadaczem Primery P11.144 2.0 16 V w wersji Elegance. Jest więc w niej chyba wszystko poza skórą, no chyba, że o czymś nie wiem Samochód przywiozłem z Niemiec, prawie z pod granicy Holenderskiej. Z Krakowa mialem w jedną strone 1050 km więc ryzyko było nie małe, jadąc po ten samochodzik taką trasę ale na dzień dzisiejszy wiem... OPŁACIŁO SIĘ! Samochodzik garażowany, po pierwszym właścicielu z metryką urodzenia 1954 Stan igiełka, jedynie przytarcie na lusterku ( prawie nie widoczne ) oraz pęknieta w jedym miejscu szarna folia na słupku B. Poprzedni właściciel jak to nasi zachodni sąsiedzi mają zwyczaj, serwisował autko w ASO, więc wydech z nierdzewki od początku do prawie końća. Jedyne co mialem do roboty w Krakowie, to zmiana łącznika elastycznego ( 60 zlotych z wymianą ). Już na etapie zakupu w salonie, faceta poniosło więc doposażył wersje elegance, w akcesoria z oficjalnego katalogu Nissana. I tak oto mam szyberdach ze sterowaniem elektrycznym i listwy progowe z polerowanej stali ,drewnopodobne okleiny kokpitu i kierownicy, ktora dodatkowo jest skórzana a także skórzano-drewniany lewarek zmiany biegów [center:b7b4b8baca]. Jest też radio z obsługą 6 płytowej zmieniarki system NATS a także oryginalny hak .Pozatym podgrzewane fotele, ksenony fabryczne, podgrzewane lusterka. Całość wieńczą chromowane klameczki i "głębokie" tylne lampy czyli poprostu kwintesencja Eleganca! Wnętrze pachnie i wygląda jak nowe. Plastiki nie porysowane, nie ma kudełków na welurze, nie ma rys, zmechaceń. Klameczki chromik, nic nie odskakuje. Wizualnie perfekt. A technicznie? Wydaje się, że wszystko jest teraz ok. Co prawda zaświeciło mi sie już Check Engine, ale samo zgasło po 5 dniach, potem 5 dni przerwy, kolejny raz mnie przez 3 dni postraszyło i mam spokój. Silnik mruczy, pali w cyklu mieszanym okolo 8l/100. Na Ocinku obwodnicowym, udało mi się na dystansie 25 km zejść do średniego spalania po wyzerowaniu komputera do 4,2/100. W zawieszeniu nic nie stuka, nic nie puka, podobnie jak w kokpicie. Nie ma trzasków, piszczenia. Nic Swojej Primerki szukałem jednak pieczołowicie przez kilka miesięcy regularnie co sesja przy koputerze odświeżająć Mobile.de. Jak się tylko czerwony bolid pojawił, w 20 minut był wydzwoniony do Niemiec i zarezerwowany dla mnie Miałbyć Liftback, bo sedan chociaż piękny to niepraktyczny, a kombi... jakby nie te światła z tyłu ;/ Słowem, warto nadłożyc trochę trasy i odżałować już tę podróź, gdyż podejście do samochodów w Niemczech, jeżeli chodzi o naprawy, przeglądy jest w stosunku do Polskiego rynku o jakies 15 lat do przodu a jakość dróg... chyba nie trzeba komentować. Najlepszy dowód na to, że czytam tu na forum o wszechobecnych problemach ze stukami w Waszych autach, czy to plastikow czy zawiasu. No, ale Polska to przecież Tor Testowy. Co by nie zanudzać, zamieżam to i owo z czasem pozmieniać. Przeszedłem z bastionu Renault, po Clio i Megance. I nigdy więcej francuza Tyle powiem. No, ale wiem, że długo całkowicie seryjnie u mnie nie będzie. W planach miałem wrzucić instalację Landirenzo IV Generacji, ale benzynka tanieje aż miło patrzeć, więc może się wstrzymam.[/center:b7b4b8baca] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Mówią że czerwone jest najszybsze. Bardzo fajan prima ja na taką bede polował na wiosne. I widze że standardowo jak to się w niemczech kupuje auto niema dywaników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Dołączam do Kevina. Samochodzik ma piękny kolor! i extra wyposażenie. Pozdrowienia od czerwonej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Afordos Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Póżnawo kończyłem posta to nie napisałem Rocznik otwierajacy nowe stulecie czyli 2000, sierpień W tym momencie mam jakies 105 tysi. A kolor Ja nie wiem, jak Oni to zrobili że On tak się świeci, jednak garaż robi swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marsdorf Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Widać ze bardzo ładna i zadbana. Kolor też swietny. gratuluję udanego zakupu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Piękne autko A jaki koszt samochodzika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Afordos Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 E co się będę chwalił. Wyszło mi troszkę więcej