Guest conan_librarian Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Witam. Jestem o krok od kupienia nissana sunny 1.4 z 1992 z przebiegiem 200 kkm. Obejrzałem furę i wszystko ok - silniczek chodzi cichutko tylko spód silnika cały uwalony olejem. Czy to norma w tych samochodach i nie ma się czym przejmować czy lepiej odpuścić? Sprzedaje znajomy i mówi że olej leje tylko przy wymianie. Co radzicie? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 zagazowany??jak tak to może pompą paliwową dawać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest conan_librarian Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Zagazowany ale dopiero od 3 miesięcy. Dodam, że góra silnika sucha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Pompa jest w połowie silnika jak się wysrala to się olej rozlezie po całym silniku i właściwie nie wiadomo skąd leci, ewentualnie z pod miski olejowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest conan_librarian Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Z miski raczej tak wysoko by nie doszło. Droga jest taka pompa w naprawie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Droga jest taka pompa w naprawie? to sie wymienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 tylko spód silnika cały uwalony olejem. Micha przerdzewiała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniobermuda Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Droga jest taka pompa w naprawie? Jeżeli masz silnik na gaźniku, to jest to pompa mechaniczna, która jest nierozbieralna i trzeba ją wymienić. Ostatnio mnie to dopadło, więcej szczegółów znajdziesz tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=47426 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariand87 Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Podobną sytuacje miałem niedawno i okazało się że poszedł symering pod rozrządem, koszt wymiany u mechanika to 70 zł (przynajmniej u mojego, dodam że jeszcze naciągał pasek i wymieniał olej). teraz jest ok i zero oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.