Guest wodzu10 Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Witojcie Mam kilka problemów z autkiem. 1. Jeśli chodzi o zamek to gdy chcę przekręcić kluczyk muszę się nagimnastykować, nie chce się przekręcić od razu tylko po kilku próbach, aż boję się, że złamię kluczyk. W sumie jest to już 4 kluczyk bo 1 się złamał a pozostałe były dorabiane. Kiedy kluczyk był nowy, dorobiony, to drzwi przez jakiś czas otwierały się normalnie a później znowu ten problem z zamkiem. Czy WD40 pomoże?? Kolega mówił żeby prysnąć do środka bo może jakiś syf tam się zebrał :?: A może jedyne wyjście to wymiana zamka?? Chociaż wolałbym tego uniknąć bo centralny działa bezproblemowo. 2. Obroty silnika podczas postoju. Wydaje mi się, że są zbyt niskie. Odpalam autko, wrzucam na luz bądź trzymam na sprzęgle a obroty spadają poniżej 1000 a nawet do 500. Aż przygasają światła zewnątrz i wewnątrz autka. Silnik się dławi, autko się trzęsie... Z początku myślałem, że dzieje się tak na "zimnym" silniku ale po przejechaniu kilku kilometrów jest to samo... :/ 3. Tapicerka w drzwiach. Tak, też mi się odkleiła, naczytałem się tu kilku porad jak to podkleić i zastosuję klejenie butaprenem. Oby pomogło... Czy ktoś zna odpowiedź na problemy gnębiące moje autko? Apropos to mam immobiliser w postaci krążka jak bateria w zegarku, który trzeba przyłożyć w odpowiednie miejsce pod stacyjką, aby można było odpalić autko. Trochę niewygodne ale ciekawe rozwiązanie. Tez ktos tak ma u siebie? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Odnośnie zamka to wymienia się same wkładki , tak więc centralnego nie ruszasz. Wkładki kupisz na allegro za ok 60 zł , oczywiście nowe. Żeby cokolwiek pisać o obrotach , to musisz napisać jaki masz silnik i czy zagazowany. Tapicerkę można kleić jeszcze ośmiorniczką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wodzu10 Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 To dobrze, że centralnego się nie wymienia... Jak pomoże WD40 to ok, jak nie pomoże to cóż... będę musiał zainwestować :/ Mam silnik 1.6 90KM niezagazowany. Tak myślałem, czy może wlać benzynkę 98 i nieco "dać mu po garach" to się rozbuja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Nie pryskaj WD40 , to najgorsze gówno na naszym rynku. Weź inny preparat penetrujący. Do paliwa wlej jakiś ulepszacz benzyny , może masz jakiś syf w zbiorniku albo wodę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rysiu83 Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Nie pryskaj WD40 , to najgorsze gówno na naszym rynku. Weź inny preparat penetrujący. olej maszynowy!!!! [ Dodano: Sro 10 Gru, 2008 22:18 ] Mam silnik 1.6 90KM niezagazowany. Tak myślałem, czy może wlać benzynkę 98 i nieco "dać mu po garach" to się rozbuja... przepływomierz powietrza,przepustnica i silniczek krokowy niech mechanik obejrzy i w razie czego wyczyści.....kiedy zapłon był ruszany? (świece,przewody WN,kopułka i palec rozdzielacza?) kiedy mi wariowały obroty i przygasały światłą to alternator zdychał więc profilaktycznie sprawdź ładowanie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wodzu10 Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 No dobra, w takim razie spróbuję z olejem maszynowym.... Zapłon?? Cóz, Nissan był sprowadzony z Niemiec 3 lata temu i poza wymianą świec nic nie było ruszane. Może inaczej: Był problem z alternatorem. Chodziło o to, że były jakieś luzy w przewodach i nie ładował aku, więc raz samochód zgasł nawet podczas jazdy :!!: ale zostało to natychmiast naprawione. Druga sprawa, jeśli chodzi o elektrykę, to nie świeciła prawa lampa i zosatło to naprawione w postaci mostka elektrycznego. Nie sądzę, aby to była wina elektryki... Cóż, mam zaprzyjaźnionego mechanika więc podjadę do niego na dniach aby to sprawdził bo sądzę, że problem był kiedy ja jeszcze nie jeździłem Primerką ale żaden mechanik tego nie sprawdzał :< Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Zapłon?? Cóż, Nissan był sprowadzony z Niemiec 3 lata temu i poza wymianą świec nic nie było ruszane. Jak nic nie było ruszane poza tym to może przy okazji wymieniłbyś olej i filtr na nowy do tego jeszcze filtr powietrza, czyszczenie przepływki. Co do immobilaizera to ja też taki mam. Nieświecący prawy reflektor to swojego rodzaju standard - wytarł się styk w manetce od włączania świateł :]. Na forum był poruszany ten temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 co do wkładki to jesli sie nie chcesz w to bawic to zanieś ją do zakładu gdzie dorabiają klucze. Ja tak zaniosłem, gośc całośc rozebrał, wyczyscił, chodzi malinowo jak w nówce autku, koszt - 20zł /wkładka. Nie chciałem wymieniac zeby nie biegac z drugim kluczykiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wodzu10 Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 OK, może uda mi się dzisiaj wjechać na warsztat i przejrzeć wszystko po kolei... Za zamek wezmę się dopiero przed świętami, więc spróbuję najpierw z tym olejem a jak nie pomoże to zaniosę do wyczyszczenia, jak mówisz lisek. [ Dodano: Sob 13 Gru, 2008 14:08 ] Witka Nie udało mi się wjechać na kanał i sprawdzić co w autku piszczy ale dałem mu nieco "po garach" i obroty jakby się unormowały... Schodzi poniżej 1000rpm ale jest to już w okolicy 800-900rpm [ Dodano: Pon 02 Lut, 2009 09:15 ] "Odswieżam kotleta" Wymieniłem filtr powietrza, paliwa i świece (NGK Japońskie). Przeczyściłem kopułkę. Autko jeździ o wiele lepiej, ale problem niskich obrotów nadal występuje :/ Dzisiaj jeszcze podjadę do kolegi mechanika, żeby mi podregulował obroty. Oby pomogło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.