Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

coś stuka w czasie ruszania kierownica w prawo w lewo


Pawcior

Recommended Posts

zauwazylem owa usterke dzis jak wprowadzalem autko do garazu, jak kiera ruszam w miejscu to cos mi wali o podloge mniej wiecej tam gdzie jest gaz, odczuwam tez wrazenie, ze kolo kierownicy jakos ciut lzzej sie kreci niz normalnie. Koncowki sa te same od nowosci wiec czy to moglo w koncu pasc na naszych pieknych drogach czy cos innego ?

 

btw il kosztuje mniej wiecej wymiana takich drazkow jakiej firmy sa najlepsze/najtrwalsze [ASO pomijam]

Link to comment
Share on other sites

Najprawdopodobniej puściły mocowania maglownicy (te gumy w obejmach mocujące maglownicę)

Link to comment
Share on other sites

a wymiana tego jest skomplikowana? trzeba wyjmowac przekladnie cala, zbieznosc ustawiac itp ?

Link to comment
Share on other sites

Starczy wymienić gumy :D Rozstaw maglownicy pozostaje i dlatego nic się nie zmienia ;)

Link to comment
Share on other sites

koncowki drążków sa do wymiany tak wyszlo po diagnozie zawieszenia, w sobote wymiana a wponiedzialek ustawiam zbieznosc bo ponoc jest to wymagane :)

Link to comment
Share on other sites

Najprawdopodobniej puściły mocowania maglownicy (te gumy w obejmach mocujące maglownicę)

_________________

zgadzam sie calkowicie z alfabox ;) niestety tak to juz bywa. mi tez sie tlucze ... na poczatku mnie chcial szlak trafic jak to slyszalem a teraz.. juz tego nie slysze ;)

Pawcior

masz nowa micre wiec takie mocowania napewno beda dostepne.

Do k10 nie ma pierona zeby gdzies mozna bylo kupic <poza aso>

Moze tez byc przekladnia cala ale to juz ci wytlumaczy alfabox :)

Link to comment
Share on other sites

koncowki drążków sa do wymiany tak wyszlo po diagnozie zawieszenia, w sobote wymiana a wponiedzialek ustawiam zbieznosc bo ponoc jest to wymagane
Jak się z głową wymienia to nie trzeba. Po prostu trzeba zablokować drążek na czas wymiany i policzyć obroty przy wykręcaniu i wkręcaniu i po prostu ustawić tak samo ;) (wymiana końcówki 20-30pln, ustawienie zbieżności pewnie od 50 :P ). No chyba że już przed wymianą jest coś nie halo ze zbieżnością, to oczywiście warto ją ustawić po wymianie (choć obroty warto i tak policzyć - mniej roboty przy ustawianiu zbieżności).
Link to comment
Share on other sites

Domiss, ,lepiej jest sówmiarką zmierzyć odstęp od końca drążka do trzpienia końcówki,bo spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem ,że nowa końcówka miała o 5mm dłuższy gwint,po prostu inny producent.Co prawda było to Deawo,ale takie baboki zdarzają się wszędzie.

Link to comment
Share on other sites

Zakładałem milcząco, że nowa końcówka jest identyczna ze starą i to sprawdzamy, ale uwaga oczywiście słuszna. A jak już mamy suwmiarkę i do tego kawał kija, to można nawet sobie samemu zbieżność ustawić, tylko niestety nie wiem jak... wiem tylko, że się da :D.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...