niż roczniki krajowe, no w tej cenie bez gazu. Ale... i tak dobra cena, zważywszy, że wkład w samochod, poza opłatami to jedynie ten łącznik elastyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 ładne autko ... jakieś plany zw. z modyfikacjami? :diabel2: dawaj na glebe go i koło 17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Afordos Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Bylo tak. Clio kupilem na 13 i chyba 145 Skonczylo sie na 15 i 205, a to w Clio bylo juz nawet za duzo, profil albo 40 albo mniej Felgi od Wiliamsa, bylo niezle. W Meganie seryjna 14 zatapic mialy 17 wlasnie. No, tyle, że musialem sie tego pozbyc bo raz na tydzień byl warsztat. W przeciagu 40 tys km, wpakowalem w naprawy jakies 10 tys!!! Drugi silnik, 3 kolektory, 2 skrzynie biegow...no 2,5! Moglbym wymieniac... silniczek do spriskiwacza, centralny, wszystkie czujjniki w silniku jakie sie tylko dało!!! Swiatla przednie, tylne, kierunkowskazy. Masakra. No... odchodzac od tematu. No to jak w Primce jest seryjnie 15, to mysle, ze 17 albo 18 w koncu wskoczy i lekka gleba tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 18 w koncu wskoczy i :/ to nie 350Z .... 215/40/17 i jakieś lajtowe springi np. eibach -30 wystarczą jeśli chodzi o silnik tutaj masz wszystko: http://g20.net/forum/showthread.php?t=16497 i wersji polskiej tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2677 jak czegoś nie będziesz wiedział pytaj Coobcia on Ci pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Afordos Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 :!!: No i procentuje mi juz obecnosc na forum. Dzieki za miłe słowa, poczułem sie trochę próżny, ale tylko troszkę Wszelkie wskazowki analizuje, nie ma co Społecznośc fachowa! Na obecną chwilę zakup samochodu, plus opłaty skutecznie wypompowały ze mnie resztki gotówki, a teraz brak pracy, trzeba sie za magisterkę brać... no, ale te 18... kuszą Moze przez zimę, przesiądę sie na BUSa i zaoszczędze zamiast na zimowki, to wydam na jakis uroczy komplecik oponkowo felgowy na wiosenny sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 kolektor wydechowy SSAutochrome 4-2-1 ma gniazdo pod drugą sondę - potem mozna elteca dorobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 ja płaciłem 750 zł dorambiałem porządne uszczelki razem mnie to wyniosło 1000zł z montażem ale po starym kursie dolara około 2zł teraz $ stoi po całe 3 zł napisz do Osy - on Ci to szybciutko ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Afordos Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Wiecie, wrocilem po półrocznym pobycie w Los Angeles dopiero co i może trochę zaszalałem z tym rozmiarem, ale tam 18 to są małę felgi Widok Altimy czy nawet Sentry na 20 to jest codziennosc. Powiem więcej, w samym Los Angeles, ciężko trafić na coś co nie stoi na chromach 21 cali i nie jest karetką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Gdy widzisz uśmiechniętą ksenonowymi oczkami czerwoną Primerę P11.144 na lewym pasie, ustąp miejsca. Nadlatuję... Wybacz, ale nie ustąpię , ale na lotnisku, na drodze tak :diabel: Widok Altimy czy nawet Sentry na 20 to jest codziennosc. Powiem więcej, w samym Los Angeles, ciężko trafić na coś co nie stoi na chromach 21 cali i nie jest karetką Czy to się nazywa po polsku szpan Może lepiej i szybciej jeżdzą od tego.? Na pewno się błyszczą, ale ładne alusy dopasowane do autka robią swoje :one: Ale rozmiar trzeba dobrać gustowni. 17 xkarola są O.K polecam ten rozmiar, może dezenta cusik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Afordos, kogo 4.2 na 100 km sraty taty ja mam p11gt i min to 7.1l na 100km oczywiście da radete 4.2 tylko ze na 5biegu ze 140km/h puszczenie gazu hehehe kolego 4.2 hehehhe jaja jak bereety diselkiem cięzko zrobić takiwynik a co dopiero 140KM konnym autem ważącym ponad 1300kg [ Dodano: Sob 25 Paź, 2008 23:53 ] Afordos, ale piękne autko masz i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Pozdrawiam Cie kolego i gratuluje Ci ślicznej czerwonej strzały, będziedz pewnie długo smigał i tylko lał paliwko. P.S. Gdybyś miał namiary na prawy halogen do tego modelu w dobrej cenie daj znać. W łodzkim trudno kupić lub są bardzo drogie. Pozdrawiam - Sylvester 668-236-554 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.