Gość lukaszenko Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 witam jestem nowy i mam do was panowie pytanie da sie3 zrobic najbardziej mnie interesuje to czy kolektory dolotowy iwydechowy podejda z 1.0 do 1.2 i moze jakies inne informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 nie zmieniaj na 1.2 jak masz 1.0... 1.2 sa niedopracowane i czesto sie psuja... naczytalem sie na forum... wieczna glowice rozwalona... a 1.0 nie spotkalem zeby mial glowiece do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Jesteś pewien? 1.2 nie są takie złe. Tylko jak tu kiedyś przeczytałem źle znoszą wkręcanie powyżej 6k obrotów 1.0 ponoć można kręcić bez obaw :diabel: Pewnie ten obrotek w Super S (8k obrotów) pierwotnie projektowali do 1.0 Zresztą zależy na jaki silniczek i uszczelkę się trafi. lukaszenko co do kolektorów to nie wiem - nie widziałem żadnej 1.0 ale jak chcesz możesz zobaczyć jak to wygląda w mojej 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 ja bym wiedzial jak to wyglada to bym ci tez fotke zrobil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 witam jestem nowy to niestety nie zwalnia z obowiązku używania wyszukiwarki zapytaj w tym temacie: -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...p;highlight=k10 POZDRAWIAM [ Dodano: Wto 11 Lis, 2008 02:05 ] acha i nie słuchaj, że silniki 1.2 są do d..y Jeśli go nie ugotujesz to będzie Ci służył baaardzo długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 hehe kazdy ma inne zdanie jak ja lubie to forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Ja mialem micre k10 1.0 z obrotkiem od SuperS i sie musze pochwalic ze wkrecilem ja na ponad 8 k obrotow i jezdzila dalej. Wiem ze nie bylo to zbyt rozsadne no ale kieedy to bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 i sie musze pochwalic ze wkrecilem ja na ponad 8 k obrotow i jezdzila dalej. to lubiałem w tym aucie...nie było odcinki :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 a ja dzis wkrecilem na moze 6 i strzelil waz z chlodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 nie oszukujmy się nasze silniczki i ich osprzęt nie sa pierwszej młodości jednak jak dobrze się nimi zaopiekujesz tto silniczek 1,2 będzie bardzo dobrze ci służył jedyny mankament na który cierpią te silniczki to często wydmuchuje uszczelkę pod głowicą ale nawet na to są metody ja męczyłem swój silnik do granicy wytrzymałości i jedyne co padało to sprzęgło xD a mielił kołami do 3 biegu xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 woooo jak ty to zrobiles ze do 3 biegu sie udalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 soft turbo na 0,5 i gotowe :diabel2: robisz co chcesz i ile sprzęgło masz wzmacniane :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrob.23 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam Wszystkich! A ja mam micre od ponad czterech lat! I uważam że silnik 1.2 to świetny silnik , Co prawda uszczelka pod głowicą jest trochę awaryjna ale jak to kolega dodał jak się da czadu i się przegrzeje ! Przez pół roku sączył mi sie olej z pod uszczelki ! próbowałem ją wykończyć do końca i nie dało rady aż wreszcie ją wymieniłem choć jeszcze dało się jeździć ! Najważniejsze jest to żeby dokręcać ja na dwa razy i tyle ! Jak chcesz jakieś części typu silnikówka kolektor wydech ssący do 1.2 oddam za niewielką cenę ! :mikolaj: PS. poza tym wydech od micry 1.2 jest z katalizatorem utleniającym i dopalającym , utleniający to ta bańka pod kolektorem ! Jak chcesz to wrzucę zdjęcie kolektora ale jutro po 17 00 bo nie mam nigdzie teraz :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 no tak ale panowie czy znacie odpowiedz na chociazby jedno z moich pytan na temat tej zmiany i czy te kolektory podejda z 1.0 do 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 a czy czytałeś temat, do którego umieściłem linka w moim poście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 tak czytałem i z tego wynika ze blok i glowica jest taka sama a ja wiem ze uszczelka pod leb jest inna czyli to oznacza ze nie do konca mam pewnosc co do tego co tam jest napisane i dlatego pytam i czekam na opinie innych z tego forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Blok jest wyższy o jakiś centymetr ,głowica ma większe zawory,pasek rozrządu jest dłuższy ,większy skok tłoków przez co inne wykorbienia na wale ,większa średnica tłoków ,przez co uszczelka inna,a poza tym wszystko pasuje Kolektory i cały osprzęt prawie idealnie oprócz małych zmian w dyszach gaźnika :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 a jeszcze mam pytanie czy kolko pasowe podejdzie z 1.0 do 1.2 bo ja mam starszy typ silnika 1.0 i mam kolko na pasek klinowy a nie wielorowkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Pasuje jak d*pa do nocnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 a moze ma ktos jakis silnik na sprzedaz 1.0 lub 1.2 w dobrym stanie i w przystepnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 adex ma chyba 1.0 ale z k11:P chyba ze sie pozbył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 mam pytanie do was a skrzynia biegow podejdzie do innego silnika czy to tez roznie moze byc np do 1.2 z 1.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 chyba tak... alfabox ci zaraz napisze czy napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 lukaszenko, Z 1,0 pasuje do 1,2 ale ma któtsze biegi.Na 5tce jest około 18% różnicy w przełożeniach. Bodajże 1,2 bez zmian 3 -5% 4- 12% 5- 18% Mechanicznie pasuje wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 No akurat te dane skrzyni to i mi się bardzo przydadzą,bo chcę wziąć od 1.0 i wiem ile lepiej będzie szła :]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.