Guest aBa Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Wie może ktoś jaki silnik był montowany w K10 turbo?Ewentualnie czy w jakimś innym nissanku był taki sam i czy mocowania silnika/skrzyni są podobne/identyczne?Czy to ten silniczek był w nich montowany? Silnik Edit: Ok już wiem,że to ten silniczek z Allegro,tylko wygląda na zakatowany i jest bez osprzętu,czy w innych modelach był montowany silnik MA09ERT ,bo takowy znajduje się w wersji super turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Ok już wiem,że to ten silniczek z Allegro ten silnik co jest na aukcji to na pewno nie jest MA09ERT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaSsGrU Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Co prawda mocno zastanawiam się nad kupnem maximy 2.0 z manualną skrzynią, ale zastanawiałem się ostatnio nad taką rzeżbą: zeby połączyć seryjną skrzynie k10 z silnikiem np 1,6 z sunny albo sentry. Do połączenia uzył bym flaszy takiej jak to sie robi np: malarach do kjs . łapy silnika mozna by stworzyć z elementów od k10 plus od swapa , nad sprzegłem tez sie zastanawiałem i dał bym poprostu docisk z podwójną sprężyną od k10 a tarcze sprzegłową zmodyfikował bym przez zmianę okładziny ciernej na organiczną Jak wam sie widzi mój nocny omam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panther Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Jak wam sie widzi mój nocny omam Dla mnie bomba co prawda nadal nie wiem czy uda Ci się to wszystko upchać pod maskę kdychy, ale chętnie zobaczę jak to zasówa. A może zamiast 1,6 od razu jakiś SR20, bo jak to uruchomisz to kolejnego swapa już nie zrobisz gdyż wszystkie fundusze będą szły Ci na nowe lacze :diabel2: Trzymam kciuki, może w końcu pojawi się rwąca asfalt k10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaSsGrU Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Moze niemam racji ale wzrost mocy 0 30-40 % do serji nie zniszczy skrzyni chyba ze przy ostrym pałowaniu to i ze zwykłym silnikiem nieda rady, zresztą idąc za ciosem nawet jak by skrzynia padła to taniej jest kupić skrzynke niż dorabiać pół osie na zamówienie, z drugiej strony jak by wszczepić silnik mocniejszy niz 100 KM ta masz słusznosć skrzynka mogła by poprostu odmuwic posłuszeństwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Tak jak pisał mimier, mniej więcej tak to wyglądało,ale były tylko wersje z kierą po złej stronie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 silnik fajny, ale za tę cenę silnika mozna kupić primę i silnik przełożyć;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panther Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Widok min kierowców objechanych przez takie autko bezcenny :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 z 1,2 mozna tez poszaleć;] :027: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panther Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 jeszcze jakby ją odpowiednio zrobić. Przyśpieszyć zapłon, powywalać katalizatory, zrobić porządny wydech, może jakiś kolektor. Ciekawe czy można dorwać 4-2-1 do K10? Pobawić się z dolotem - mogłoby być dużo ciekawiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 wywalenie kata przyspieszenie zapłonu i przelotowy wydech z tyłu już cos dadzą;P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aBa Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 No właśnie zastanawiam się co mogę zrobić w kdyszce żeby była szybsza,bo aktualnie stoi wybebeszona w garażu i zapodkładowana.Optycznie nie ma problemu,ale mechanicznie...Zastanawiałem się nad: Elektryczną pompą paliwa Wyprzedzenie zapłonu Lżejsze koło zamachowe Wydech przelotka Dlaczego chcę rzeźbić w k10? Jak dla mnie jest to jeden z niewielu samochodów który ma jeszcze japońską duszę.K11 jest już jak VW,czy opel.Przynajmniej takie moje odczucia. Jakieś rady co do silnika?I czy odciążenie koła zamachowego nie wpłynie negatywnie na układ korbowo-tłokowy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimier Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 No właśnie zastanawiam się co mogę zrobić w kdyszce żeby była szybsza to już opisane jest w innych tematach...wystarczy poszukać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.