Guest wafel Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Witam, otóż jakieś 4 dni temu pojechałem na wymianę przedniej szyby, ponieważ pękła mi w lewym dolnym rogu. Jakież było moje zdziwienie jak facet z warsztatu zadzwonił do mnie i powiedział, że mam skorodowane podszybie w dwóch miejscach na dole + mocowanie wycieraczki. Pęknięcie powstało z powodu skorodowania blachy( rozwarstwiła się). Fotki – link poniżej No więc autko zaprowadziłem do znajomego blacharza i mi to zrobił po taniości na szczęście Ciekawi mnie tylko czy to odosobniony przypadek, czy w innych P11 też to się dzieje. Z zewnątrz absolutnie nic nie było widać, dopiero po wyjęciu szyby rdza się dosłownie wysypała :/ Acha dodam, że moja primka jest z 97 roku i napewno nie była bita. http://www.wrzuta.pl/obraz/rd0bITCa4V/ http://www.wrzuta.pl/obraz/1ERXsarZUc/ http://www.wrzuta.pl/obraz/ywlBKEyNar/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mavv Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 mam skorodowane podszybie w dwóch miejscach na dole + mocowanie wycieraczki :651: U mnie aż tak drastycznie to nie wygląda. Bym powiedział, że wygląda dobrze. Ale jak ostatnio demontowałem podszybie przy naprawie wycieraczek, to właśnie w tym miejscu (w ośce ramienia) stała woda. I to małe jeziorko... Przydałoby się coś, żeby ta woda sama odpływała. :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Acha dodam, że moja primka jest z 97 roku i napewno nie była bita. sądząc po Twoim wieku i po wieku samochodu wiem że nie masz go od nowości, więc skąd masz pewnośc że nie była bita? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wafel Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Przed kupnem był dokładnie oglądany przez blacharza, a pozatym teraz blacharz co mi robił to podszybie też to potwierdził. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujany Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 trochę offtopuje ale skąd blacharz wie że nie była bita? samochód nie musi być klepany wystarczy nowe blachy założyć i blacharz nic nie zobaczy. nie ma samochodów nie bitych, są tylko dobrze zrobione:D nawet z fabryki klepaki wyjeżdżają. ale ok, koniec offa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puchaczz Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 samochód nie musi być klepany wystarczy nowe blachy założyć i blacharz nic nie zobaczy otóż to popieram kolege. a co do podszybia to gdy robiłem mechanizm wycieraczek to u mnie nie ma czegos takiego blacha jest w super stanie no i było sucho. moja p11 tez z 97 roku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Przem Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 mam skorodowane podszybie w dwóch miejscach na dole + mocowanie wycieraczki :651: U mnie aż tak drastycznie to nie wygląda. Bym powiedział, że wygląda dobrze. Ale jak ostatnio demontowałem podszybie przy naprawie wycieraczek, to właśnie w tym miejscu (w ośce ramienia) stała woda. I to małe jeziorko... Przydałoby się coś, żeby ta woda sama odpływała. :?: ja tam przewiercilem otworki..i u mnie po prostu splywa... pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mavv Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 ja tam przewiercilem otworki..i u mnie po prostu splywa...pozdro Konserwowałeś jakoś blachę po przewierceniu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Przem Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 oczywiscie..takim zygzajerem na rdze zapacykowalem..znaczy taka farbka ktora powoduje ze rdza kamienieje..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mavv Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Hmm, pewnie zwykły lakier antykorozyjny by wystarczył (np. minia), ale zapytam się - pamiętasz nazwę tegoż specyfiku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puchaczz Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 zamaż zwyklym podkladem, nie iwme jakims hamerajdem czy czyms i bedzie ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Przem Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 jutro Ci podam....bo nie pamietam .