Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] March Turbo - Jaki tam silnik?


Guest aBa
 Share

Recommended Posts

Wie może ktoś jaki silnik był montowany w K10 turbo?Ewentualnie czy w jakimś innym nissanku był taki sam i czy mocowania silnika/skrzyni są podobne/identyczne?Czy to ten silniczek był w nich montowany?

Silnik

Edit:

Ok już wiem,że to ten silniczek z Allegro,tylko wygląda na zakatowany i jest bez osprzętu,czy w innych modelach był montowany silnik MA09ERT ,bo takowy znajduje się w wersji super turbo.

Link to comment
Share on other sites

Ok już wiem,że to ten silniczek z Allegro

ten silnik co jest na aukcji to na pewno nie jest MA09ERT ;)

p1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Co prawda mocno zastanawiam się nad kupnem maximy 2.0 z manualną skrzynią, ale zastanawiałem się ostatnio nad taką rzeżbą:

zeby połączyć seryjną skrzynie k10 z silnikiem np 1,6 z sunny albo sentry. Do połączenia uzył bym flaszy takiej jak to sie robi np: malarach do kjs . łapy silnika mozna by stworzyć z elementów od k10 plus od swapa , nad sprzegłem tez sie zastanawiałem i dał bym poprostu docisk z podwójną sprężyną od k10 a tarcze sprzegłową zmodyfikował bym przez zmianę okładziny ciernej na organiczną :P

 

Jak wam sie widzi mój nocny omam :P

Link to comment
Share on other sites

Jak wam sie widzi mój nocny omam :P

 

Dla mnie bomba ;) co prawda nadal nie wiem czy uda Ci się to wszystko upchać pod maskę kdychy, ale chętnie zobaczę jak to zasówa. A może zamiast 1,6 od razu jakiś SR20, bo jak to uruchomisz to kolejnego swapa już nie zrobisz ;) gdyż wszystkie fundusze będą szły Ci na nowe lacze :diabel2: Trzymam kciuki, może w końcu pojawi się rwąca asfalt k10 :)

Link to comment
Share on other sites

Moze niemam racji ale wzrost mocy 0 30-40 % do serji nie zniszczy skrzyni chyba ze przy ostrym pałowaniu to i ze zwykłym silnikiem nieda rady, zresztą idąc za ciosem nawet jak by skrzynia padła to taniej jest kupić skrzynke niż dorabiać pół osie na zamówienie, z drugiej strony jak by wszczepić silnik mocniejszy niz 100 KM ta masz słusznosć skrzynka mogła by poprostu odmuwic posłuszeństwa

Link to comment
Share on other sites

Tak jak pisał mimier, mniej więcej tak to wyglądało,ale były tylko wersje z kierą po złej stronie.

 

 

 

00faf1e596c3fcf4m.jpg

 

becd22dfa296e31fm.jpg

Link to comment
Share on other sites

jeszcze jakby ją odpowiednio zrobić. Przyśpieszyć zapłon, powywalać katalizatory, zrobić porządny wydech, może jakiś kolektor. Ciekawe czy można dorwać 4-2-1 do K10? Pobawić się z dolotem - mogłoby być dużo ciekawiej :)

Link to comment
Share on other sites

No właśnie zastanawiam się co mogę zrobić w kdyszce żeby była szybsza,bo aktualnie stoi wybebeszona w garażu i zapodkładowana.Optycznie nie ma problemu,ale mechanicznie...Zastanawiałem się nad:

Elektryczną pompą paliwa

Wyprzedzenie zapłonu

Lżejsze koło zamachowe

Wydech przelotka

 

Dlaczego chcę rzeźbić w k10?

Jak dla mnie jest to jeden z niewielu samochodów który ma jeszcze japońską duszę.K11 jest już jak VW,czy opel.Przynajmniej takie moje odczucia.

Jakieś rady co do silnika?I czy odciążenie koła zamachowego nie wpłynie negatywnie na układ korbowo-tłokowy?

Link to comment
Share on other sites

No właśnie zastanawiam się co mogę zrobić w kdyszce żeby była szybsza

to już opisane jest w innych tematach...wystarczy poszukać ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...