Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Pompa hamulcowa - znikanie plynu - dziwny nalot na rur


borciuch1964
 Share

Recommended Posts

Mam problem jak w temacie. Zauwazylem ze coraz szybciej znika mi plyn hamulcowy. Wycieku nie ma nigdzie na 100%. wszytskie kola sciagane i sucho caly czas. JEdnak zauwazylem ze na rurce ktora idzie z pompy hamulcowej to chyba kolektora w momencie łączenia z kolektorem zrobil sie dziwny bialy nalot.. nigdy tam nic nie bylo takiego. DO czego jest ten waz wogole? czy moze przez niego uciekac plyn ha,ulcowy powoli? jak tak to gdzie on splywa?

Link to comment
Share on other sites

Ten wąż jest od podciśnienia sterującego wspomaganiem hamulców (serwo).Jeśli w nim pojawia się płyn hamulcowy to jest nieszczelność pompy. :/ Płyn wysysany jest do kolektora ssącego i (spalany) w silniku.Jedynym plusem jest to że nie będziesz miał zapieczonych pierścieni :| ,bo płyn hamulcowy Ci ładnie wszystko wyczyści.

 

06379ff596df4079m.jpg

Link to comment
Share on other sites

a ten plyn powinien sie pojawiac na zapalonym czy na wylaczonym tez? dda sie jakos pompe uszczelnic czy jednorazowka? dzieki wielkie alfabox za odpowiedz :)

Link to comment
Share on other sites

to jest nieszczelność pompy.

Jeśli tak jest to płyn dostaje się do serwa. W dolnej jego części powinny być jakieś ślady - mokro czy nawet odłażąca farba. No i za jakiś czas to serwo przestanie działać. borciuch1964, za szybko nie jeździj.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak napisał B12, płyn dostanie się do serwa i membranę szlag trafi.Noga z gazu żebyś w razie czego mógł jakoś wychamowac :029:

Link to comment
Share on other sites

wlasnie wrocilem z garazu... obejrzalem wszystko.

Stan jest idealny nic nie odlazi.

Po zdjeciu rurek i wsadzeniu pałeczki higienicznej do rureczki jest sucho.

Zero oznak plynu.

Jak zapalilem ze zdjeta rureczka kolektor ciagnał powietrze auto mialo straszne obroty a hamulec twardy.

Po podlaczeniu wszystko normalnie.

po przegazowaniu nadal sucho w wezyku.

Podejrzewam ze ten nalot to sol bo jest to na calym silniku i schodzi po przetarciu i nie piecze w skore a plyn piecze

. plynu po pol roku zniklo moze z lyzke do zupy czyli kapeczke ale na pojemniczku widoczny spadek

Link to comment
Share on other sites

dda sie jakos pompe uszczelnic czy jednorazowka

Wszelkie próby mogą się okazać stratą czasu,więc czym predzej poszukaj nowej,lub używanej w dobrym stanie ;)

 

[ Dodano: Wto 09 Gru, 2008 21:28 ]

plynu po pol roku zniklo moze z lyzke do zupy czyli kapeczke ale na pojemniczku widoczny spadek

A ty robisz tragedię ,po prostu zużywają się chamulce i zwiększa się pojemność cylinderków,dolej i gitara :D.Jak będziesz zakładał nowe klocki to Ci to wszystko wyleci górą z powrotem :diabel:

 

[ Dodano: Wto 09 Gru, 2008 21:39 ]

Podejrzewam ze ten nalot to sol bo jest to na calym silniku

A co ty koło Wieliczki masz trasy :D

Link to comment
Share on other sites

hehe klocuszki mam juz w domu :) przedni komplet. ale nie wiem jak tam z tylu jest... reczny byl ale sie linka urwala. na przegladzie sila hamowania idealna tylu

 

[ Dodano: Wto 09 Gru, 2008 21:40 ]

ale klocki przednie sa w stanie perfekt tak samo jak tarcze <badał mechanik>

 

[ Dodano: Wto 09 Gru, 2008 21:45 ]

A co ty koło Wieliczki masz trasy
nie no co ty ;) poprostu jak te sniegi byly to sypali jak szaleni a ja miesiac auta nie mylem wogole i sie tak nabralo wszedzie ze sie umyc nie dalo
Link to comment
Share on other sites

nie no co ty poprostu jak te sniegi byly to sypali jak szaleni

Ale trzeba pożartować sobie,zawsze to trochę weselej :D

Link to comment
Share on other sites

Wycieku nie ma nigdzie na 100%. wszytskie kola sciagane i sucho caly czas.

To nie tylko przy kołach. Rudy łapie przewody pod podłogą w rejonie zbiornika paliwa. A przy niewielkim wycieku to i pedał jeszcze nie będzie schodził.

Link to comment
Share on other sites

Wycieku nie ma nigdzie na 100%. wszytskie kola sciagane i sucho caly czas.

To nie tylko przy kołach. Rudy łapie przewody pod podłogą w rejonie zbiornika paliwa. A przy niewielkim wycieku to i pedał jeszcze nie będzie schodził.

AvE Polać mu kielicha :P.Ja 3 miechy tak jeździłem z jednym przewodem strzelonym,potem poszły 2 na raz,to się wkurzyłem i wymieniłem wszystkie ;).I tak jak mówi B12 - pod podłogą w okolicach baku,jak szukałem gdzie to mi całą podłogę w garażu zdążyły zasikać.

Link to comment
Share on other sites

a no akurat tam tez suchop bo mialem problem ze zbiornikiem paliwa i siedzielm na kanale grzebiac i totalna susza.. coniektorzy wiedza jakie te problemy byly z paliwem :)

Link to comment
Share on other sites

hehe ja juz sam nie wiem :) bede wymienial linke recznego to pobadam tylne hamulce przy okazji.. moze gdzies cos sie saczy do bebna lub w okolicach co wyjdzie dopiero przy rozbieraniu.. Sie okaze ;) moze to znikanie to poprostu od zmeczenia materiału... wkoncy mam praiwe 190tysiecy..

Link to comment
Share on other sites

Guest kocurek

na 99% masz wyciek z cylinderków tylnych hamulców, już to przerabiałem

jak przeszedłeś przegląd bez ręcznego? ta idealna siła z tyłu to ile ci wyszło?

Link to comment
Share on other sites

nie pamietam ale mowil ze mam idealne hamulce. wtedy mialem reczny ale na prawe kolo bardzo slaby, Potem mi sie urwala linka w prawym kole. Powiedzial mi ze mam podciagnac sobie reczny. I podbil :)

Link to comment
Share on other sites

NO przeciez mam sprawne auto :) jaja to sa dopiero z unem kolegi :D nikt nawet po znajomosci nie chce podbic jak slyszy ze to uno

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...