Andy Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Co jakiś czas pojawia mi się P0171 - można z tym żyć to zbyt uboga mieszanka. Ostatnio po skasowaniu błędu i przejechaniu ok. 300km podkusiło mnie podłączyć skaner (kontrolka CHECK ENGINE nie świeciła) i co się okazało jest błąd. Czy kontrolka CHECK świeci dopiero po kilku i ilu błędach :?: Teraz ciekawostka i zagadka Do tej pory kasowałem błąd przy zgaszonym silniku - ale jak ekperyment to do końca. Uruchomiłem silnik i 1. Prescan jest P0171 :/ 2. Erase poszło jak waszym zdaniem zachować powinien się silnik podczas kasowania błędu przy uruchomionym silniku? 3. Prescan - brak błędów. [ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 16:15 ] Widzę, że ponad 130 osób przeczytało - może jakieś sugestie. Interesuje mnie odpowiedź na pytanie: Czy kontrolka CHECK świeci dopiero po kilku i ilu błędach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 andy nie wszystkie błędy są powodem zaświecenia sie kontrolki chek. błąd u ciebie występujący jest prawdopodobnie bład zliczania jednego czujników i jest to chwilowe dlatego check sie nie pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Kontrolka check świeci nawet po kilkusekundowej nieprawidłowości z grupy tzw. hard codes, natomiast usterki i nieprawidłowości z mniej ważnych elementów (soft codes) są w momencie ich samoczynnego ustąpienia przechowywane w pamięci ale check się nie świeci (lub sam gaśnie). Więc reasumując P0171 to teoretycznie usterka z przepływomierza, ale pytanie: czy usterkę tę powoduje sam przepływomierz czy przepływomierz tylko stwierdza, że mieszanka jest zbyt uboga gdyż problem leży w innym miejscu. A czy przy ruszaniu lub dodaniu gazu, masz taką lekką pustkę na chwilę pod pedałem gazu? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PrInGeLs Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 wczoraj zapalil mi się check engine w mojej k11 1995r. przed liftem... objawów nie bylo zadnych poza tym ze check caly czas sie swiecil podjechalem do elektryka i strwierdzil ze mam za malo plynu hamulcowego dolalem go i problemu niema.... czeka mnie jeszcze wymiana kabli bo mam przebicia i czasami jak dotkne blachy albo czegos metalowego jak jebnie iskra to az boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.