Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] O co chodzi?


SPEEDY
 Share

Recommended Posts

Moi drodzy,mam pytanie rano samochód dość ciężko mi zapala ,a zawsze kręcił na "tyk" co dziwne po tym jak odpali wystarczy,że pochodzi 5 sek już następne odpalenia śą normalne.Zanim zaczniecie dawać rady powiem co sprawdziłem

-ładowanie i szczotki na alternatorze

-ładowanie,świece,odstęp elektrod,ciepłota świec

-kable zapłonowe nowe

-filtr paliwa nowy

-czujnik temperatury nowy

-komp nie wykazuje błędów

-aku nowe(kręci jak wariat)

-pompa paliwa ok/sprawdzane ciśnienie

-ciśnienie na cylindrach super

To ja mam pytanie co jest grane z tym pierwszym porannym zapalaniem,że kręci długo?

Mam nadzieję,że Macie jakieś sugestie,bo ja zgłupiałem

Ps Wtryski też są ok

PZDR

Speedy :mikolaj:

;

 

 

 

 

 

;

Link to comment
Share on other sites

Guest arturo406

kup sobie sprey do przepustnic tzn czyściciel przepustnic odpal auto niech ktoś trzyma obroty min.3000 obrotów , psikaj w układ ssący będzie dusił się silnik to mu trochę odpuszczaj z psikaniem tak żeby ci nie gasł UWAGA NA PRZEPŁYWOMIRZ POWIETRZA (firma simonizm ma takie sprey)(angielska nazwa "carburettor cleaner) pomaga też na inne awarie związane z nierówna pracą silnika na wolnych obrotach

nie które objawy są podobne jak gdy świece były już za stare lub gdy mają nie odpowiednią szczelinę na to też pomaga ten sprey

Link to comment
Share on other sites

kup sobie sprey do przepustnic tzn czyściciel przepustnic odpal auto niech ktoś trzyma obroty min.3000 obrotów , psikaj w układ ssący będzie dusił się silnik to mu trochę odpuszczaj z psikaniem tak żeby ci nie gasł UWAGA NA PRZEPŁYWOMIRZ POWIETRZA (firma simonizm ma takie sprey)(angielska nazwa "carburettor cleaner) pomaga też na inne awarie związane z nierówna pracą silnika na wolnych obrotach

nie które objawy są podobne jak gdy świece były już za stare lub gdy mają nie odpowiednią szczelinę na to też pomaga ten sprey

 

to o czym mówisz to easy starter i działa to na zasadzie wtryśnięcia w dolot taj jakby dodatkowej dawki paliwa ułatwiającej rozruch silnika. "carburettor cleaner" jak sama nazwa wskazuje służy do czyszczenia gaźników. spray o którym piszesz w żaden sposób nie rozwiąże kłopotów kolegi co najwyżej może ułatwić pierwszy rozruch silnika ale operację musiał by codziennie przeprowadzać od nowa co się chyba mija z celem. i niby jak jakiś spray ma pomagać na nieodpowiednią odlgłość elektrody w świecy?

Link to comment
Share on other sites

Piszecie o dwóch różnych preparatach. Czyszczenie przepustnicy może rozwiązać problemy z nierówną pracą silnika.

 

Poza tym skąd wiesz że problemem jest przerwa na świecy ??

Link to comment
Share on other sites

SPEEDY, uważam, że asaf, dobrze prawi, chociaż przyczyn może być wiele, sam mam taki problem w WP11, rano, bądź jak postoi z 5-10 minut muszę kręcić na trzy razy żeby zapalić, a u Ciebie jak postoi przypuśćmy z 20-30 minut to jak pali?

Link to comment
Share on other sites

kup sobie sprey do przepustnic tzn czyściciel przepustnic odpal auto niech ktoś trzyma obroty min.3000 obrotów , psikaj w układ ssący będzie dusił się silnik to mu trochę odpuszczaj z psikaniem tak żeby ci nie gasł UWAGA NA PRZEPŁYWOMIRZ POWIETRZA (firma simonizm ma takie sprey)(angielska nazwa "carburettor cleaner) pomaga też na inne awarie związane z nierówna pracą silnika na wolnych obrotach

nie które objawy są podobne jak gdy świece były już za stare lub gdy mają nie odpowiednią szczelinę na to też pomaga ten sprey

 

to o czym mówisz to easy starter i działa to na zasadzie wtryśnięcia w dolot taj jakby dodatkowej dawki paliwa ułatwiającej rozruch silnika. "carburettor cleaner" jak sama nazwa wskazuje służy do czyszczenia gaźników. spray o którym piszesz w żaden sposób nie rozwiąże kłopotów kolegi co najwyżej może ułatwić pierwszy rozruch silnika ale operację musiał by codziennie przeprowadzać od nowa co się chyba mija z celem. i niby jak jakiś spray ma pomagać na nieodpowiednią odlgłość elektrody w świecy?

