Guest adamst Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Piszę w imieniu mojego znajomego. Nabył Navarrę z 2007 roku. Nadmieniam, że miał uszkodzone blachy (pogięty kufer) Naprawiono, był na geometrii- jest oki. Pozostało niewielkie pocenie się na tylnym wale. Żaden duży wyciek. Za chińskiego boga nie może zapiąć 4x4. Był w serwisie, komputer powiedział ok. Co to może być? Czy może ktoś ma jakąś sugestię? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpirat Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 kolega jeździł po czarnym z włączonym 4x4 i jednak mechanizmy dostały po D. też bardzo opornie się załączają i wyłączają. musi trochę pojechać i zrobić kilka zakrętów. Możecie spróbować, tylko nie na asfalcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emix Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 a może ktoś napisać na jakiej zasadzie 4x4 się odłącza? z załączaniem jest u mnie ok, ale zanim się odłączy, gdy jadę po śniegu to trochę czasu mija, np. wyłączy się po 3-4 kilometrach jazdy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekbxl Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 Zatrzymaj i troche cofnij ,powinno wylaczyc od razu. :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emix Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 ok ale czemu tak się dzieje? może ktoś łopato-logicznie wytłumaczyć ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest biernik Posted December 11, 2008 Share Posted December 11, 2008 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...b4bafde0d4b67ec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domadm Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 a może ktoś napisać na jakiej zasadzie 4x4 się odłącza? z załączaniem jest u mnie ok, ale zanim się odłączy, gdy jadę po śniegu to trochę czasu mija, np. wyłączy się po 3-4 kilometrach jazdy. U mnie się wyłącza jak puszczam gaz. Myślę że wtedy wyrównują się obroty i można płynnie odłączyć napęd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 Obroty jak obroty, ale to na pewno już naprężenia powodowane przez nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpirat Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Nowe info, tak jak pisałem kolega mocno nadwyrężył napęd na czarnym i przed końcem gwarancji pojechał do serwisu i mu wymienili Teraz kupił drugą navke i już wie co i jak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Nissan powinien przeszkalać nowych kierowców. Zaoszczędziliby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.