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Ciekawi mnie tylko czy to odosobniony przypadek, czy w innych P11 też to się dzieje. sie dzieje wystarczyło użyć funkcji "szukaj" http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=rdza+podszybie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jareka9105 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Witam, otóż jakieś 4 dni temu pojechałem na wymianę przedniej szyby, ponieważ pękła mi w lewym dolnym rogu. Jakież było moje zdziwienie jak facet z warsztatu zadzwonił do mnie i powiedział, że mam skorodowane podszybie w dwóch miejscach na dole + mocowanie wycieraczki. Pęknięcie powstało z powodu skorodowania blachy( rozwarstwiła się). Fotki – link poniżej No więc autko zaprowadziłem do znajomego blacharza i mi to zrobił po taniości na szczęście Ciekawi mnie tylko czy to odosobniony przypadek, czy w innych P11 też to się dzieje. Z zewnątrz absolutnie nic nie było widać, dopiero po wyjęciu szyby rdza się dosłownie wysypała :/ Acha dodam, że moja primka jest z 97 roku i napewno nie była bita. http://www.wrzuta.pl/obraz/rd0bITCa4V/ http://www.wrzuta.pl/obraz/1ERXsarZUc/ http://www.wrzuta.pl/obraz/ywlBKEyNar/ Czy przed wymianą szyby przedniej, nie zauważyłeś zawilgocenia tapicerki pod dywanikiem kierowcy i pasażera z przodu? Tak jakby woda zbierała się na podłodze metalowej (poda tapicerką). U mnie się zbiera w P11 z 98r. Spływa po górnej powierzchni błotników na podłogę wewnątrz auta. Nie doszłem jeszcze jak dostaje się od zewnątrz. Napewno nie przez otworki kołków podszybia, nieszczelności zielonych podpórek, otworki technologiczne pod podszybiem, mocowanie bagażnika dachowego, odpływ klimy, dziur w podłodze też niema. Podejrzewam taką jak u Ciebie rdzę w narożnikach dolnych pod szybą przednią, ale tego bez wyjęcia szyby nie widzę. Czy miałeś wodę pod tapicerką podłogi z przodu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Kolego ja szybę też wymieniałem u siebie rocznik 1998 i nie miałem żadnej rdzy . Wątpię że woda spływa po górnej części błotnika. Pierwsza technologiczna dziura jest od wiązki która wchodzi od drzwi do słupka przedniego na wysokości około 30 cm od progu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chemmist Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Witam, otóż jakieś 4 dni temu pojechałem na wymianę przedniej szyby, ponieważ pękła mi w lewym dolnym rogu. Jakież było moje zdziwienie jak facet z warsztatu zadzwonił do mnie i powiedział, że mam skorodowane podszybie w dwóch miejscach na dole + mocowanie wycieraczki. Pęknięcie powstało z powodu skorodowania blachy( rozwarstwiła się). Fotki – link poniżej No więc autko zaprowadziłem do znajomego blacharza i mi to zrobił po taniości na szczęście Ciekawi mnie tylko czy to odosobniony przypadek, czy w innych P11 też to się dzieje. Z zewnątrz absolutnie nic nie było widać, dopiero po wyjęciu szyby rdza się dosłownie wysypała :/ Acha dodam, że moja primka jest z 97 roku i napewno nie była bita. http://www.wrzuta.pl/obraz/rd0bITCa4V/ http://www.wrzuta.pl/obraz/1ERXsarZUc/ http://www.wrzuta.pl/obraz/ywlBKEyNar/ czy poprzednia szyba była oryginalna czy była już wcześniej wymieniana? Może kiedyś jakiś patałach wkleił szybę albo ją uszczelniał silikonem które zwykle maja to do siebie że z czasem rozpuszczają lakier i powodują korozję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jareka9105 Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Kolego ja szybę też wymieniałem u siebie rocznik 1998 i nie miałem żadnej rdzy . Wątpię że woda spływa po górnej części błotnika. Pierwsza technologiczna dziura jest od wiązki która wchodzi od drzwi do słupka przedniego na wysokości około 30 cm od progu. Woda (także w czasie postoju, z wyłączonym wszelakim zasilaniem/silnikiem/nadmuchem) dostaje sie spod szarej wykładziny na grodzi między komorą silnika a kabiną wewnątrz auta po blachach, potem pod wiązką elektryczną, i rozlewa się po podłodze metalowej pod wykładziną/tapicerką w obszarze kierowcy) - patrz zał. foto. To samo dzieje się pod wykładziną/ tapicerką pasażera z przodu. Miałeś tam wodę, mimo braku rdzy pod szybą? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siutek Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 faktycznie temat walkowany wiele razy. sam wymienialem szybe 4 dni temu. i mi tez gosciu powiedzial ze cały "kołnierz" dookoła szyby mam czerwony od rdzy, dlatego popekala. ktos sie orientuje jaki moze byc koszt usuniecia tej rdzy i zabezpieczenia calosci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jareka9105 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Woda (także w czasie postoju, z wyłączonym wszelakim zasilaniem/silnikiem/nadmuchem) dostaje sie spod szarej wykładziny na grodzi między komorą silnika a kabiną wewnątrz auta po blachach, potem pod wiązką elektryczną, i rozlewa się po podłodze metalowej pod wykładziną/tapicerką w obszarze kierowcy) - patrz zał. foto. To samo dzieje się pod wykładziną/ tapicerką pasażera z przodu. Miałeś tam wodę, mimo braku rdzy pod szybą? Źle się wyraziłem , że po błotniku - powinienem: po górnej powierzchni nadkola metalowego (szczegóły w załączniku). nissan P11.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.