 

 

no to akurat ty nie czytasz uważnie. Wyraznie pisze o preparacie do czyszczenia gaznikow i przepustnic. STP lub WURTH nie kupujcie innych. Koszt ok 25zl.

Pomaga, szczegolnie jak sie smiga na lpg.

 

 

Co do tematu bo sie OT robi, to ja rowniez obstawiam na powracające paliwo do zbiornika.

 

Sprobuj zanim odpalic przekrecic kluczyk , poczekac az pompka przepcha paliwo, potem wylaczyc i wlaczyc jeszcze raz, i dopiero odpalic. Jesli to pomoze to teoria zaworka zwrotnego jest trafna.

Link to comment
Share on other sites

wytłumacz mi proszę w jaki sposób spray do czyszczenia gaźników pomaga na: "... gdy świece były już za stare lub gdy mają nie odpowiednią szczelinę... "

Link to comment
Share on other sites

Panowie dzięki za rady,będę sprawdzał dalej,co się tyczy zaworka zwrotnego na pompie to nie sprawdzałem go,ale stosowałem odpalanie na 3 razytzn.po przekręceniu zapłonu czekałem aż pompka poda paliwo i tak dwa razy i dopiero wtedy zapalałem,ale też ciężko.Może przeczyszcze jednak tą przepustnicę?

Dzieki za sugestie

PZDR :P

 

[ Dodano: Wto 02 Gru, 2008 17:19 ]

SPEEDY, uważam, że asaf, dobrze prawi, chociaż przyczyn może być wiele, sam mam taki problem w WP11, rano, bądź jak postoi z 5-10 minut muszę kręcić na trzy razy żeby zapalić, a u Ciebie jak postoi przypuśćmy z 20-30 minut to jak pali?

 

Po jeżdzie,jeśli pozostawie go na 20 minut to jest ok,ale gdy postoi godzinę,lub więcej to zabawa rozpoczyna się na nowo :/

Link to comment
Share on other sites

traktowałeś go STP do czyszczenia wtrysków?

Link to comment
Share on other sites

traktowałeś go STP do czyszczenia wtrysków?

:?: Na to to bym nie wpadł,bo podczas normalnej jazdy chodzi jak żyletka,tak więc o wtryskiwaczach nie myślałem,ale jak już czyścić to wszystko po kolei :P

PZDR

Link to comment
Share on other sites

ja i tak obstawiam cos z zasilaniem paliwem, nie sadze aby jakies czyszczenie pomoglo. Jak dla mnie to i tak cos z zaworkiem paliwa.

 

A nie przytrafiło Ci sie to np. po wymianie filtra paliwa?

Link to comment
Share on other sites

po nocy tak, ale po godzinie by nie wracała raczej, ale w sumie warto zajrzec pod kopułke

Link to comment
Share on other sites

ale w sumie warto zajrzec pod kopułke

miałem tak w kadecie, który praktycznie więcej stał niż jeździł i tam przyczyną była właśnie zbierająca się wilgoć wewnątrz kopułki. I objawiało się to identycznie, jak stał dłużej to nie mógł zapalić, a zaraz po wytarciu od wew. kopułki było ok.

Dobrze również przeczyścić styki w kopułce i sprawdzić stan palca rozdzielacza.

Link to comment
Share on other sites

ja tak miałem w primerce niedawno dla tego napisałem... tylko tyle że moja musiała postać 2 dni w garażu żeby coś takiego mogło mieć miejsce...

Link to comment
Share on other sites

po nocy tak, ale po godzinie by nie wracała raczej, ale w sumie warto zajrzec pod kopułke

Muszę przyznać,że do kopułki nie zaglądałem nigdy,tak więc tam może być problem,tylko czy trzeba to pwytrzeć mechanicznie,tzn szmatką,czy popsikać jakimś preparatem wypierającym wilgoć,i czy przy okazji można dokonać pomiarów by stwierdzić,że kopułka jest do wymiany? :?:

Link to comment
Share on other sites

wytrzeć szmatką, styki jak są zaśniedziałe to przeczyścić usunąć nalot nożykiem - nie trzeć papierem, żeby nie zetrzeć styków.

Nie słyszałem o tym, żeby wykonywać jakieś pomiary szczelności.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...